Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
19-08-2007, 16:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-08-2007, 16:14 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Kui tahad ideaalset, siis retseptiks relaka ja drelli otsa käivad traatharjad, pahtel ja värv. Korrodeerunud velge ei poleeri enam mingi valemiga nii kenaks, et otse metallile lakkida kannataks.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Kui sa kindlasse tooni teeks nad siis oleks epokrunt/pritspahtel lahendus, kui aga mitte siis tuleb jah nad siledaks "nühkida".
Postitused: 609
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Traatharjaga relaka otsas ei pääse kõikidesse uuretesse.Liivaprits,EPO-krunt/Novol/Lesonal või mõni muu hea krunt,poroloonpõhjaga liivapaberit, kõvasti kannatust ja vastupidavaid sõrmeotsi.
Postitused: 2,217
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Relaka otsa käiva traatharjaga ei julgenud mina valuvelje kallale minna, trelli otsa käiv üksjagu peenem traathari tegi (sileda, ilmselt treitud?) pinna umbes sama karedaks nagu esimeses postis kujutatud pildil (kui vähegi tõsisemalt nühkisid). Vanad värvikihid sai keemiliselt maha võetud.
Kui hobisõiduki veljed vaja puhtaks saada, siis üritaks ilmselt kuhugi klaaskuulpritsi alla sokutada.
Postitused: 3,545
Teemad: 112
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
22-08-2007, 21:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-08-2007, 21:42 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
liivaprits on kergsulamile ilmselt ikka liig karm.
kui siit foorumist otsides (märksõnad "haavliprits" ja "klaaskuuliprits") vastust ei leia, on mitme konkreetse viitega foorumiteema sääl:
http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=23941
alati tasub spetsialistidega / asjaga igapäevaselt tegelejatega konsulteerida. Ning kui konsulteerimised konsulteeritud, siis infot+otsust+tulemust ka siin kommenteerida
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 609
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Karm?Sööb velje õhukeseks?Ega siis ei pea sentimeetri lähedusest tulistama.
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Fotolt paistab, et neid velgi on juba puhastatud ning värvitud.
Kas tasub vaeva ?
Peale kehva välimuse võib ka balans paigast olla.
Uued valuveljed ei ole enam üle mõistuse hinnaga, aga tulemus on oma hinda väärt. Vanu taastades - kahtlane.
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
Küllap neid valusegusid on erinevaid, minu vanakooli valukatele ei teinud relakahari midagi. Pahteldada-lihvida ei viitsinud, aga tulevikus võtan selle töö ette. Uued vanade velgede replikad on tihti väga kallid, näiteks 70ndate sõidukile ei lajata ju mingeid Wolfracesid alla, rääkimata sellest et neid pole tihti nii väikses mõõdus saadagi kui vaja oleks.
Postitused: 753
Teemad: 41
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
sai proovitud alumiiniumit liivaga pritsida,6 am juures ja kuni 0.5 liivaga.mingit metalli kulumist küll ei olnud.kogu pind jäi kare mis vajab liivapaberiga lihvimist,mille käigus võib tõesti mõni kümnendik kaduma minna ja see ka kõik.
minu arvamus,veljed on liivapritsiga puhastatavad.enne värvi katta veljed KINDLASTI alumiiniumi krundiga. jõudu.
Postitused: 44
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kui al. velg peale liivapritsi pulbervärviga värvida jääb ok.
Värvija peab tasemel olema, õhukesed kihid 2-3 kihti ja jääb hea, täiesti sile ja ilusti tasakaalus ka. Kui kohe paks kiht lasta, sulab ahjus osa alla ja läheb tasakaalust välja.
Ostan "Sääreväristaja"
Postitused: 30
Teemad: 0
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Sai lastud ühed juba originaalis küllalt poorsed veljed liivapritsis puhtaks lasta ning peale seda pulbervärvitud. Korbeline pind jäi küll lähedalt vaadates näha, kuid muidu sai tulemus päris hea.
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Kui palju orienteeruvalt 4 velje korda tegemine maksma läks?
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Vastusena tuleb teade: Sul ei ole lubatud seda foorumit vaadata
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
Maardus prits 50.- tk,värvihinda ei küsinud aga see oli ka olemas
Postitused: 30
Teemad: 0
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Kuna liivapritsija oli tuttav, siis ta võttis nelja velje puhastamise eest 100 kr. Pulbervärvis küsiti 40 kr ühe velje pealt. Peale lasti küll vaid üks kiht värvi selle raha eest, aga praegu, kui veljed juba 4 kuud all on olnud, on nad ikka samahästi kui uued.