Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
15-01-2008, 20:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2008, 20:36 PM ja muutjaks oli
peeterpaul.)
Täielik deja vu tunne. Justkui oleks see küsimus juba kora püsti olnud. Lõviosa detailide järgi seitse mis seitse (madal esiporikas, randile kinnituv paak, mootoriketiga samal poolel asus rattakett). Ainus viielisele viitav asi on esihargi pealmised prillid, seitsmel see kolmnurgana eristuv. Jaan Jalgratas - mida sina arvad?
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Mina oma naiivsuses jääksin Riga-5 tootmise lõpu pakkujaks, kui eeldame, et kõik piltidel näha olevad detailid on samalt masinalt - küljes on Riga-5 esihark (ilma tulekinnitusteta, prillid T-kujuga), mis mõeldud all asuvale porilauale (puuduvad ülemise porilaua kinnituskõrvad), pedaaliketipinguti on 5'e oma ja selle raamiga Riga-5'ed on reaalselt kõige levinumad. Kuna mootorit või ketikaitset masinal küljes ei ole, siis täpsem tuvastus on võimatu.
"taga piduril mingi imelik vigur, mis hoiab piduri trummlit" on enamusel Riga-5 ja Riga-7 versioonidel, millel on suure alumiiniumsüdamiku ja klotspiduriga tagarattad. Kohe raami küljes olev klotse paigas hoidev kronstein lisandus alles riga-7 tootmise suhteliselt lõpus.
Postitused: 48
Teemad: 14
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Sellel raamil on see Riga-5 esihargi jaoks olev piiraja seal raami alumisel torul, mis ei lase seda põõrata täiesti paagini.Kui ma ei eksi on mopedi foorumis vootele ka samasugune võrr.