Inglimaalt/Saksamaalt auto toomine läbi kullerfirma

Kas keegi omab eelnevat kogemust või on kokku puutund alljärgnevas kirjas väljatuleva toomis/kättetoimetamis meetodiga, kas võib tegu olla pettusega või mis ohte lisaks sellega kaasneda võib või mismoodi võiks ohutuse mõttes käituda. Isiklikult tundub asi kuidagi liiga ilus. Aga võibolla pole põhjust muretsemiseks, mis arvate? Loodan asjalike kommentaare mitte stiilis: jama jah, või hundi rind on rasvane...http://forum.automoto.ee/images/icons/wink.gif
WinkVäljavõte kirjast, on inglise keelne:

The car is in London i already told you , and the total price including all shipping taxes and insurance is 2700 euro .
The car is perfect you will see it if you will buy it.
I can ship the car to your home address . Here is how I
want to make the delivery and payment for the car.
I will explain to you step by step how this will work:
1) First you will have to send me your full name and
address. I will need them to make the Delivery-Reservation .
2) I go to the shipping company and leave the car
into your name as the intended receiver .
3) The shipping company will check the car to see if
everything is OK with it and also the legal papers
that will come along with the car (to see if the
description from the papers matches the car's
configuration)...because they answer you for the
car , and they answer me for the money , they are like a
guatantee for both .
4) The shipping company will send you a delivery
notification to let you know that they have the car in their
custody ,in which you will be told that they have the car
and that they checked it, also the specs of the car.
After you receive the Confirmation form the company,you will
must to make the payment on their agent name and address
( you will have the payment instruction in that cofirmation)
Only after that they will start the car-delivery ... and
in maximum 2-3 working days you will have the car at your address .
5) After you receive the car, you'll have 1-2 days for
inspection and see that all is in order ... if you don't
like it , you can send it back and you will receive your money back.
I will cover the shipping taxes and insurance , will be
free for you because i have a contract with this company by 2 years .
What do you say ? I wait your answer !
Best Regards !

Tänan kellel oli midagi tarka asja kohta kosta!
Vasta

"The car is perfect you will see it if you will buy it."

See kõlab, kui: "osta ära, siis näed mis saad".
Mina ei hakkaks riskima, vabalt võib tunduda pettuse moodi.
Aga noh, see vaid minu arvamus.
Vasta

Vaata auto24.ee foorumi seal kusagil oli selliste petukirjade kohta juttu.
Vasta

Inglismaa auto hinnad on tõepoolest odavad AGA neil on roolid valel pool. Sa ei saa seda eestis registrisse.
Vasta

Pane üksikuidi fraase sellest kirjast näiteks Googlesse ja vaata, mitu vastust (potentsiaalsest) tüngasaamisest jutustavad.
Vasta

tiit Kirjutas:Inglismaa auto hinnad on tõepoolest odavad AGA neil on roolid valel pool. Sa ei saa seda eestis registrisse.
Saab küll!!!Minu vanaemal ja onul on mõlemal Iirimaalt Eestisse toodud sõidukid millel on parempoolne rool!Vanaema auto registreeriti Eestisse suvel.Niiet probleemi ei tohiks olla.Muidugi oleneb ka ARK meestest, aga üldiselt peab saama.
Vasta

Sellest parempoolsest roolist on oksendamiseni juttu olnud... Jah saab küll, aga niisama lihtsalt ei saa et tood ja kohe saad.

Mis puudutab kirja siis pakun et tüng 95% tõenäosusega.
Vasta

Nagu te kõik teate, siis on/on olnud maarjamaalgi liikumas parempooolse rooliga moskvitše.
Vasta

janukovits Kirjutas:Nagu te kõik teate, siis on/on olnud maarjamaalgi liikumas parempooolse rooliga moskvitše.
Jutt käib sel sajandil praeguste seaduste järgi Eesti Vabariigis esmaregistreerimisest
Vasta

Olgu kasvõi Kuradikestemaalt(pealkirjas oleva,,Inglimaa,,ainetel)kuid kas on mõtet juba enda ning teiste turvalisuse huvides siia vedada teispoolse rooliga sõidukit,olgu ta nii odav kui tahes.Eesti posti omade vajalikkusest saan ma veel aru...
Vasta

Vabandan-,,Eesti Post,,.
Vasta

Vabandan OT pärast. Minu arust pole vahet kumma poolse rooliga auto on, peaasi, et oleks registris ja tehniliselt korras ning autojuhil vähemalt paar aastat söidu štaasi.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

OT:Mõnel juhil ei teki ka 10 aastase staashiga sinna peakolusse mitte kui midagi veelvähem siis paari aastase staashigaWink
Vasta

See on siin musternäide "teemaarenduse" kohta forum.automoto.ee-s või kuidas? Big Grin
Vasta

Tegemist on 110% pettusega, nett on täis selliseid pakkumisi. Olen ka ise autosid otsides selliseid kirju saanud, viimase sisu:

Hello,

Ich hoffe Sie sprechen Englisch . Ich sprechen deutsch nicht gut.
I noticed you are interested in my car.
The car is in excellent condition. This is a clean car inside and out. It is a one owner vehicle that was locally driven and never raced.
I am the first owner of the car.I have made the announce for the car when I was in Germany visiting my friends. I am from England.
The reason I am selling it for this price is that I have recently moved in England and my car is a german model.It's very hard for me to drive the car here because they have other regulations and this week I found a family car here which I want to buy.
The car has german papers. I will cover all shipping taxes if you are interested in buying the car.
We will make the transaction through a safe company. You will get the opportunity from the company to test the car for 10 days .
You only have to send me your full name and adress so we can start the transaction.

Looking forward to your answer.
Respectfully yours.

Auto ise:
http://www.auto.de/BMW-525-d-D10999-Berl...19643.html

Telefoninumbrit pole olemas ja isegi selle baasnumbrid ei ühildu Berliini vastava piirkonna indeksiga.
Vasta

Kiri on ise suht kahtlane.
Lisaks siis omaltpoolt,et Londonist ja essexist tuues on asi suht lihtne.Leva bronni saad teha ise eestist oma nimele ,lisaks säästad ka käibemaksu seda tehes.Seega jääks shippingu poolt müüa asjaks auto sadamasse sõita.

Inglismaalt autode toomisena saan mina abistada,kuid see teenus ei ole tasuta.
Vasta

Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne