Vormelit tehakse...
#1

Sattusin juhuslikult sellise lingi otsa:
http://fstudent.ttu.ee
Vasta
#2

minu isiklik vend läks sama projekti raames taani studeerima kuidas asi käib, tema siis kerekonstruktorite seltsis. Aga see vormeliehituse projekt on üks üpris lahe projekt, taanis on juba mitmeid aastaid see käimas, üle euroopra erasmuse projektiga saadetakse kah sinna ttk tudengeid studeerima. eestis hakkab arvatavasti iga kevad 1 auto valmima, olenevalt tiiist, kas virtuaalselt või lisaks ka reaalselt.
Vasta
#3

See Formula Student on lahe võistlus, väga hea et ka Eestis asi käima on läinud.
Vasta
#4

OOPS minu viga!Sad Tänana sind Jesper! Wink


Aga siiski oleks hea näha, et nendest inimestest saaksid meie Estonia formelite tootmisele uue hoo sisse lükkajadSmile

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#5

Miniest, loe linki. On raske jah... aga siiski.
Vasta
#6

Noh, kuna ka soome kõrgkoolid on seal kaasa löömas, tekib kohe ilmselt kihu - olla paremad põhjanaabritest Smile
Kunagi kui Raul Sarap tegi Esttec 884 vormeleid, siis olid need Soome meistrivõistlustel enamasti eesotsas ja Tero Simonen võitis Eesti autoga ka üsna veenvalt Soome meistrivõistlused.
Aga miks ka mitte näiteks valminud auto põhjal teha nö. algajate rahvuslik klass. Tuleb ainult autost võimalikult odav teha.
Vasta
#7

Soome tehnikakoolide tasemeni on veel oioi kui kaugele minna... vt kasvõi http://www.raceabout.fi/ . Aga rahvusliku klassi tegemisega on see probleem, et kes sinna sõitma tuleb. "Teha" võib igasugu asju. Kui sa Vootele lubad et ehitad kevadeks vormeli valmis ja tuled rajale, siis mina oleks käpp ja arvatavasti leiaks mõned tegelased veel. Tegelt ka.

Ahjaa, lakke vaadates pakuks, et vähegi põneva kiirusega liikuva hobivormeli entry level hind võiks jääda 50-60 tuhande krooni kanti, lisaks veel kohustuslik turvavarustus umbes 30k. Alla selle on utoopia kahjuks.
Vasta
#8

TTK-s on asjaga seotud ka selline mees nagu Juhan Sein. Kes Eesti võidusõidutööstuse ajaloos orienteerub, teab, kellega tegu on.
Vasta
#9

http://www.youtube.com/watch?v=SH3H5bsvI0g

ja muidugi formula student vallas soomest paremat maad eriti ei ole
Vasta
#10

Noh, loodame et üks päev saab sama öelda Eesti kohta. Automudelismis, kiirusmudelite alal on eestlased no.1 maailmas, miks ka mitte väikevormelis
Vasta
#11

Koolis ikka asi liigub. Raami detaile olen näind ja ka mootor on kohal.
Vasta
#12

reljo86 Kirjutas:Koolis ikka asi liigub. Raami detaile olen näind ja ka mootor on kohal.
Mis mootor nad, siis kasutavad? Kui see saladus poleToungue





Tänana sind Rallitaja!

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#13

Esimeses postituses antud linki lugedes Yamaha R6 koos kastiga?
Vasta
#14

Esmaspäeval on loeng selle labori kõrval kus mootor on, eks siis uurin. Tsikli mootor jah(kast samas korpuses). Kuskilt lammutusest oli saadud.
Vasta
#15

Ikka Yamaha R6 jah. Oli juba mingil määral osandatud. http://fstudent.ttu.ee/
Vasta
#16

Käisin eile Soome autoshowl. Seal oli kogunisti kaks niisugust liikurit väljas. Päris vahvad asjandused. Kujutan ette kui palju emotsioone niisuguse asja liikuma saamine rahvale pakub. Jõudu ehitusel.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#17

Kuigi tegelaste oma koduleht on väga-väga harva uuenev, siis AutoBild viimasest numbris oli neist pikem lugu. Nimelt vahepeal on auto valmis saanud ja Silverstonist tuldi tagasi üldarvestuse 13. koha ning parima uustulnuka tiitliga. Meeskondi osaleb seal muidu 70 ringis ning paljudel edevamatel teamidel (mida Eestlased edestasid) on igasugu kallid imevidinad, nagu carbon monokok, elektrooniliselt juhitud käiguvahetus, veojõukontroll jne.
Update - leidsin fstudent kodukalt ka natuke pilte:
http://formulastudent.smugmug.com/galler...7852_MvUGH
Korraks on eesti masin jäänud ka video peale (u. 1:31 ajal)
http://www.youtube.com/watch?v=AZs2Zl2h3cc
Vasta
#18

Inglismaal läks poistl hästi jah. Uhke tunne kohe- ise olen pool aastat masina arengut jälginud ning ka mõnes asjas kaasa aidanud. Auto on tagasi oma tallis... kes teab kust otsida, saab ka läbi akna piiludaBig Grin Eks see saab edaspidi üks promomasin olema- ühe autoga saab ju ainult üks aasta osaleda.

Uudis kooli lehelt:
Tsitaat:Formula Studenti meeskond oli Inglismaal edukas!

Formula Studenti meeskond oli Inglismaal edukas!
TTÜ/TTK Formula Student Team osales Inglismaal toimunud rahvusvahelisel
tootearendusvõistlusel, kus pälvis oma võistlusklassis parima
uustulnuka tiitli ja võistlusauto disaini konkursil 6. koha.
Kui
möödunud aastal oli meeskonnal välja töötatud virtuaalne võistlusauto,
siis eelmisel nädalal osales Formula Studenti meeskond juba valmis
võistlusautoga klassis I Inglismaal Silverstone'i ringrajakompleksis
peetaval võistlusel. Ürituse korraldajad on Suurbritannia
Mehaanikainseneride Ühing koostöös Rahvusvahelise Autoinseneride Ühingu
ja Rahvusvahelise Elektriinseneride Ühinguga. Tallinna Tehnikaülikooli
ja Tallinna Tehnikakõrgkooli ühismeeskond saavutas 85. võistkonna seas üldarvestuses 13. koha.
Tootearendusvõistlus Formula Student tähendab väikese üheistmelise võistlusauto projekteerimist, ehitamist ja hiljem auto tutvustamist, sellega erinevate katsete läbimist ning võidusõitmist ringrajal. Projektis osalemine annab tudengile reaalse kogemuse auto projekteerimises, valmistamises ja tutvustab noorele insenerile autotööstuse majanduslikku poolt. Lisaks arendab intensiivne töö ühise
eesmärgi nimel ka suhtlemisoskust, vastutustunnet, oma aja planeerimist
ja muid edukale insenerile vajalikke oskusi.

Euroopas nüüd juba seitse aastat peetud rahvusvaheline võistlus on
mõeldud peamiselt masinaehituse ja transporditehnika erialade
tudengitele. Olenevalt sellest kui kaugele on auto arendustöö kulgenud,
jaotuvad võistkonnad klassidesse. Klassis III osalevad
projekteerimisstaadiumis projektid, kus kohtunikud hindavad vormelauto
virtuaalse prototüübi üldkontseptsiooni ja teatud auto sõlmede tehnilisi
lahendusi nii konstruktiivse kui ka tootmise ja majandusliku külje
pealt. Klassis II hindavad kohtunikud lisaks virtuaalsetele
konstruktsioonimudelitele juba reaalselt, kuid osaliselt, valmisehitatud
autot. Klassis I võistlemine eeldab juba täiesti valmis ja toimivat
vormelautot, mis lisaks konstruktsiooni hindamisele läbib mitmeid
dünaamilisi katseid. TTÜ/TTK Formula Student Team osales sel aastal
klassis I reaalse sõidukorras autoga. TTÜ/TTK Formula Student Team
osales eelmisel suvel klassis III, tutvustades kohtunikele oma
vormelauto virtuaalset prototüüpi. Uustulnukatena saavutas TTÜ/TTK
Formula Student Team tihedas konkurentsis klassis III eelmisel aastal
neljanda koha.
Vasta
#19

Loodan, et väärt masinat arendatakse edasi ning ka Eesti sponsorid tahavad ja julgevad rohkem seda projekti toetada. Tegu ju ometigi suurepärse reklaamiga kahele tehnikakoolile ning hea kogemusega selle masina ehitajatele. Varsti ehk selgub, kas hakatakse järgmiseks hooajaks täiesti uut ehitama või minnakse vana täiustamisega edasi.

@samamoodi ehitamist kõrvalt uurinud

vanamotopisiku ohver
Vasta
#20

Hetkel ikka plaanitakse uut. Võistluste reeglid näevad ette, et ühe masinaga võib osaleda ühel võistlusel- ehk UK's on käidud ning selle masina jaoks on võimalus veel Saksamaal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne