Liivaprits valuveljele
#1

Sattusid kätte sellised valuveljed:
[Pilt: 19082007415oe2.th.jpg]
Kuna valuveljed on natuke korrodeerunud ning õhukese värvi all ja ise oleks nii krobedat pinda raske ette valmistada siis tahaks teada, mida teeb liivaprits sellistele velgedele.
Kas läheb veel poorsemaks?
Kas peale liivapritsi peab kohe veljelaki peale panema?
Või kannatab alumiiniumi pulbervärvida?
Vasta
#2

Kui tahad ideaalset, siis retseptiks relaka ja drelli otsa käivad traatharjad, pahtel ja värv. Korrodeerunud velge ei poleeri enam mingi valemiga nii kenaks, et otse metallile lakkida kannataks.
Vasta
#3

Kui sa kindlasse tooni teeks nad siis oleks epokrunt/pritspahtel lahendus, kui aga mitte siis tuleb jah nad siledaks "nühkida".
Vasta
#4

Traatharjaga relaka otsas ei pääse kõikidesse uuretesse.Liivaprits,EPO-krunt/Novol/Lesonal või mõni muu hea krunt,poroloonpõhjaga liivapaberit, kõvasti kannatust ja vastupidavaid sõrmeotsi.
Vasta
#5

Relaka otsa käiva traatharjaga ei julgenud mina valuvelje kallale minna, trelli otsa käiv üksjagu peenem traathari tegi (sileda, ilmselt treitud?) pinna umbes sama karedaks nagu esimeses postis kujutatud pildil (kui vähegi tõsisemalt nühkisid). Vanad värvikihid sai keemiliselt maha võetud.
Kui hobisõiduki veljed vaja puhtaks saada, siis üritaks ilmselt kuhugi klaaskuulpritsi alla sokutada.
Vasta
#6

liivaprits on kergsulamile ilmselt ikka liig karm.

kui siit foorumist otsides (märksõnad "haavliprits" ja "klaaskuuliprits") vastust ei leia, on mitme konkreetse viitega foorumiteema sääl:
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=23941

alati tasub spetsialistidega / asjaga igapäevaselt tegelejatega konsulteerida. Ning kui konsulteerimised konsulteeritud, siis infot+otsust+tulemust ka siin kommenteerida Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

Karm?Sööb velje õhukeseks?Ega siis ei pea sentimeetri lähedusest tulistama.
Vasta
#8

Minu arvamus: Kui liivapritsi käsitleja vähegi teab mis ta teeb, siis ta suudab ilusa ühtlase pinna teha veljele, mis sest et tal jääb oma karedus ja paar mm võibolla veljelt kihti maas kokkuvõttes. Aga ega sa traatharja/räige liivapaberiga lainesse nühitud velge ju ometi pahteldama hakka?!Big Grin
Vasta
#9

Fotolt paistab, et neid velgi on juba puhastatud ning värvitud.
Kas tasub vaeva ?
Peale kehva välimuse võib ka balans paigast olla.
Uued valuveljed ei ole enam üle mõistuse hinnaga, aga tulemus on oma hinda väärt. Vanu taastades - kahtlane.
Vasta
#10

Küllap neid valusegusid on erinevaid, minu vanakooli valukatele ei teinud relakahari midagi. Pahteldada-lihvida ei viitsinud, aga tulevikus võtan selle töö ette. Uued vanade velgede replikad on tihti väga kallid, näiteks 70ndate sõidukile ei lajata ju mingeid Wolfracesid alla, rääkimata sellest et neid pole tihti nii väikses mõõdus saadagi kui vaja oleks.
Vasta
#11

sai proovitud alumiiniumit liivaga pritsida,6 am juures ja kuni 0.5 liivaga.mingit metalli kulumist küll ei olnud.kogu pind jäi kare mis vajab liivapaberiga lihvimist,mille käigus võib tõesti mõni kümnendik kaduma minna ja see ka kõik.

minu arvamus,veljed on liivapritsiga puhastatavad.enne värvi katta veljed KINDLASTI alumiiniumi krundiga. jõudu.
Vasta
#12

kui al. velg peale liivapritsi pulbervärviga värvida jääb ok.
Värvija peab tasemel olema, õhukesed kihid 2-3 kihti ja jääb hea, täiesti sile ja ilusti tasakaalus ka. Kui kohe paks kiht lasta, sulab ahjus osa alla ja läheb tasakaalust välja.

Ostan "Sääreväristaja"
Vasta
#13

Sai lastud ühed juba originaalis küllalt poorsed veljed liivapritsis puhtaks lasta ning peale seda pulbervärvitud. Korbeline pind jäi küll lähedalt vaadates näha, kuid muidu sai tulemus päris hea.
Vasta
#14

Kui palju orienteeruvalt 4 velje korda tegemine maksma läks?
Vasta
#15

andres22 Kirjutas:Kui palju orienteeruvalt 4 velje korda tegemine maksma läks?

vt: http://forum.celica.ee/viewthread.php?tid=2012
Vasta
#16

Vastusena tuleb teade: Sul ei ole lubatud seda foorumit vaadata
Vasta
#17

REfereerin siis: "Sauel Arco AR, liivaprits+värvimine 1200.- oli vist". Enne/pärast pildid jutuksolnud autost-velgedest:
http://www.toyotacelica.ee/photos/main.p..._1_6_1986/
Vasta
#18

Maardus prits 50.- tk,värvihinda ei küsinud aga see oli ka olemas
Vasta
#19

Kuna liivapritsija oli tuttav, siis ta võttis nelja velje puhastamise eest 100 kr. Pulbervärvis küsiti 40 kr ühe velje pealt. Peale lasti küll vaid üks kiht värvi selle raha eest, aga praegu, kui veljed juba 4 kuud all on olnud, on nad ikka samahästi kui uued.
Vasta
#20

no ma ei tea, ostsin suht jubedas korras veljed, lasin pritsida (pulberit ei lasknud), siis füller (seda ei lihvinud), siis värv ja lakk, pole küll liialt krobelised, kaugelt sellised http://www.album.ee/node/10271925/50055838
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne