#1

siuke nattuke loll küsimud ,aga kust käib iz kombil lahti kapott??

jamasin ja jamasin ei leidnud Sad
Vasta
#2

,,siuke nattuke loll küsimud,,-aga kas esimene nr.10 tähendab IQ taset ja 80 algkoolis läbitud tundide arvu? Tänan vastuse eest ette.
Vasta
#3

vaatan et siin väga heatahtlikud inimesed koos

vabandust seesugune
Vasta
#4

Ikka,ikka.
Vasta
#5

[Pilt: kombi.jpg]
Vasta
#6

Äitäh. Ju sellel isendil tross läbi,sest sealt ei tulnud.
Vasta
#7

Kui Sa, rollfix, ei tea, kuskohast Mosse kapott lahti käib, siis lihtsalt ära vasta. Selline mõttetu möla küsimuse esitaja aadressil ei kaunista ei Sind, ega Automoto foorumit. Kas moded ei peaks sellistesse juhtumistesse veidi rangemalt suhtuma?
Vasta
#8

koguja Kirjutas:Kui Sa, rollfix, ei tea, kuskohast Mosse kapott lahti käib, siis lihtsalt ära vasta. Selline mõttetu möla küsimuse esitaja aadressil ei kaunista ei Sind, ega Automoto foorumit. Kas moded ei peaks sellistesse juhtumistesse veidi rangemalt suhtuma?

Sellest siin varemgi juttu olnud ning mina olen jätkuvalt seisukohal, et pigem peaksid moded suhtuma rangemalt teemaalgataja laadsetesse kasutajatesse. Miks peaks keegi abipalvele vastama kui värske foorumikasutaja ei vaevu oma teksti isegi elementaarselt kontrollima. Haridus/haritus on teine teema, aga kui sõnad on läbi klaviatuuri foorumlastele ette oksendatud, siis on kriitika igati õigustatud minu arvates.
Kübeke kontrolli selle üle, mida ja mis vormis foorumisse kirjutada!
Vasta
#9

"Kui oldmoped'i poolt viidatud hoovast sikutades kapott lahti ei tulnud, siis peavad arvatavasti armatuurlaua all olema trossi jäänused. Proovi kapotitrossi jäänused üles otsida ning näituseks tangidega tõmmates peaks kapoti valla saama. Kuid kui tross on puruks läinud kapoti alt, on lugu tiba keerulisem, selle koha pealt aidata ei oska.

Ning palun pööra tähelepanu oma õigekirjale Smile
Jõudu!"

Selline võiks minu meelest välja näha enam-vähem normaalne reageerimine sellisele teemapüstitusele. Sest ega meist keegi ju ei tahaks seda, et heas usus, kuid uisa-päisa tehtud postitusele tuleb ainult sõimu vastuseks Smile
Mõistvust ning rakendage seda (vihkamis)energiat näiteks vanaraua taastamisse (kasvõi samasugune IŽ Kombi endale ostes ning seda ehitades)!
Vasta
#10

Oehhh. Võiks siiski olla kaasfoorumlaste vastu senisest palju sallivamad.

Teema juurde minnes võiks eeldada, et seda autot on keegi kunagi parandanud ning sellega seoses kapoti avamissüsteemi mingil põhjuse (vana süsteemi purunemine?) ümber ehitanud. Soovitan selili autopõrandal maas otsida läbi kogu armatuurlaua alune, sest kuhu mujale see tross-kang ikka saadi paigutada puhttehnilistel põhjustel. Eeldatavalt paistavad sellises olekus sealt kõik trossiga seotud kangid - peale kapotiavamiskangi võib seal olla käsigaas, õhuklapp, salužii ja võibolla miski tuulutussüsteemi siiber. Ei ole suur töö kõik need kangid järele proovida.

Arvan eeltoodult seetõttu, et minu 1. seeria Pobil oli enne restaureerimist keegi pagasiruumi tavalise käepide/luku ära võtnud ning ehitanud luugisulusele  peale isetehtud süsteemi - lukust oli tross veetud salongi mütsiriiuli nurka, kuhu oli GAZ-51 salužiihoovast ehitet avamishoob. Ei ole välistet, et sarnaseid ümberehitusi võeti nõukaajal ette ka muude autode juures.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

Seal on üks kroom kang see tuleb nõksudega mis on selle kangi varde lõigatud. See peaks see õige olema?? Vars jääb sinna plekki külge kinni ja käib väga raskelt.

Kombi ei ole minu vaid ühe tuttava ja plaan see ära osta,aga enne ostu tahaks ka mootorit vaadata.Wink

Äitäh abi eest.
Vasta
#12

See kang on radiaatori nn kardinate liigutamiseks.
Vasta
#13

Peale pikka mälusoppides tuulamist meenub mulle,et ametiautoks oli kunagi M2140.Sellel sama koha peal avamine vist,e.vasaku põlve juures.Niipalju mölast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne