K:ZAZ-969V "Volõn"
#1

Mis masinaga võiks tegu olla???...andmeid, fotosi ega midagi ei juhtunud leidma...pakuti ühte sellist, aastast 68, ise veel vaatama jõudnud pole minna...



Vasta
#2

tegemist siis peaks olema põhjusmõtteliselt Luaz jeebikuga

"Volin" oli minumeelest õigem nimi

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Vasta
#3

hmm... väidetavalt oli see eksperimentaal mudel



Vasta
#4

http://sovavto.0catch.com/luaz/969-e.htm

see leht juba nähtud?

This car (LuAZ) was first engineered as ZAZ-969 in 1965, but it only came out in 1970 on Lutsk Automobile Plant
Vasta
#5

on sellist rohkem ka teadaolevalt eestis?



Vasta
#6

http://www.carrating.org/car.php?11722
Kahtlaselt Volina moodi.
Vasta
#7

aga just seda varasemat varianti 60nendates..?
kuhuni selle masina väärtus ka küündida võib?
mootor on väidedavalt sõtnud 5000(mootor vahetatud) 966oma, 30hj, kogu auto läbisõit pidi olema 75 000



Vasta
#8

Google ruulib:
http://www.ujuja.narod.ru/photo.html
http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...c&p=216680
http://www.autocentre.ua/article/%D0%9B%..._8785.html
...ja veel palju, kuid ikka vene keeles
Vasta
#9

Jossu Kirjutas:kuhuni selle masina väärtus ka küündida võib?

Kui hind on neljakohaline, siis IMHO, oled üliodavalt saamas. Seda järeldan vene lehtedelt kogutud infost - neid autosi on käputäis valmistatud...
Vasta
#10

niisiis, sai autot lõpuks vaatamas käidud...masinal täitumas peagi vanusel 40 aastat(1968a toodetud eksperimentaal mudel)peal on 966B mootor, (sealt ka masin enda mark 969B) 30 hj moto, esivedu... jüudu olla tpvalt...omanik oli tore räääkis igasugusi seikasi ja historijat sellest)
tehniline instruktsioon on käsitsi kirjutatud...
algselt oli se masin eesti põllumajands ülikooli vms vaalduses...sellega veeti tähtsaid ninasi ühepõlluäärest teise...seisma jäi masin tehniliste tarkpeade tõttu kes valasid käigukasti silmini üli täis ning see siis otsustas läbi hakata ajama ning siduri õliseks teha mis libisema hakkas, 75ndal aastal ostis praegune omanik selle ära...autol on peal tutikas mootor(700km sõitnud) kogu läbisõit on 75 tuhat, seisnud on aastast 89 kuuris, tänavu sai ruumipuuduse tõttu lageda taeva alla aetud...seisma jäämise põhjuseks oli siis praeguse omaniku isa liiga ohtlik sõiduviis kes oli juba siis 85 aastane ning olla pea seina sõitnud...aga ega see intsident teda eemal hoidnud masinast...masin oli kena...värvikihte ehk seal 5-6, pealmine beez aga see koorub kuid roostet on minimaalselt, läbi ei ole kuskilt roostetanud...mõned pildid ka...kui sellele transpordi leian ja koju tassin räägin ehk pikemalt kaa...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           



Vasta
#11

Eksperimentaalmudeliks on seda raske pidada..pigem on siiski tegu väikseeria tootega.

Mis antud sõiduvahendisse puutub, siis tegu on esimese nõukogude esirattaveoga sõiduautoga. Esimestel variantidel vedas vaid esisild, hilisematel oli tagasild juurde lülitatav.

Kui Sa selle liikuri endale lõpuks ära tood, siis ära teda "tuunima" küll hakka. Kõige rohkem on ta väärt sellisena, nagu ta ilma on sündinud. Miinus hulk värvikihte loomulikult.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#12

Jossu Kirjutas:tehniline instruktsioon on käsitsi kirjutatud...
Kuna sügaval NL ajal paljundus ei olnud kättesaadav ja oli aeganõudev, siis kirjutati ümber nii instruktsioone kui raamatuid.
Nimetatud masina kohta on muide ilmunud täiesti korrektne varuosakataloog, pean vaatama, kas leian üles.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#13

seda kindlasti...



Vasta
#14

Tartus on vähemalt kaks 969V veel. Ühe omanik oskaks sind arvatavasti aidata tehnilistes küsimustes selle kohta. Teise pildid, mis on kinniseks ehitatud:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP8495
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP8496
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP8491
Vasta
#15

Offtopic: Muide, olen näinud väga varjast Pobeda tehaseraamatut, tõenäoliselt päris esimese seeria oma, mis on tegelikult käsitsi joonistatud kserokoopia koos joonistega. Väidetavalt oli tegu raamatuga, mis oli kaasas esimeste Eestisse jõudnud Pobedadega.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16

Aspelund Kirjutas:Offtopic: Muide, olen näinud väga varjast Pobeda tehaseraamatut, tõenäoliselt päris esimese seeria oma, mis on tegelikult käsitsi joonistatud kserokoopia koos joonistega. Väidetavalt oli tegu raamatuga, mis oli kaasas esimeste Eestisse jõudnud Pobedadega.

A.
Tuleta meelde kus ja kellel nägid! Ma kardan, et kolleeg Valdo vajab kõrvale reanimobiili kui seda instruktsijat lehitseb.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#17

eberhard Kirjutas:Ma kardan, et kolleeg Valdo vajab kõrvale reanimobiili kui seda instruktsijat lehitseb.

Mina küll ei usu, et Valdo masti kodanik sealt midagi uut leiab.Ta võiks pigem ise "miskise" sellise raamatu kirjutada. Aga põnev oleks sellist näha vast küll.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#18

aga kuidas kulgeda dokumentidega...vene pass on alles aga passijärgne omanik suri 94ndal...



Vasta
#19

Kataloog on kopeeritud kujul mul olemas. Ka originaal ei ka kuhugile. Smile

Mis puutub vene dokumentidesse, siis sisuliselt nad enam ei kehti, kuid pärijal peaks olema võimalik taastada masin registris koos uute dokumentide ja numbrite saamisega. ARK oskab siin tõenäoliselt abiks olla.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#20

nujaa...aga pärandis sees pole seda...



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne