võrriga seoses
#1

võrr siis jällegi (riga)
küssa nüüd selline...kui palju karpal neid kruvisid kruttida tohtis?...siin kuskil vist oli juttu sellest aga ei leidnud üles enam.
PS. lugesin neid forssimis jutte...mismõttes sisse-väljalaske avad suuremaks?..kas need mis seal silindril all on või silindri sees olevad aknad ?Toungue (ja kui palju neid siis viilida võiks ja kuidas ? ning palju silindri pealt freesida(viilida) võib ?
(mul võiks vist kasutajanimi olla hoopis dumbuserToungue)
Vasta
#2

vaata esitex enamikku karpa kruve võrril võid kruvida palju jaxad.. kottigi eriti ei muutu ja kui muutub siis aad aru et muutus....
nii aga forseerimisega see asi et see ei ole teema mida saax yxipulgi siin lahti harutada... liiga pikk jutt, sest teemast on raamatuid kirjutatud... aga nende alumiste jõnksude silindri kyljes nyhkimine ei aita... ikka nende akende millest kolb oma jooksul yle käib... aga kui palju ja kustsuunast.. põhireegel on et laiusesse ei ole mõtet-rõngaid hakkab lõhkuma, siis kõrgusesse-aga ka niipalju et asjal kasutegur sees olex... surveastme tõstmine aitab ka natukene ja muidugi peamine on see et ratas on korras nagu prillikivi.....

Ostan Mini juppe!
Vasta
#3

kul stellal toimivad küll kõik karpa kruvid õhu ja bensu segu saab sättida ainult häälejärgi aga teist oli põhja keerata ja siis 2,5 pööret välja vist või oli vastupidi ei mäleta
Vasta
#4

kõigeparem on jah ikka hääle järgi, ja keerad siis veerand pöörete kaupa. pöördekruvi peks olema nii, et kui gaasi ei keera sis jääb tööle ja miinimum mis saad, niiet korralikult töötab.

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne