jaguar xj12 85a. vanden plas
#1

tere, saaksin kätte sellise jaguari, xj12 5.3 1985a, ls 100 000km, kollektsiooni auto. välja näeb nagu uus. taga kaks eraldi istet. seal on kirjas, et seda mudelit sellise vanden plas lisaga tehti 120tk. hind ca 150 000.- eek, kas tasuks osta? mitte igapäevaeks aga just nagu pühapäevaseks autoks. endale on see julmalt meeldinud.
Vasta
#2

Ei käi küll konkreetse auto kohta, aga mõningad asjasse puutuvad kommentaarid.

Esiteks on müüja jutt üldjuhul selline, millesse tasub suhtuda sügava eelarvamusega. Seda nii auto hetkeseisu, läbisõidu kui ka tootmisarvu suhtes. Spidomeetrid on keritavad, autod värvitavad ja ajaloo kohta võimalik luuletada kokku ükskõik mida.

Nüüd Jaguari kohta: Kas Vanden Plas polnud mitte Ameerika turu jaoks mõeldud variant? Kui nii, siis eelda kägistatud ja hulga ebavajaliku kolaga mootorit (koledad stanged lisaks sellele).

Mul endal on olnud au kohata üht 12-silindrise mootoriga Euroopasse suunatud Jaguari eksemplari (sedaan). Tollel igatahes andis rooste endast selgelt märku. Jõuallikas on pakitud hoolikalt mootoriruumi, seega oli igasuguse hoolduse tegemine tõsine peavalu. Jaguarile omased pidevad pisiprobleemid lisaks sellele.

Kuigi jah, kui maanteel kulgemine oli mugav ning ka saavutatavad kiirused äärmiselt kõrged. Miinuseks aga kütusekulu. Pisike bensiinitehas koos puurtorniga ei tee paha.

Kiire otsing netis annab tõdemuse, et umbes sama raha eest on saadaval näiteks 43 000 km läbinud V12. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bbmokoqcbcjd

Seega: ma võtaks kätte ja üritaks uurida konkreetse masina tausta läbi siinse maaletooja. Võimalus on, et VIN-i kontroll ei too midagi, samas ei saa välistada, et Sulle antakse ka põhjalik väljatükk elulooga. Korraliku Jaguari klubi vist Eestis pole?

Seega, mõtlemisainet on. Uisapäisa tehingusse ma ei tormaks.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Kui auto pole roostes,see tähendab,et ka mitte põhjaaluste valsidevahelt ja ka kõik muu terve ja töötab korralikult,ka kliima koos õhu suunamisega,siis tasuks autot lähemalt uurida.ega selliseid juurde ei tehta ja tänu nende rooste lembusele jääb neid aina vähemaks.

tean tehinguid,mis on tehtud 10 000 alates kuni 480 000-eek.Erinevus on olnud ainult seisukorras.Hind on nende autode puhul,üldse imelik mõõde.Olen neid autosid euroopas palju kiikamas käinud ja võin öelda,et hinna järgi pooltel juhtudel auto seisukorda prognoosida ei saa.

Kokkuvõtteks: olemasoleva info põhjal ei oska sulle mitte kui midagi soovitada.
Vasta
#4

siin siis mõned pildid


Manustatud failid Pilt (pildid)
               
Vasta
#5

http://www.mobile.de/SID7dqvBgT9D9Fw41.u...605324&
Vasta
#6

Piltidel pole tõesti paha. Ma siiski küsiks masina vin-i või hooldusajaloo olemasolu.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

Pildipealt auto hea ja jutt ka hea,kuid ainult selle põhjal nägematta kujul mina üle 80k ei maksaks,importimine ka mingi 20k.Kui soov tõsine võin sulle oma auto pealt näidata mida tuleb vaadata ja mis on oluline.Edasi juba kohale,auto üle vaadata ja sobivusel ära tuua.

NB! Kui auto väga hea ei seisa ta seal ka kaua.
Vasta
#8

Selle postituse kohta sobib üks, üpriski vaimukas, tsitaat Jaguari foorumist auto24.ee-s:

"Ei tasu. Osta bemi."

Ja kõik on öeldud. Lühidalt ja konkreetselt.
Vasta
#9

stihl Kirjutas:Selle postituse kohta sobib üks, üpriski vaimukas, tsitaat Jaguari foorumist auto24.ee-s:

"Ei tasu. Osta bemi."

Ja kõik on öeldud. Lühidalt ja konkreetselt.


ma loodan,et sa eksid kuradi,ilus on neid tänaval vuramas näha.
Vasta
#10

Oo püha lihtsameelsust, Janek...

Vaata teksti:
Jag Kirjutas:saaksin kätte ... jaguari,  ... kollektsiooni auto. .... hind ca 150 000.- eek, kas tasuks osta? mitte igapäevaeks aga just nagu pühapäevaseks autoks. ...endale on see julmalt meeldinud.

Näed Sa kusagil tõsiusklikku?
Või on see Jagifoorumi "tegija" vend (http://jag.clubsensation.net/news.php ) ja tema lubadused Sul juba meelest läinud...?
Vasta
#11

Kas sa siis ei tea,et lootus on lollide lohutus.
Vasta
#12

kas oskab keegi öelda millele sellise auto puhul tähelepanu pöörata? auto on kohapeal elav eestlane üle vaadanud. autol on kohaliku esinduse hooldusnimekiri ja ajalugu olemas, on korra üle värvitud. on näitusegaraazis kaua seisnud. roostet ei ole, ka kapoti all mitte. mootor pidi käima nagu kell - et ei hoomagi muud kui õhutiiviku liikumist. polster veatu.
mida siis vaadata? probleemsed kohad? kus seda siin hooldada?
Vasta
#13

Alustuseks: siit (http://www.jag-lovers.org/xjlovers/s3prodn.html) leiad infot selle kohta, palju XJ12 III-seeriat toodeti. Muuseas: 1985 aasta XJ12 VdP kohta annab ta tootmisarvuks 364.

Siin (http://www.jag-lovers.org/xjlovers/buyer.html) viited erinevatele "Mida vaadata" allikatele.

Kasulik ehk uurida ka seda: (http://www.oldclassiccar.co.uk/buyers_guide_xj.htm)

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#14

Kui raha,ostusoov ja garaas olemas ning roostet autol tõesti ei ole,siis osta ära,muidu teeb seda keegi teine.
Vasta
#15

Kui kere suht korralik ja sisu ka ilus on see juba suur asi.
Korraliku auto eest ei ole see hind üldse palju, romusid saab oluliselt odavamalt.
Mind paneb imestama see, et seda kohe ära ostetud pole, korralikud kipuvad sõltumata hinnast väga kiirelt omanikku vahetama. Samas keskpäraseid müüakse tihti aastaid.
Kere on roostes igal juhul, kui sellega korra sõidetud on, küsimus ainult kui paljuBig Grin Kohe saab olukorrast aru karbi otstest ja tagumisest koopast tagant poolt ning klaasiservadest.
Mootorid sahisevad neil kõigil, niikaua kui pilbasteks lendavad. St. hääle järgi ei saa eriti kulumisest aru. Kontrollida tasuks kindlasti õlirõhku, surveid, rasvanööri pidamist, lisaõhuklappide, aegreleede, süütevõimendi, aju jms. korralikku toimimist.
Mootori remont on väga kallis, samuti hingehinnaga iga mootorijuhtimise vidin.
Kuumuse tõttu väsivad ruttu kõik kapotialused voolikud ja juhtmed.
Samuti kliima kõigi oma klappide ja mikrolülititega. Bensiinitorustik koos klappidega taga, tagapidurid, lõtkud ülekandes, ROOLILATT.
Kastiremont käib kilohinnaga... puidul sees tuleb lakk lahti, lagi kukub alla, termostaadid jäävad kinni, tagajärjeks halvemal juhul muuhulgas kõver plokk. Sillaremont mingi a4 hindadega võrreldav...
Mittetoimivad aknad jms. on tavaliselt pistikute viga.
Muu nagu kasutatud autol ikka.

VR, xj12 igapäevakasutuses
Vasta
#16

Ls 100tkm on täitsa usutav ja tavaline nende puhul, kuna paljud neist on seisnud pikalt mingite suuremate vigade tõttu.
See, et üle värvitud on samuti tavaline, selliste aastate värv kippus juba kolme aastaga pragunema.
Vasta
#17

tänud. näha on, et asja ikka jagatakse. kui lasen ära tuua siis kes seda hooldaks?
Vasta
#18

Raha eest teeb seda ainult Westland... kui Stihl just käsi õliseks teha ei taha Smile
Korralikule hooldusele tasub rõhku panna, lukumehhanismide määrimine, tavotiniplid veermikus jne. teeb selle suht kulukaks, aga pikema aja jooksul tasub ära.
Vasta
#19

lugesin siin eelmisi postitusi ja tuleb nõustuda villuro ja janekiga. Kui ikka tahad , siis osta ära. Pildid on ilusad, sisu tundub väga hea. Muideks isegi sinna autosse stiililt sobiva cd-mängija ostmine maksab umbes 15k...
Ja lase kontrollida/veel parem- käi ise vaatamas-saksasse saab odavalt ju.
Kallis on ta nii ehk naa, eriti hooldus, seda eriti siis, kui sa ise ei oska/ei viitsi/ei taha - tean seda omast käest... Kui oled vilunud tavotinäpp, siis netist saab juppe lademes ja soomlased aitavad ka meeleldi.
Rooste koha pealt on eelmistel õigus, (enda omal näiteks akna ääred, pisut uksevaltsid) ja mootor on t~esti kõigil vaikne.
Lõpetuseks - kui ikka kõik paika peab ja vidinad töötavad (nb! kliima ja tempomaat...) , siis osta ära.
Alguses tuleb v~ibolla klomp kurku, kui bensiiniseieri kukkumist jälgid ja pead juba paaki ymber lylitama, aga sellest saad yle : )söidumönu on ikka peamine

PS: sorri, aga pole nöus stihliga, kes vististe arvab, et "uskmatutel" nagu poleksk öigust jaguari osta...
Vasta
#20

tere, ja ka tänud. kohapeal asi juba susieb ehk karm ülevaatus on plaanis teha. hooldaks ikka hästi ja tore on ju paagist paaki ümber lülitada kui auru pealt eman ei lähe. vahest peab seda refuellingi eraldi paagikorkidest tegama ja see võib ehk tüütu olla. korralik roostetõrje ka ja lase või talvläbi õhtuti ringi. tahaks ka kodarvelgi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne