Ford sierra tagavedru vahetus!
#1

Ei tea kuidas tagavedru kätte saaks! Pooltelg tuleb vist ära võtta jääb selline mulje aga kuidas? Ei tea millisest poolest ta hargnema hakkab!?
Kas ratta poolsest küljest või reduktori poolt? Vajaks kiiresti abi auto õuepeal laiali!
Vasta
#2

Esiteks oleks vaja teada,kas on universaalkerega või tavalise variandiga(neil töökäik veidi erinev).Pooltelge pole küll vaja lahtikiskuda,lased ainult amordi lahti,tõmbad kammitsatega vedru koomale ja saadki kätte.Tagasipanek on vastupidises järjekorras.
Vasta
#3

Väga huvitav peaks ütlema! Võis siis on mul sitad tõmmitsad sest tõmmitsatega pannes ei ole kuidagi võimaliksneid pärast kätte saada! Ma sain nii et võtsin pooltelje välja pingutasin vedru nii kokku kui sain ja siis tõmbasin vedru taha poole ära! nüüd plaanis nii teha et vana vedru rellakaga pooleks ja uus tõmmitsaga kokku ja ok siis ei pea isegi pooltelge ära võtma, loodan vähemalt!

PS! Tegemist sedaan kerega autoga!
Vasta
#4

Mitte ainult üks kord seda tööd teinud ja tõmmitsat(aid) kordagi kasutamata.Poolassi olen küll ratta poolt vabastanud.
Vasta
#5

Tõstad üles, ratas ära, vedrule tõmmitsad ümber pingesse korralikult, amort lahti (enne võttes lõhud pidurivooliku ära arvatavasti), võtad välja ja siis ise teed edasi mis tahad ja vaja...
Vasta
#6

Ma sain asja tehtud tõmmitsata ja pooltelge puutumata, lasin hoopis tagasilla kanduri põhja küljest lahti.
Vasta
#7

Samas tasub sellise töö korral s.t. vedru vahetus ka poolraam roostest puhastada ja uuesti kokku mäkerdada,vajadusel keevitada.Sumpski- e.vasakpoolne kipub kiiremini ära mädanerma.
Vasta
#8

Millegipärast roostetab jah vasakpoolne rohkem mõnuga. Endal vasaku remont ja tugevdus ees ning arvatavasti lõikan ka teise poole lahti ja teen sellele ka väikse tugevduse. Serviti plekk ribad sisse keevitada oleks vist kõige targem?
Vasta
#9

Paraku ei ole vist mõtet nii palju vaeva näha et põiki ribasid sisse keevitada.Need Sierrad,millel olen pidanud keevitama on sinna saanud millise pleki ja sama kujuga mis raam ise.Ja sõidavad/on sõitnud veel mitu aastat.See,,millegipärast,, on sumpski ja temast tulenev soojus koos kondentsiga,arvan ma.
Vasta
#10

Tere!
Teise vedruga sai siis nii tehtud et kaks korda ketsalõikuriga vedru puruks, vana eest! Uus tõmmitsatega kokku siis traatidega pingeseisundis kokku ja tõmmitsad ära. Pooltelge ära ei võtnud , ühendasime pidurivooliku lääba küljest lahti ja voolikut hoidva kõrva painutasime maha ja vedru vahele! huvitav kas pole
Vasta
#11

Kui kw on nii 200 kanti siis peaks see ikka vähe tugevam olema. niiet see et nad 1.6 vb sõitnud on mind absoluutselt ei morjenda ega ka aita...
Vasta
#12

Sinna võib ju ka topelt-T talad sisse keevitada ja kohe eriti jämedad vedrud alla ehitada.Aga mida see annab?Silla kinnituspoldid ning ümmargused puksid jäävad ikka samaks,õõtsapuksid ikka kuluvad ja rattad lähevad lääpa.Seda siis et selle 200kw kohaltvõtul koormus ei ole vist nii suur mis langeb ülemisele vedru taldrikule koos poolraamiga kui hoopis poolassidele,puksidele,tifrile.
Vasta
#13

Selle rooste koha peal tahaks niipalju öelda et kere poolest on see ekemplar hästi hoitud, küll on tal üks kord keevitadud parem karp tagand ja veel midagi aga pärast seda võeti autol stanged eest paaka ära ja lasti korralikult vana hea Moviliga üle! Ausalt öeldes ei teagi kuidas see autot kaitseb ja mis edasi saaks kuna see masin talvel soola ei näe
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne