21-02-2012, 09:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2012, 10:08 AM ja muutjaks oli Basilio.)
(20-02-2012, 23:49 PM)olevtoom Kirjutas: No nii hull asi ka ei ole, sellega kannatab isegi künda.Nii et kui ksf! maisalup sellele mootorita isendile normaalse kone peale aretab, siis saab päris kobeda asja?
Ma arvan, et kõige ***em asi tema juures on karbuss, järgneb magneeto. Ülejäänu on täitsa talutav.
Ise pole MTZ 05-e proovida saanud, aga on jäänud mulje, et on vähe tõsisem pill kui MB-1.
Kõige tegijama metsapõka saaks ise nullist ehitades, aga sinna läheb palju-palju tööd ning raha. Kui motoblokile mingid elementaarsed roomikud alla aretada ja puuveokäru ise ehitada, siis peaks maastikuläbivus talutav tulema. Vene originaalkärud kipuvad olema kole madalad ja pika tiisliga. Metsaveokäru tegemine ei tohiks keeruline olla. Sisuliselt kandiline ratastega raam ja neli toigast püsti. No mingi võre ka muidugi ees, et puud selga ei vajuks ja iste, soovitavalt tööriistade painipaigaga. Kui sobivat rauda käepärast pole ja Kuusakoski kaugel, peaks kannatama seda ka prussidest kokku klopsida. Asja ajab ära.
Leidsin ühe käruehitamise video. Päris korralik asi. Ehk saab keegi snitti võtta: http://www.youtube.com/watch?v=5JqR-uG1E...re=related
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.