Moskvitch 2140 Export
#1

Aparaat ostetud eelmisel suvel. Selline sinist värvi. Asjal on peal
originaal mootor (1,5ne M412 oma). Tehtud keretööd, peale
sai pandud lada karbuss. Mootor oli suhteliselt sade ja sai välja
vahetatud (nüüd lippab nagu loom).

Auto ise on toodetud tegelikult spetsiaalselt soomlaste jaoks
(tsingitud kere ja plokisoejendus + küljest ära kruvitavad karbid)

Sisse sai visatud üks 85 aasta SONY makk-raadio ja Iþ412
\"nahk\" uksepolstrid ja käigukangi ümber 06 nahklohv.

Esialgu ongi kõik.
Vasta
#2

pärin:
kuidas see \"tsingitud kere\" välja näeb? Ehk siis: mis on täpsemalt galvaniseeritud? Mosul olid vist (esi)tiivad kere külge keevitatud? Kas siis galvaniseeritud koos või ilma tiibadeta? Karbid - et siis kudamoodi? Äää - plokisoendus?
kas oskad ka hinnata karbussi-vahetuse mõjusid (originaalis vist 1 lõõriga?)? Ka kütusekulule...
ausaltöeldes kipuks ma isiklikult sellest \"nahksisust\" lahti saama... Enda oopelis oli kah paar kilo vakstut - paari päeva ning umbes ühe koidulaga muutus selliseks, aga nüüd on asi juba tiba tõsisemalt käsile võetud (peagi tuleb pilte). ok, kergitan taas liigselt oma saba - sry!

mul tuttaval 2138 Export, millega ta (talvel) lõbusõitu teeb - peaks kah tegelikult haruldane olema...

jõudu-jaksu-huvi soovides,
teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#3

Tiivad k2ivad kylge ikka poltidega nagu mossel ikka. Kerel selline omadus, et roostetamisega probleeme pole. Karpidega on nii, et kui yhe kylje molemad uksed korraga lahti teed siis t2ed 4 kruvi ja pohja all on 10sed poldid (8tykki).

Plokisoojendi: seal kus mootorist jahuti lohv v2ljub on yks t-konnektor, mille vahel on selline teekeedu spiraali moodi elukas.

Yhel tuttaval on DEFA soojendi, mida oskan ladale ja mossele samasse kohta paigaldada.

Karbussiga on selline lugu,et alates 89 aastast pandi osadele 412 originaalis 04 karbusse peale. L66r on sama aga poldi auke tuleb millimetri v6rra j2medamaks puurida. Kytuse kulu l2ks tunduvalt v2iksemaks.

Selle vakstu v6taks 2ra kyll, aga pole midagi paremat asemele panna(alguses polnud ustekyljes mitte midagi peale hoobade ja lingi)

Vasta
#4

Jaa,mul oli ka aastaid tagasi selline.Küll aga mitte Export.Jubedalt kahetsen ,et ära andsin.Eriti veel talvel oleks hea ringi lasta
Vasta
#5

Üldiselt on auto, mille karbid poltidega kere küljes kinni on, minu arust äärmiselt kahtlane. Kere jäikuse huvides on neid alati ikka kere külge kinni keevitatud.

Tõenäoliselt on siin kõne all miskid karbilaiendid või on siis tegu miski Kulibini leiutisega.

Asp
Vasta
#6

srry... ei ole karbid poltidega... need on hoopis karpide siseõlituse ventiilid, mille
augud käivad poltidega kinni...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne