Maz ja Robur buss
#1

Tartus, Maz seisnud nii juba oma 15 aastat.


[Pilt: 1.jpg]

[Pilt: 2.jpg]

[Pilt: 3.jpg]
Vasta
#2

Assa, see Maz mida ma vaatamas käisin oli täpselt sama marki.
Vasta
#3

Maz on täpselt see, mida ma millaltki 90-ndate algusest Viljandist mäletan Smile Sellest saaks kena klubibussi. Robur on ka stiilne.
Loodetavasti ei taba neid vanaraua saatus.

Asp
Vasta
#4

Tahaks tõesti loota ,et nii unikaalne tehnika vanarauaks ei lähe.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#5

Leiaks koha veaks kohe minema. Kasvõi paremaid aegu ootama.
Vasta
#6

Pildi paelt tundub, et busssil isegi numbrid veel küljes. Aga MAZ on küll üks omaette frukt. Milleks sihukesi kuute kasutati?

OÜ Green Oval

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi

Kristjan (+372)5010599

Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta
#7

Minuteada olid need kasutusel sõjaväe lennuväljadel. Tõenäoliselt siis miskite abi-lennujuhtimiskeskustena.

Asp

Tsitaat:Originally posted by Landy
Pildipelt tundub, et busssil isegi numbrid veel küljes. Aga MAZ on küll üks omaette frukt. Milleks sihukesi kuute kasutati?
Vasta
#8

VENE AUTO-RETRO FOORUMIS tuli välja, et see MAZ peaks olema MAZ-200Š - staabibuss MAZ-200 baasil, ja päris haruldane.

Hakkasin netist infot otsima, MAZ bussidest ei leidnud midagi.
Hea link on aga MAZ-200st ja selle modifikatsioonidest SIIN. Palju pilte ja infot.
Ja veel sattusin SELLE LEHEKÜLJE peale. Väga põhjalik ülevaade Vene autotööstusest ja autodest alates päris algusest.
Vasta
#9

Roburist rääkides... see mul onupoja oma, (juhul kui neid Tartus karjakaupa just pole) minuteda tal seda plaanis kuhugi lõhkumiseks polnud viia.
Mootor oli tuksis, klaasidest saivad kohalikud huligaanid jagu Sad
Tahtis sinna mingit suurt diislit pealearetada, et siis hea ringi sõita. Muidu oli vist igati ok ja erilist remonti ei vajanud, kui mootor väljaarvata, siis täiesti sõidukõlbulik oli. nüüd küll juba mõneaasta seisnud ja ega see kasuks pole tulnud....

Vasta
#10

See MAZ nüüdsest Järva-Jaani vanaautode varjupaigas Smile
Täpsemat inffi siin

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta
#11

Seda Robur bussi ei ole ka enam seal, kuid ei tea midagi rohkem sellest. Oli ainult hoiul seal olnud.
MAZ oli 13 aastat seal seisnud. Pärit Peterburist. Toodi neid sealt 2 tükki. Esimene oli juba ammu ära lammutatud. Sellega, mis alles on, oli linna vahel vist ainult üks sõit tehtud ja siis kõrvaltänavas seisnud, kus tal aknad sisse loobiti ja siis toodi ta sinna aeda.
Vasta
#12

XTA Kirjutas:See MAZ nüüdsest Järva-Jaani vanaautode varjupaigas Smile

Üks Eestile lähimatest säilinud MAZ-200 bussidest on Lemsalus, Lätis.

Käsin nädalavahetusel Lätis ja sõitsin Lemsalust (Limbaži) Riia poole mööda väikest edela suunas lähtuvat teed, kuna suur Lemsalu-Riia (Lemsalu-Ragana) maantee oli kusagil Lemsalu piiril remondis.

Kohe mõni km Lemsalust edelas peale linnast väljumist hakkas vasakul pool teed silma väike lennuväli. Ja seal platsil seisis täpselt samasugune MAZ-200 buss, millest ühte me teame Järva-Jaani koillektsioonis ja teine on Pärnumaal taastamist ootamas.

Ehk siis arvatavasti on sealne buss lähim, mis Eestile kahele bussile veel lisaks olemas on.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#13

http://october-motors.ru/index.php?optio...&Itemid=41

Sarnane MAZ nüüd ka October-Motorsi ridades, sisemuses kandis see konkreetne, omal ajal punaväe kasutatud isend omal ajal diagnostikaseadmeid ja mudelitähiseks oli ADS-50 (avtonomnaja diagnostitšeskaja stantsija). Lennuväljade hapnikutootja tähiseks oli AKDS-70.
Kere on sel MAZ-il muide tehtud Uraletsi tehases, kust hiljem tulid samanimelised autobussid.
Vasta
#14

ufff...mina juba mõtlesin et see MAZ October-Motorsi kollektsioonist ongi endine Eesti oma, nagu UAZ-452 ja Tartu-1.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#15

Sarnast kuuti nägin ma Jelgava lennuväljal. Siiski ei olnud kong ja kabiin suisa kokku ehitatud.
Oma võhiklikkuses vanatehnika osas ei julge ma väita, kas oli tegu Mazi või mõne muu veokiga (Kraz, Ural?) Igatahes oli tegu mingi lennujuhtimiskeskusega.

Sama funktsiooniga auto seisab ka Kuusiku lennuväljal künka otsas.
Vasta
#16

Telc Kirjutas:Sama funktsiooniga auto seisab ka Kuusiku lennuväljal künka otsas.
Mis marki see auto on?
Vasta
#17

Zil130
???
Vasta
#18

Telc Kirjutas:Zil130
???

on vist jahh 130, kuusiku lennuväli minust 2km kaugusel aga ei leia endas täna jõudu minna seda masina marki kontrollima
Vasta
#19

andres22 Kirjutas:
Telc Kirjutas:Sama funktsiooniga auto seisab ka Kuusiku lennuväljal künka otsas.
Mis marki see auto on?

Kuusiku lennuväljal natuke teise otstarbeline kuut kui see Maz-200 peal. Mingi lennujuhtimiskeskus või midagi sinnapoole. Pilt on kellegi Nagi.ee kasutaja poolt tehtud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#20

kolz Kirjutas:Kuusiku lennuväljal natuke teise otstarbeline kuut kui see Maz-200 peal. Mingi lennujuhtimiskeskus või midagi sinnapoole. Pilt on kellegi Nagi.ee kasutaja poolt tehtud.

Maz jah, selle Jelgava masina kohta mulle kohalikud ütlesid, et lennujuhtimiskeskus. Raip just vaatasin, et pole sellest pilti teinudki Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne