Belarussid metsaveokina
#1

mind huvitaks palju on eestis ümber ehitatud bellarusse metsaveok. olen näinud gas66 esisillaga bellarussi .ja väga erinevaid ise ehitatud kärusid.ja kuda bellaruss ultse metsas vastu peab
Vasta
#2

belaruss on metsatraktoriks tegemiseks kõige parem alus.sellele saab väikse vaeva ja rahaga külge pookida kõikke mida hin ihkab,alustades pöördistmetest ja lõpetades kärudega mis käivad sõltumatult ära tagant,kusjuures haaratsi võid külge jätta või kärule paigaldada!parima variandi saad kui ostad uue traktori ja sellele haagid taha Nokka käru koos haaratsiga,ning alla paned Tamsalu põhja!

Huvitab kõik mis müriseb ja liigub!
Vasta
#3

Belaruss vast metsas isegi kestab, aga juhte kulub palju... See traktor pole endiselt mitte inimesele, vaid tibla tarvis tehtudSad Krt, ma imestan terve päeva russi kabiinis vastu pidavate meeste tugevat tervist. Mina olen kuue tunniga küpse... Korduvalt proovitud, korduvalt tõdetud.

Belarussiga on alati see võimalus, et sattus esmaspäevane eksemplar, oluliselt suurem, kui lääne masinatega. Ja odavaks ei saa uut, registreerimiskõlblikku russi enam mitte kuidagi nimetada.

Aga kui on kindel soov ODAVALT metsa välja vedada, siis harjutamiseks kasutatud traktor täitsa sobib.
Vasta
#4

Peipsiääres üks säärane russ mille nimeks SOOSIIL,sellel oli 66 esisild ees ja viskar kohe perse küljes ja taga ZIL-130 raamil vedav käru ja läbivus 5-.viiepalli süsteemis.Olen päris palju kokku puutund nende vedavate kärudega ja olen ise näinud kui selline russ toob materjali sealt välja kus koll sisse jääb.Asi selles et suured metsakad on nii rasked et vajuvad läbi hirmus kergest ja upuvad sellepärast ära.Russil on see eelis et on ise kerge ja vedav käru lükkab russi tagant nagu kasukat ainult et keerata saab külgpiduritega.Muidu on ta odav pidada aga laguneb ka metsas nagu lääne masin kruusateel.
Vasta
#5

aga ikka kuidas jõuvõttu võll sellele valule vastu peab ma suvel teen russiga silorulle ja suve jooksul vähemalt 3 korda tuleb linte vahetada ja laagreid.ja kas kelledil on neist metsa russidest ja kärudest pilte. kellel on need vöiks pidid siia üles panna olen asjast väga huvitatud ja näeksid teisedki mis monstruume eesti metsas kiigub
Vasta
#6

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=20005

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=21840
Vasta
#7

Minu isal on muidu täiesti tavaline MTZ-82, vististi aastast 1992. Ainult Kirovetsi rehvidega rattad on taga, veljed on mingi DIY-versioon. Metsaveokäru tarvis installeeritud veidi suurema tootlikusega hüdropump; kolmikkraan, kust siis jagatakse õli kärule/ülejäänule; ventiilidele kaantega "purgid" ümber keevitatud; põhjakaitse 3-4 mm plekist ja nelinurksetest torudest; plokisoojendus... ja siis oli paar pisemat modifikatsiooni veel, mida ma praegu ei mäleta. Ära tunnete selle masina selle järgi, et tagumine aken on kolmnurkse ämblikuvõrguga, mis on tingitud sellest, et kui haakepolt pooleks läks, tõmbasid hüdrovoolikud jagaja vastu akent.

Peale selle on ka üks MTZ-80, mis on käivitusmootoriga. Selle ainus lisa on seesamune kolmikkraan, kust hüdrojõudu kärule jagatakse. No ja käivitusmootori tarvis on pandud Druzba paak, sest originaal lasi auru kabiini ja see tagas juhile suht mõnusa pinksipalli oleku. Selle kaheksakümnesega käidi siis metsas, kui 82 "akvaarium" remondis oli.

Igaljuhul Viljandi maakonnas on päris raskelt ümberehitatud masinaid kah. Ühel olid mingid haiglaselt laiad esirattad, vints ees ja muud pudipadi kah küljes. Omaette klass nende masinate juures on veel see, et mõned on akendele trellid kah ette pannud Smile .

Vastupidavuse kohalt ütlen niipalju, et korra on MTZ-82'el ära murdunud üks tagumine pooltelg, käigukast on alt vedanud ja muud nagu polegi. Kui masinat hooldada, siis ei lagune ta suurt midagi. ja kui laguneb, siis remont pole kallis. Muidugi neid tagumisi prozektoreid on kah omajagu kõverateks sõidetud ja asendatud. Kõige tihedamini juhtunud apsakas on see, et küte otsa saab.
Vasta
#8

olen kuulnud et vintsiga vöib ka russi pooleks tõmmata
Vasta
#9

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=21635
Vasta
#10

http://www.tractors.com.by/mtw/srs4rest.htm
Vasta
#11

mees23 Kirjutas:ja kas kelledil on neist metsa russidest ja kärudest pilte. kellel on need vöiks pidid siia üles panna olen asjast väga huvitatud ja näeksid teisedki mis monstruume eesti metsas kiigub

http://www.rasketehnika.ee/webcache_kasu...ka_ee.html
Vasta
#12

Päris kõva pill see viimane.Keegi kustomaiser onsellel isegi uue kapoti teinud.
Vasta
#13

mees23 Kirjutas:olen kuulnud et vintsiga vöib ka russi pooleks tõmmata

Ikka. Koos hoiavad seda traktorit ju kõigest paarkümmend polti. Asi need siis lolli peaga puruks tõmmata on. Mehhaaniline vints annab kümmekond tonni tõmbejõudu ja kui käru ikka maa all on, siis seda kõike ka tarvitatakse...

Russi jõusiirdeajam on vastupidav, kui lindid on õigesti reguleeritud. Kui aga lint töö ajal libiseb, on nädalaga küpse... Korduvalt tõdetud.

Iseasi on see, et korraliku koormuse all kipub lint nii nädalaga libisema hakkama ja selle lõpetamiseks on reguleerida vaja. Enamasti seda aga ei tehta ja nii keeratakse lint p*rse. Kasutaja lollus... Samuti ka pooltelje purunemine. Eks targem annab ikka järeleWink
Vasta
#14

Pole MTZ, aga huvitav vaadata ikkaSmile
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...t_id=10829
Vasta
#15

MTZ Kirjutas:Pole MTZ, aga huvitav vaadata ikkaSmile
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...t_id=10829
kas sellel jumpsil esisild ka vead ja mis moodi on lahendatud ülekanne jupsid ju pole esisilla veoga vöi on ja kas siis töesti on nii vähe pilte metsa russidest ja kärudest siia vöiks panna ka pilte ise ehitatud köik vöimalikest ise ehitatud metsa tehnilast.
Vasta
#16

Üks metsaveo bellarus nivat päästmas: http://www.4x4.ee/video/kasu.mpg
Vasta
#17

trakats4 Kirjutas:
MTZ Kirjutas:[***]
kas sellel jumpsil esisild ka vead ja mis moodi on lahendatud ülekanne jupsid ju pole esisilla veoga vöi on ja kas siis töesti on nii vähe pilte metsa russidest ja kärudest siia vöiks panna ka pilte ise ehitatud köik vöimalikest ise ehitatud metsa tehnilast.
OEHSad

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#18

Sillu Kirjutas:
trakats4 Kirjutas:
MTZ Kirjutas:[***]
kas sellel jumpsil esisild ka vead ja mis moodi on lahendatud ülekanne jupsid ju pole esisilla veoga vöi on ja kas siis töesti on nii vähe pilte metsa russidest ja kärudest siia vöiks panna ka pilte ise ehitatud köik vöimalikest ise ehitatud metsa tehnilast.
OEHSad
OEH jah, sest JuMZil ei ole ju võimalik esisillavedu paigaldada.St käigukasti juures PEAKS paiknema auk vms.kuhu otsa pannakse seesamune kast, mille otsa kardaan käib(ei mäleta täpset nimetust), aga JuMZil seda auku ei ole.Küll aga on osadel uuematel JuMZidel esisillavedu, aga need ei vasta EL nõuetele ja Eestisse neid minu tead sattunud ei ole.
MTZ ti poolt üles pandud pildi peal oleval JuMZil seega 4x4vedu ei ole ja T-150K rataste paigaldusega vähendati vaid pinnase erisurvet ja ka natuke võimsust, sest JuMZile on ju ette nähtud kleenuke esisild, millest too umbes kolm korda suurem on.
Sai pikk ja segane jutt.Loodan, et mõistate Smile
Vasta
#19

Tractorist01 Kirjutas:
Sillu Kirjutas:
trakats4 Kirjutas:
MTZ Kirjutas:[***]
kas sellel jumpsil esisild ka vead ja mis moodi on lahendatud ülekanne jupsid ju pole esisilla veoga vöi on ja kas siis töesti on nii vähe pilte metsa russidest ja kärudest siia vöiks panna ka pilte ise ehitatud köik vöimalikest ise ehitatud metsa tehnilast.
OEHSad
OEH jah, sest JuMZil ei ole ju võimalik esisillavedu paigaldada.St käigukasti juures PEAKS paiknema auk vms.kuhu otsa pannakse seesamune kast, mille otsa kardaan käib(ei mäleta täpset nimetust), aga JuMZil seda auku ei ole.Küll aga on osadel uuematel JuMZidel esisillavedu, aga need ei vasta EL nõuetele ja Eestisse neid minu tead sattunud ei ole.
MTZ ti poolt üles pandud pildi peal oleval JuMZil seega 4x4vedu ei ole ja T-150K rataste paigaldusega vähendati vaid pinnase erisurvet ja ka natuke võimsust, sest JuMZile on ju ette nähtud kleenuke esisild, millest too umbes kolm korda suurem on.
Sai pikk ja segane jutt.Loodan, et mõistate Smile
Ma arvan, et Sillut häirib hoopis miski muu... Big Grin
Aga tõepoolest - on siis nii raske kasutada elementaarseid kirjavahemärke??? Ma pean postitust 4 korda läbi lugema, et saada enam-vähemgi aru, mida autori "teadvuse vool" on kiirmeetodil genereerinud. Ja ühte lausesse võiks panna ikka ühe mõtte.
Vasta
#20

null Kirjutas:Üks metsaveo bellarus nivat päästmas: http://www.4x4.ee/video/kasu.mpg
lahe vido aga mind ainult kummitas see, kui see tross oleks katkenud, mis nendest tüüpidest siis järgi oleks jäänud, kes seal kõrval seisid/või autos viibis?Rolleyes
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne