ostu abi (Moskvits 2137 )
#1

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Kuna see masin meeldib ja tahaks võtta seda uueks hobiautoks , on plaan seda vaatama minna , seega küsikski teistelt kes on sellise isendiga kokku puutunud, et mis on tüüpvead ja põhilised roostetamise kohad, mida peaksin vaatam kohapeal. Põhimõtteliselt rääkige selle masina kohta kõike mis oleks vajalik teada.

Ettetänades Timmo.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#2

Võibolla siit saad oma küsimustele kõige täpsemad vastused.
Vasta
#3

Kui tahad hobiautoks osta, siis ära vaata üldse midagi, osta ära. Ei ole ju selliseid aparaate enam väga palju liikvel Wink
Kui tahad veidi inimlikuma vaevaga pääseda, siis vaata kriitilise pilguga kere üle, eriti altpoolt, tiivaääred jne. Mootori- ja veermikuosi leidub küllaldaselt, need on (vähemalt valdavas osas) identsed 2140/412-ga, selle pärast ei maksa eriti pabistada. Ja Mosse varuosade hinnad on lääne autodega võrreldes endiselt väga toredad Smile
Ja lõpuks, kui auto meeldib, siis osta ära, sest siis pole enam ükski mure liiga suur. Nagu oma naine on kõige ilusam, on ka oma auto kõige parem Wink Kui projektitamiseks läheb, siis minu poolt jõudu tööle! Smile
Vasta
#4

järgmine esmaspäeval lähen vaatama, ennem ei saa , kool hoiab kinni, loodan et on alles, piltidelt tundub olevat väga korralik. hind on kah hea.Sellise kerega ma pole ise isiklikult vägapalju liikumas näinudki.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#5

Juba pildilt paistab, et auto kõksu üle elanud(tuli ja suunatuli uued ja läigivad). Esimene parem nurk (juhipoolt vaadates). Tundub, et eriti ei vaevutud sinna oma aega panna, võib ka korralikumalt ilukirurgiaga tegeleda. Ainult minu arvamus.

Äkki jäi sul lihtsalt kahe silma vahele..

terv.
Vasta
#6

ma vaatasin jah et tuli tunbub uuem olevat kui teine.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#7

ber sul on vist isegit õigus kuna minu meelest pole see parema nurga külje plekk ja kapoti äär ühel tasapinnal kuid see ainult minu arvamus

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#8

Ka "Soovis" pakutakse kahte analoogset mudelit.
Hinnad siis vastavalt ühel 5000 ja teisel 9000 krooni.

Kui plaan on autot pikemaks ajaks säilitada, siis pulkadeks võtmist ja tegemist tahaksid nad siiski mõlemad samamoodi saada.
Kuigi see beežikas isend paistab neist kolmest pakutavast vähemalt välises mõttes kõige korralikum.

Ega taolisi universaalkerega Moskvitšeid enam palju järgi pole jäänud.
Korralikult hoitud, avariivaba, sirge kere ja vähese/olematu roostega ja originaalkonditsioonis masinat on suht harva leida ja siis see kaob ka sama kiirelt müügist nagu tilk vett kuumale kerisele.
Vasta
#9

Sellest masinast siin veel infot ja pilte - http://mosseklubi.ee/foorum/viewtopic.php?t=757
Avariiline on olnud tõesti.
Vasta
#10

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=19425

loll on loll olla.
Vasta
#11

Auto paistab olema piltidelt korralik. Ise omanud mudelit 2140 aastast 1980, mille nõrgaks kohaks kippus olema esisild - vajas pidevad hooldust rooliotste/kausside vahetust ning ülemised õõtsad kippusid vägisi küljest ära roostetama. Muidugi sai meie mosse palju sõitu ning sõitis ka talvel. Muidu väga hea masin raskematel metsateedel. Hobiautoks see isend paistab sobivat hästi - muidugi tuleks ise üle vaadata/katsuda.
Vasta
#12

tänan kõigi wastuste eest, kuna selgus et masin kärdlas, siis kolmapäewla helistan omanikule, et kas waatam saab minna, nimelt ise nigunii saaremaal koolis, ja sealt wäike maa minna autoga sinn.

Tänud kõigile.

Ehita, sõida, naudi
Vasta
#13

Universaalkerega mosu oli ainuke mosu kuhu midagi sisse ka mahub. Hädapärast sai ka kombiga lauajuppe, jms. vedada...
Endal varasemast ajast kogemused kombiga, Ishevski omaga ja selle esisillaga küll pidevat jama polnud. Eks rattaid tuli aeg-ajalt rooliotstest pisut koomale keerata, muidu kippus kummide siseäärte kallale ja külgkaldeid vajusid lödide kummipukside vananedes ära, reguleerlehed tuli õigepea välja õngitseda...
Muidu oli ikka tõsine metsaauto ja veoloom see kombi...
Mis sul ilmselt teha tuleks on et 3.9 tagasild alla või reduktor sisse ja Zhiguli 08-09 solex karpa peale aretada. Soovitav ka Vaz06 el ventikas peale aretada. Muidu asfaldile pikemale sõidule pole mõtet minna, hakkab rahakotti tühjendama...
Piltide järgi on omanik masina peal movili moodi möginaid üksjagu pruukinud, loodetavasti on siis ka karpe ja uksi korralikult möksitatud...
Vasta
#14

TimmThaler Kirjutas:küsikski teistelt kes on sellise isendiga kokku puutunud, et mis on tüüpvead ja põhilised roostetamise kohad, mida peaksin vaatam kohapeal.
küll Indrek (kes masinat müütab) juba teab ning ka konkreetse isendi kohta asjad ausalt ära räägib. Seega usu teda. Aga muiu on 2140 peamised murekohad B-piilarist tagapool: tungraua ja vedrude kinnitused + poolraamid + pagasnikupõhi. Ka esisilda tasub uurida - tala on mu mosul vähemalt mõnuga ussitanud.

tehnika on odavalt ravitav Smile

terv,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne