süütepool
#1

Tere !

Motoblokk on super-608,mootor on lombardini LA-300 Jugoslaavia SFV toode.
Probleem siis selline,et ei ole sädet. Arvatavasti on asi süütepoolis. Ta seisis kaua vihma käes. Käivitasin läks käima,sõitsin ja siis suri ise välja.Käivitasin uuesti ja suri jälle ise välja. kuivatasin süütepooli panin uue küünla aga ikka ei mitte midagi enam polnud sädet.Kas keegi teab kas mõnel motoblokil on analoogne süütepool või kus müüakse õigeid süütepoole?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Pilt (pildid)
   
Vasta
#2

Kas muidu on kontaktidega süüde?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#3

Tegelane5 Kirjutas:Kas muidu on kontaktidega süüde?

Kontaktivaba!

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#4

Äkki tuleb kellegile see traktor tuttav ette:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#5

Su arvutusmassinal guuglit ei ole? http://www.osta.ee/2752721
Vasta
#6

Kas kellelgi leidub pilte MTD (muruniiduki) süütepoolist?
Äkki on võimalik see motoblokile külge aretada?

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#7

Ja mida Sa selle muruniitja süütepooli pildiga peale hakkad? Netis neid pilte mustmiljon. Igasugu süütepoole jms. saab ka kindlasti kõike tellida. http://www.jackssmallengines.com/ignition_b.cfm
Vasta
#8

Üks mees ütles et see peaks olema samasugune nagu on MTZ käivitusmootoril. Pilte on?

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#9

mitme voldine süsteem sellel motoblokil on? kui 6 voldine, siis uuri vanade tsiklite süütepoole, kui 12 voldine, siis võta suht suvaline süütepool ja pane ta skeemi sisse. süütepooli tööpühimõte on ju ülimalt lihtne, see on pingekordisti, mis teeb sisi vastavalt kas 6 või 12 volti umbes (ma nüüd täpselt ei mäleta) 1200voldi peale. ehk kui on 6 voldi süsteem, siis 12 voldi süütepool annab ettenähtust poole vähem pinget välja, vastupidi on oht mähis maha põletada.
Vasta
#10

To motoblokk: Sa ajad ise ju asjad segamini. Saatsid mulle privasse sõnumi, millele ka vastasin Re: Küsimus


motoblokk Kirjutas:
Millistest osadest koosnes Mtz nullviie süütesüsteem?



Magneeto, nagu suure MTZ-i käivitusmootorilgi.

Mida sa siis õieti otsid: magneetot, süütepooli, meest, kes su traktori ära remondiks, või hoopis uut traktorit.
Vasta
#11

Otsin sellist lahendust mis mu traktori taas tööle paneks!

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#12

Motoblokkidest ja nende detailidest juttu siin http://www.minitraktorcz.nm.ru/
Vasta
#13

Lugu selline, et traktor töötab nüüd.
Aga kuidas? Asi oli nii, et sai ostetud üks mingi murutraktori süütepool:
   

Seejärel sai ikka proovitud, et kuidas ja mis kuni tuli idee panna vana süütepooli kinnitus uue süütepooli sisse.
Vana alguses:
   

Vana pärast:
   

Uus alguses:
   

Uus pärast:
   

Siis sai uus süütepool kinnitatud traktorile:
   

Peale seda sai proovitud ja proovitud. Vahepeal läks käimagi aga tõrkus pidevalt. Arvatavasti müüdi mulle lihtsalt vigane süütepool.

Aga lõpptulemus oli rõõmustav, pildil töötamas isa:
   

Ja lõpuks ka vaod sisse:
   

Aitähh kõigile kes miskit moodi aitasid!!!

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#14

Küsiks veel:
Kuidas on võimalik käivitada traktorit nööriga (ise kerida)?
Kui koht on selline:
   
Millised on ohutusnõuded?
Kuidas pidi kerida?
Küsin sellepärast, et ka käsistarter näitab juba esimesi koostöö lõpetamise märke.

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#15

http://toru.ee/view/1408f7f93ea7

Kokkuvõte.

http://fotoalbum.ee/photos/TheoK/sets
--------------------------------------
Minu albumid
Vasta
#16

Sul ju nool peal, sedasi kerigi nöör peale, et tõmmates mootor õiget pidi ringi käib. Mingil juhul ei tohi nööri otsa ümber käe mähkida. Nööri otsas võiks olla puust vms. pulk, millest tõmmata. Teises otsas sõlm, mis tollest rattal olevast august läbi ei mahu. Tõmmata tuleks sellise hooga, et nöör terves pikkuses maha jookseks. See eeldab ka õiget nööri pikkust. Alguses võid ju ilma küünlata kuiva trenni teha. Jõudu kakkumisel.Wink
Vasta
#17

Soovitan kontrollida igaks juhuks ka siduri kinnitust väntvõlli otsale. See on alumiiniumist, koonussidur, istupind ka koonus. Ei talu äkilisi rampsimisi ja liig suurt koormust. Tegin kunagi sellele motoblokile 13'' rattad ja kasutasin veotöödel ja koorem ikka nii suur kui vedada sai...tulemuseks lõhutud sidur. Samas tuleb olla ettevaatlik mootori vaheplaadi kinnitamisel, kerge on seal M12 keermed üle keerata. Oli tegemist küll motoblokiga ''Kutaisi'' kuid see on 1-1 koopia Super 608'st.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne