T-25 taastamine/remont
#41

Siin siis lubatud pildid,tegemist on jah don-1500 taga ratastega.

       
Vasta
#42

ES 95 Kirjutas:Siin siis lubatud pildid,tegemist on jah don-1500 taga ratastega.
Mis siis hind on, edasi võiks suhelda erkki91@hot.ee?
Vasta
#43

Saadaval veel üks paar laiu rattaid t-25-le.

Lõtk ei ole loks!
Vasta
#44

Siin teemas läheb kohe päris suureks rehvide kauplemiseks juba.Big Grin ok Tegelt tunnen huvi teistsuguse info vastu. Nimelt on sellel taastatud masinal tekkinud imelik õrn vibra tagasilda või käigukasti, kui vedu on veidike raskem. Põranda kaudu on täitsa tunda.Kuna käimarit pole kunagi näpitud ja endal selles vallas kogemus puudub,siis kas on keegi lammutanud või remontinud 25 kasti.Millised on ta nõrgad kohad? Ise pole siiamaani kohanud. Üks võimalus, mida ma rohkme kahtlustan, on parempoolne külgülekanne.Kuna ma vahetasin seal pooltelje tihendi,siis tuli see laiali lammutada.Et seal võib nüüd olla midagi valesti.See võimalus küll 1/1000 ,aga siiski. Ise arvan,et sellised imelikud vead,mis peale remonti tekivad pole juhuslikud ,vaid viitavad sellele,et remodi käigus on midagi valesti läinud. Või hakkab tõesti käigukast pensionile minemaSad .Eks uurin asja lähemalt ,kui aega saan.

Mootorrattad,talu-ja metsatehnika,masinaehitus
Vasta
#45

ES 95 Kirjutas:Saadaval veel üks paar laiu rattaid t-25-le.
Üks t-25 võib tänasest metsatööd tehaWink

Lõtk ei ole loks!
Vasta
#46

Ma oleks ka huvitatud T-25le laiadest taga rehvidest koos velgedega
Et siis kus neid saada võiks ja mis hinnaga.
mariouu@hot.ee
Vasta
#47

   
   
Ammu lubatud pildid.

Lõtk ei ole loks!
Vasta
#48

to ES95
Kas sa oled ka ühe esiraskuse ära kaotanudBig Grin Ma ise suutsin ühe metsaveoga ära kaotada sohu, kurat üles ka ei leia;D

Teisalt küsimus, mis sa esirataste velgedega ette võtsid et sellised laiad papud alla keerasid? Tavaliselt ei sobi ju ükski velg originaalis. Samas kas roolikarp nõrgaks ei jää koos hoobadega. Ise metsas paar korda näppe väänanud t25a rooli vändates. Isegi esimest L tähelist liigendit on puruks väänatud (see mille küljes on kaks hooba esisilla varras ja teine varras, mis jookseb roolikarpi.)

To randmevääne2
Tagasilla ulumine oli minul tingitud käigukasti otsalaagri (see mis on kohe vastu külgülekannet) kulumise tõttu. Sa ei võtnud remondi käigus seda vist lahti, peaksid järgi uurima ehk sul sama teema. Käigukasti piilumine kahjuks ei aita, st kui jälle kabiini maha kakud.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#49

Raskuse kohta ei oska öelda kuna pole minu traktor.
Esimestel ratastel uus südamik.
Kui vaja tümast puud välja tuua siis pole muud varjanti.
Minu müüdud rattad,sai käidud vaatamas kuidas masin välja näebSmile

Lõtk ei ole loks!
Vasta
#50

Nii olen siis omadega jännis, sai kartulit pandud nädalavahetusel ja jube jama, et pillub T-25-el 1-st.käiku välja . On kellegil kogemusi, kuna KULDSES BÖRSIS ka müüakse käimakasti ja samuti pillub esimest käiku välja, ehk on kellegil mingeid nõuandeid anda, paistab, et tüüpviga.
Vasta
#51

auk_ Kirjutas:Nii olen siis omadega jännis, sai kartulit pandud nädalavahetusel ja jube jama, et pillub T-25-el 1-st.käiku välja . On kellegil kogemusi, kuna KULDSES BÖRSIS ka müüakse käimakasti ja samuti pillub esimest käiku välja, ehk on kellegil mingeid nõuandeid anda, paistab, et tüüpviga.

Teen just ise t25a käimakasti remonti. Ja mul oli hea;D 2 hammakat peetis ja välja pidin vahetama 6tk;S Vanatüüp vs uus tüüp hammakad. Sobivad omavahel kuid tuleb hunnikus vahetada.
Kui käimakotis viskab käiku välja siis on nutune olukord. St hammakatel on hammastel küljed ära närinud;S ja tuleb kast laiali võtta. Õnneks teda on parem remontida kui rusi;D
Reguleerida midagi käigukastis ei anna väljastpoolt. Seega ainuke lahendus on kastil kaas maha. Kuid selle jaoks on vaja eemaldada tiivad, hüdrotorud ja piduri "võll" mis jookseb üle käigukasti ühest külgülekandest teise.
Kaas maha käimakotil ja ongi sissevaade olemas. Käimari lahtivõtmise instruktsioone ligemalt siin ei hakka hetkel jaiali arutama, kuid üht võib öelda, aega võtab see meeletult kuid käimar on tegelt ülilihtne kui kataloog käepärast;D

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#52

To auk_

kas sa fiksaatori vedrude olukorda oled vaadanud? Kui vedrud väsinud siis ka ei hoia käiku sees.Neid vedrusid on seal 4tk
Vasta
#53

Uudistaja Kirjutas:To auk_

kas sa fiksaatori vedrude olukorda oled vaadanud? Kui vedrud väsinud siis ka ei hoia käiku sees.Neid vedrusid on seal 4tk

Vedru süsteem tuli alles uuematel idiootsematel käimaritel alates 1980a. Muutus ka see korpus mis hoiab uuemal neid vedrusid pealt pinges.
Üldiselt ei ole vedrude probleemi ise kuulnud, näinud. Kahvel võib ka peetis olla;S
Veider on see, et ei ole mõtet isegi käimarist õli välja lasta. Et ehk sealt midagi näha. Rauapuru vms. Sest enamjaolt on käimarites õli vahetamata. Ikkagi oma paar pange seal teda;S mistõttu on ta hallikas meenutab lihvitud metalli ja õli segu veega.
Samas selle vedru saab kergelt ümber tõsta. St esmalt korralik pesu masinale siis 4 polti lahti 14 võtmega M10 poldid. ja kohe on vedrud näha. ja ringi vahetatavad.

Samas ehk siin foorumis mõnel mõni poolik traktor üle. Otsin endale korralike poritiibasid. Kabiini variandil on bituumeniga kõik üle pedereeritud mistõttu metalli "väheks jäänud".

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#54

Kas kellelgi on aimu, kuidas seda tüüpi traktoritel (T-16, T-25, T-40)pidurilinte vahetatakse?
Omal T-16, mõistus sai eile otsa Sad
Vasta
#55

Jukutom Kirjutas:Kas kellelgi on aimu, kuidas seda tüüpi traktoritel (T-16, T-25, T-40)pidurilinte vahetatakse?
Omal T-16, mõistus sai eile otsa Sad

kuna käigukasti remondi kõrvalt olin sunnitud ka isa t25l vahetama pidurilinte siis see asi on kergem. Vajalikud tööriistad on 19võtmed (2 lehtvõtit täpselt samasugused- näiteks vene omad) kleepsuga kokku ja üritad käisepolte lahti saada. (külgülekande ja käimari vahel on käis seal sees on pidurilindid. Kui kõik poldid lahti saad siis sebi vana kirves.(tegu on tikkpoltidega seal millel on üheltpoolt peenkeere teiselpool tavakeere. Peenkeerme otsas on mutter. Ära neid ära lõhu päid ümarikuks keera. Kui esimese korraga keerama ei hakka siis haamriga paar pauku pihta küll ta hakkab. Neid tikkpolte ei ole enam saada originaalis. ja ainukesed mis sinna sobivad on rusi esisilla tikkpoldid mis on 5mm pikemad kuid sobivad täpselt- läbiproovitud.)Soovitavalt kirves võiks olla selline, mida enam keegi ei kasuta mingil põhjusel. Meislit ei tohi kasutada sellega lõhud käise ära ta on malmist. Kirve paned käigukasti ja käise vahele ja hakkad haamriga ringiratast ringi peale käima.Ühel hetkel hakkab ta liikuma. Kuid selle jaoks läheb vaja palju pauke enamjaolt. Jurasin ise terve tunni enne kui sain ühe poole liikuma,
Piduritrumlil splint eestära ja sikutad trumli välja siis kõige kergem linti vahetada. Enamjaolt läheb ülemine metall kobakas(meenutab t25l telliskivi) puruks kuid seestpoolt urgitsedes ei lähe. Teisalt kas lindid on läbi või on õli sisse jooksnud need tihendid on kahel pool teadmiseks. 1-45-65 tihend on t25l Wink
Käist tagasipannes soovitan kellegi appi kutsuda et just seda tihendit ära ei lõhuks.
Pidurilinti saab ka ülevalt poolt vahetada, kuid sel juhul on see jummalast porno ja selle töö jätaks parem kellegile teisele - ise kaeks parem ämma kui naist pidurilindi ülalt vahetamise asemel.

Ahjaa esimene asi mis lintide vahetusel tegema pidin t25 puhul oli pedaalid lahtiurgitseda. selleks pidin põranda pleki ära võtma muidu ei tulnud kuidagi.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#56

unimüts Kirjutas:
Jukutom Kirjutas:Kas kellelgi on aimu, kuidas seda tüüpi traktoritel (T-16, T-25, T-40)pidurilinte vahetatakse?
Omal T-16, mõistus sai eile otsa Sad

kuna käigukasti remondi kõrvalt olin sunnitud ka isa t25l vahetama pidurilinte siis see asi on kergem. Vajalikud tööriistad on 19võtmed (2 lehtvõtit täpselt samasugused- näiteks vene omad) kleepsuga kokku ja üritad käisepolte lahti saada. (külgülekande ja käimari vahel on käis seal sees on pidurilindid.

Tänu! Seda ma tahtsingi kuulda, kas tõesti tuleb "käis" või "varrukas" käigukasti otsast eemaldada, et lintidele ligi pääseks!
Vasta
#57

Tere!
Pole küll minu teema, aga küsiks siiski. Oskavad targemad nõu anda? Vaja oleks käigukang kätte saada. Nimelt kangi tift niivõrd kulunud, et kang pöörleb põrandal ringi ja seda mõlemi kangi puhul. Saaks selle koonus spiraaal vedru kätte.
Vasta
#58

põhjaplekk eest ära ja siis 4 poldiga (olenevalt variandist) käigukasti kaane küljes.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#59

(20-07-2013, 23:24 PM)hannest Kirjutas:  põhjaplekk eest ära ja siis 4 poldiga (olenevalt variandist) käigukasti kaane küljes.
Tänud vastuse eest!
Probleem lahendatud. Ilmselt väljendasin ebatäpselt. Nimelt oli vaja eemaldada kang juhtmunaka korpusest. Selleks oli vaja spiraalvedru välja kruttida ja siis sai ka kangi kätte.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne