Dnepri Õlisurve
#1

Külma mootoriga surve tuli ei põle, nii kui oled veidike aega sõitnud süttib tühikigul õlisurve tuluke. Milles võib proleem olla?
Vasta
#2

Räägi meile,mis sorti õli sul mootoris on?Äkki muutub mootori soojenedes õli väga vedelaks ja surve jääbki lahjaks või on hoopis hullem jama,et kulunud juba see mootor.Parandage mind kui puusse paninToungue
Vasta
#3

kuna remondime seda ratast koos, siis lisan natuke taustainfot:

äsja on vahetatud väntvõll ja saaled. Silindrid said remonti puuritud ja uued kolvid+rõngad. Õli marki ei mäleta, aga oli mingi tavaline. Küsimus on pigem, et kas peale õlipumba on veel mingid reaalsed võimalused, mida peaks kontrollima?
Vasta
#4

Mis õli see TAVALINE on. Toiduõli või? Minul on ka kogemus automootoriõliga mis läks kuumenedes liiga vedelaks ja pump ei suutnud survet lüüa.
Vasta
#5

Samasugune olukord võib tekkida ka siis, kui õlivannis liiga vähe õli. Läheb kiiresti kuumaks ja vedelaks ning tühikäigul ei saagi erilist survet tekkida. Mul endal oli vahepeal selline värk.
Et siis õlikogus mootoris üle vaadata- oli see vist umbes 2,5 liitrit, mis sisse läks.

Pots ja postivahe.


Vasta
#6

õlisurvetulukese andurit ei maksa ka väga usaldada, igaks juhuks võiks proovida vahetada.
Vasta
#7

mehaanilise manomeetriga asuks õlisurve üle mõõta- need lambid on jah ebausaldatavad, nagu sass mainis.
Vasta
#8

Enne sõitu kontrollisin õli, kõik normis ei max ei min- täpselt keskel.
Õli on selles mõttes tavaline, et automootori õli. 10w40 arvatavasti.

Kas võib olla ka õlipumpa tihendis asi?
Mis õli te kasutate?

Tänud ette.
Vasta
#9

õhkjahutusega mootoril oleks soovitatav natukene paksemat õli kasutada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne