07-12-2019, 01:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2019, 01:13 AM ja muutjaks oli ratsoup.)
Käigukasti all mõtled vast kahesiduri süsteemi, mis lülitab edasi-tagasi käike. 1-2 käik käivad mootori küljest. Mul endal on lääne mootor ning seega nendest käikudest ei tea midagi.
Samas kui sul edasi käik vibreerib (olgem ausad, terve see kaadervärk vibreerib mõnevõrra ) siis vast laseb sidur läbi natuke vahepeal või on miskit ebaühtlaselt kulunud seal. Kasuks tuleks kindlasti õli vahetus. Seal on kaks nö mootorratta märgsidurit. Üks lülitub kui hoob üleval, teine kui hoob all. Käike ei lülitata, selles ongi asja võlu.
Samas kui sul edasi käik vibreerib (olgem ausad, terve see kaadervärk vibreerib mõnevõrra ) siis vast laseb sidur läbi natuke vahepeal või on miskit ebaühtlaselt kulunud seal. Kasuks tuleks kindlasti õli vahetus. Seal on kaks nö mootorratta märgsidurit. Üks lülitub kui hoob üleval, teine kui hoob all. Käike ei lülitata, selles ongi asja võlu.