Lada Lotus
#1

Niisiis TopGear-s tuli üks sihukene osa: http://www.youtube.com/watch?v=wIo9EgDOReU
Päris huvitav projekt muidu, aga küsimus: Mis DOHC mootor see sellele Ladale peale paigutatakse?
Kuskilt kuulsin, et mingi Fiati mootor, kuid täpsemalt?
Vasta
#2

Timm Kirjutas:(2:14) - "This has to be the worst car I've ever drove."

(tõlge - " see peab olema halvim auto, millega ma sõitnud olen.")

Big GrinBig GrinBig Grin

Tead sa mõnda halvemat siis?

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#3

MartinL Kirjutas:Tead sa mõnda halvemat siis?

Sapakas?Big Grin
Vasta
#4

Plokk on lada oma - kaas Fiat / Lancia. (Seal saates kuskil seletakse ära ka see) Isegi omanud DOHC mootoriga Fiati 70ndatest. Suht sarnane kapotialune ladaga.
Mootori töömaht oli ainult 2.0, on ka 1.6 olemas.
Vasta
#5

Midagi sellist sain aru jah, aga mingeid täpsemaid andmeid ei ole?
Vasta
#6

Pagan see auto oli vahepeal isegi E-Bays müügiks. Seal vist oli mingi pikem jutt? Teen väikse otsingu ehk leiab midagi.
Vasta
#7

See sama Lada Lotus?
Vasta
#8

Täpselt see sama top geari auto oli millalgi müügis.

infot siis niipalju. pole ikkagi lada enda mootor.

The engine is a Fiat 2 litre twin cam engine that has been stage 2 race tuned by renowned race engineer Guy Croft, and coupled to a fiat 131 five speed box via a race clutch. it develops approximately 180bhp at 5,000 RPM, is capable of 0-60 in about 7 seconds and has a top speed of 135mph.
Vasta
#9

Täpne spec:

85mm bore 2 liter Fiat Twin-Cam (re-used and re-ringed TRW flat-top cast pistons already with donor engine)
Block and head refaced, bores micro-honed
9.6/1 CR
OE Volumex head gasket and GC race bolts
Lightened (I think) flywheel, balanced crank /fw assembly
Uprated organic competition clutch
131 Sport 5 speed gearbox
Blueprinted valve seats
Fully gasflowed exhaust ports, inlets partial gasflow.
Production valves 42/36, inlet valve back grind 30 deg
GC 3A rally inlet cam, OE standard ex cam
Gc competition valve springs
GC adjustable camwheels, 1" cam belt
GC offset sidedraft inlet manifold
Sidedraft carbs: 45 DCOE, 36mm chokes, Weber twin cable linkage.
4-1 appr 38mm bore, 33" exhaust, straight thru 2" bore pipe.
GC spec race silencer
Bosch OE type distributor and electronic ignition pack
NGK B9EGV race plugs
Mocal water-cooled oil cooler
2 quart oil pressure accumulator

edit:
http://www.guy-croft.com
selle mehe foorum, kes selle mootori tegi. Väga mahukas ja põnev foorum. Soovitan huvilistel kindlasti vaadata.
Vasta
#10

Päris huvitav Lada peale 100 000 naela magama panna ja sihuke relv välja võludaBig Grin. Ikkagi Top Gear ju.Wink
Vasta
#11

Topgeari saatejuhtide tehnilise harituse tase on ikka masendavalt madal(Või nad jätavad sellise mulje, mis teeb sama välja). Mulle jäi küll mulje et otsiti just Lada välja ja tegelikult lapati talle külge Fiati sportlikumate mudelite detailid. (Kuigi jutt sinna juurde nagu mingi tohutu inseneri tööga tegu) Hinna ajas lakke just see et teostus oli vga bro ja Lotuse mehhannikud tegelesid asjaga.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#12

Kui keegi on juhtunud nägema kuidas panud Top Geari saatejugid Westfieldi kokku siis peaks asi selge olemaBig Grin Ainuke asi mis aitab neid on nende huumori soon ja paks rahakott ju...Aga see teebki ju selle saate lahedaksWink
Vasta
#13

tegelane5: küsimus pole mitte top geari saatejuhtide tehnilise harituse tasemes vaid top geari vaatajate tehnilise harituse tasemes.
Saadet tehakse ikkagi vaatajatele. Top Gear on hetkel maailmas enim vaadatud telesaade ja seda tänu just oma huumorile. Tegu polegi niivõrd tehnikaprogrammiga vaid huumori ja meelelahutussaatega tehnikavõtmes.
Kui see oleks selline saade, kus loetaks ette mingeid tehnilsi andmeid tundide viisi numbrites oleks selle vaatajaskond minimaalne.
Kogu see saade ja need testid jne. toimuvad ettekirjutatud stsenaariumi järgi, et saade oleks võimalikult sujuv ja vaadatav. Sellise eelarve juures nagu seal saatel on ei jäeta midagi juhuse hooleks.
Vasta
#14

Samas pole "detailide külge lappamine" ka päris ilma ajudeta sooritatav tegevus, katsu näiteks leida mingi amordi ja vedru kombinatsioon mis nii ringrajal kui erinevatel teedel rahuldavalt töötab ja hakkad Lotuse meeste tehtavat hoopis teise pilguga vaatama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne