Teema on suletud

Küsimus
#1

Miks läheb kolb ja silinder nii ruttu puruks, et nuh sooned sees Sad?
#2

Õhupuhastaja? Kütte segu vale(jookseb kinni)?
Vales mõõdus rõngad,kolb?

:I M Back
#3

Tsiklimeister Kirjutas:Õhupuhastaja? Kütte segu vale(jookseb kinni)?
Vales mõõdus rõngad,kolb?
Et õhupuhastaja täis? seda mul on kahjuks
Kütte segu vale, vot seda ma ei tea... mis mõttes jookseb kinni?
Mul läks kolb ja rõngad ilusti sisse, ei tohiks ju midagi valesti olla?
#4

Kas svammist õhupuhasti on hea?
#5

Kui seda kogu aeg hooldada ei viitsi, siis kindlasti mitte.
#6

Aga, kui panna liiga palju segu benasse siis hakkab ju jõhrkalt tossama? Bikeris öeldi, et segu panin liiga palju, et on 1:80 aga panin 1:50

Aga millist õhupuhastit soovitate siis mulle? Oleks tänulik, kui pilt oleks ka sellest Smile
#7

Bikeris öeldi väga valesti. Autooli puhul optimaalne 1:25, uute õlidega 1:50 tavaliselt, aga paljudele mootoritele soovitatakse sama õli 1:40 ja vähem ning mõnedel õlidel on 1:30 - 1:50 soovituslik vahemik. Ise soovitaks 1:30, sest ega rohkem õli paha ei tee, pigem head (mootor peab rohkem vastu). Külmalt tossab niikuinii, kuumalt pole eriti näha.
#8

Pekki, ma ostan uue segu endale, seal peaks kirjas olema palju peab olema ja palju mitte, et siis kindel olla, too autool on kaua seisnud ka seal aga tahaks küsida mida karbussil too jäme kruvi teeb, kui teda liiga palju keerata, mul tuttav ütles, et seda ei tohi vähem ega rohkem keerata, kui 2 ja pool!? Kas see on tõsi?
#9

Audi Kirjutas:... ma ostan uue segu endale, seal peaks kirjas olema palju peab olema ja palju mitte, et siis kindel olla, too autool on kaua seisnud ka seal...

Kui Su mootor vähegi Sulle kallis on, soovitan külastada mõnd tööriista, mootorsae või metsatarvete kauplust ning küsida sealt spetsiaalset kahetaktiliste mootorite seguõli, mida kasutatakse mootorsaagide, hekilõikurite, trimmerite jm kahetaktiliste mootoritega tööriistade juures.

Kaasaegne õlivalmistamise tehnoloogia on oluliselt teine kui veel paar aastakümmet tagasi ning kvaliteetõli kasutades kulub Su mootori kolvigrupp palju vähem.

Mis vahekorras seda õli bensiiniga segada, on kirjas reeglina õlipakendil ja need suhted võivad eri firmade õlidel olla erinevad. Tavaliselt on see vahekorras 1:30 kuni 1:50. Vanade robustselt valmistatud Vene mootorite korral võid meelerahustuseks panna õli ca 1,2 kuni 1,6 korda normist enam - mootor vaid tossab veidi rohkem, ei muud. Uue kulumata mootori sissesõitmisel (nt kolvigrupi kuludetailide vahetamise järel) tuleb muidugi alguses panna õli ca 2 korda enam...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#10

valdo Kirjutas:soovitan külastada mõnd tööriista, mootorsae või metsatarvete kauplust ning küsida sealt spetsiaalset kahetaktiliste mootorite seguõli, mida kasutatakse mootorsaagide, hekilõikurite, trimmerite jm kahetaktiliste mootoritega tööriistade juures.

Miks mitte minna auto- või motopoodi või kasvõi lähimasse tanklasse ja osta sealt 2t sõidukimootorile mõeldud õli?

Osad saeõlid (ja ka paadimootori omad) on spetsiaalsed "rohelised" ehk siis kiirlagunevaid jääkprodukte tekitavad, et need saastaksid vähem metsa, kus töödatakse ja tapaks ka vähem saagijat, kuna see väljalase on tal ju koguaeg enamvähem nina all. Osad aga tavalised odavad premix sarja OM 2t õlid, mis lastud villida lihtsalt seafirma logoga pudelisse. Mõlemad neist on head variandid, et piisvalt selle eest raha juurde küsida. Samuti on saepoodides õlisid võimalik osta lausa ka pisikestes 100g pudelites, et loll inimene saaks ilma mõtlemata selle lihtsalt oma saega kaasas olnud 5L kanistrise tühjaks kallata... kuigi see maksab samapalju, kui tavaliselt umbes 1L. Lisaks on viimase hullusena müügil lausa ka liitristes pudelites valmis segubensiin... mille liitirihind on kuskil 30 krooni kandis.
Kangesti tuleb meelde ajaloost kirjeldus, kuidas esimestele autodele käidi apteegist bensiini ostmas.

edit: kuna antud teemas ei ole kuidagi täpsustatud, mis mootorile ja mis masinale see õli mõeldud on, siis oli minu omavoli eeldada, et tegu on sõidukiga.
Samas kui ikkagi on tegu sõidukiga ja tänapäevase maisnaga, siis ei tohi unustada psiasja, et peaaegu mitteükski saemootoriõli EI OLE MÕELDUD ÕLIPUMBAGA ÕLITUSSÜSTEEMILE vaid on vaid kõlbulikud käsitsi segamiseks.
#11

Mul on mootoriõli 2 T olemas mingi Motorcycle aga benasse mul pole segu, Valdo kas too on tõsi, kui on uus kolb ja silinder, et siis tuleb panna 2 korda rohkem segu benasse?
#12

Audi Kirjutas:Mul on mootoriõli 2 T olemas mingi Motorcycle aga benasse mul pole segu

2T Motorcycle oil on seguõli mida tohib kasutada AINULT BENSIINISEGU TEGEMISEKS! Mootorisse (õigemini küll käigukasti) valamiseks on see kõlbmatu.
#13

Aia, ma valasin seda kogemata mootorisse, mis ma nüüd tegema pean, valan tolle bena segu välja ja panen õige õli sisse ja pean ära puhastama?
#14

Audi Kirjutas:Aia, ma valasin seda kogemata mootorisse, mis ma nüüd tegema pean, valan tolle bena segu välja ja panen õige õli sisse ja pean ära puhastama?

Loll pea on käte ja jalgade nuhtluseks.

Kui Sa tõesti meeltesegaduses 2T õli või selle segu kallasid kahetaktilisel mootorisse (loe: käigukasti ja märgsidurisse), siis tuleb Sul see soga loomulikult väljalaskekorgist välja lasta. Ja panna asemele miski õli moodi asi - nõukaajal kasutati seal tavalist autooli AC-8 (hiljem M8V1), praegu võiks miinimumina sisse panna nt miskit 10W40 või 15W40 mineraali...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
#15

Kumb õhufiltri karp on parem kas kinnine või lahtine, et too must kus on õhufilter sees. loodame, et saite aru mis ma mõtlen...
#16

MIda vähem neid "kruusakive" sinna lendab seda parem on.Big Grin
#17

mesamees Kirjutas:MIda vähem neid "kruusakive" sinna lendab seda parem on.Big Grin
Et siis ostan tolle ära Big Grin
Kui ma ostan stellale spidomeetri, et olen ma kindel, et see töötab? Kuidas seda järeldada, et pean siis ära ostma ja proovima?
#18

Kõige lihtsam variant on osta jalgrattaspidomeeter. Sisestad vajalikud mõõdud ja loeb väga täpselt kilomeetreid ning keskmist kiirust.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
#19

Nii, tegin omal käigud ja värgid lahti, nüüd ma ei tea enam mida teha, pole nagu käigu mehaanik, et mul ei püsi need käigud sees, et pean üleval hoidma... Mida soovitate mul teha ?
#20

Audi Kirjutas:Mida sina ka tead!!! Oskusi mul on aga tahan neid täpsustada!!!



Audi Kirjutas:Mida soovitate mul teha ?

Profiili oma sünniaasta (reaalne!) kirja panna, et teaks, kas sulle sobib statoili stardipaketti soovitada või tuleb veidike leebemalt suhtuda.
Otsing on ikkagi olemas ja täiesti töötav funktsioon foorumi(te)s.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne