Gaz 24-10 romuringile
#1

Teretus. 

Tekkis mõte romuringi auto ehitust mõnes foorumis kajastada. Ehk saab häid näpunäiteid ja tarkust. Volga foorumisse ei hakkanud päris ronima sellega. Ehk siin ei saa väga sõimu selle sigaduse eest. 
Igastahes, talvel sai ostetud kõrval külast noorte poolt ära hukatud volga. Mootor p*** keeratud, kere täielikult otsas, dokid puudulikud jne. Kuna mitu aastat juba romuringidel käidud siis ainuke loogiline käik,   puruks sõita. Kui sedagi elulooma veel saab tast. 

 [Pilt: 26221225_10156005555544776_3176156121968330224_o.jpg]
Mootori häält pole siiani kulda saanud veel. Esialgu sai süüdepaika sätitud aga ei midagi, paugub ja lööb tuld igast otsast. Siis sai tekstoliit ära vahetatud. Mõtlesin et tüüpiline gaz nagunii see lahti, ega väga ei süvenenud ka. Aga ikka ei midagi. kuna radikas oli maas siis peale käiamist jäi silma jahutus särgist tulev toss. Selge pilt, kaanetihendit pole. 

[Pilt: 30073729_10156256753909776_1553064078_o.jpg]

Lisaks ilmnes et ka plokikaas ka tuksis, (klapipesad maru kahtlased)

[Pilt: 30122584_10156259140379776_73680990_o.jpg]

24lja kaas oli kohe võtta. Algul tundus bolt-on. Aga kus kurat. 24ljal pump koos termostaadiga kaane küljes ja 24-10l pump ploki küljes ja termostaat kaaneküljes. Midagi niisama lihtsalt kombineerida ei anna. Praegune mõte on, et läheb ikkagi 24lja kaan peale ja teen homme kaane otsa lihtsalt custom made jahutusvedeliku flansi. Termostaati mul nagunii vaja pole.

Kui mootori peaks laulma saama, siis järgmiseks kolib radikas auto taha otsa koos el. vendiga. Uazi 15 tolli veljed alla kruusarehvidega. 
Uus elektrisüsteem (ainult hädavajalik jääb.) Seoses sellega oleks 24-10ne el skeemi vaja, et mõnda asja vaadata. 
Kui aega üle peaks jääma siis lapib nähtavad augud keres ja värvib uue ja läikiva värviga üle. 

Ärge siis kõvasti lööge vanuri lõhkumise eest. 
Parimat 
Mihkel
Vasta
#2

Nagunii vanarauaks muutunute puhul pole ju vahet...
Romuralli algusaegadel tegi taksopargi Volga platsi puhtaks ja sõitis pärast seda omal jalal Kristiinesse ära. Tõsi, koosnes ta enamvähem karprauast välisperimeetris. Isegi radiaator oli omal algsel kohal Smile Tänapäeval on see ilmselt keelatud. Karpraud siis keelatud.

PS mis seal on, elektronsüüde?
Pane tavaline jagaja, siis käib ühe juhtmega, mis jagajast süütepooli läheb.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#3

Tänapäeval mingeid erilisi tugevdusi teha ei tohi jah. Pmst sildadest ette ja taha poole tugevdusi olla ei tohi. Ainult salongi osas pmst enda kaitseks. Sõtma lähen sellega romuringidele ehk siis võistlus käib ringide arvu peale. Rammimine nii oluline pole. Mida kiirem ja vastupidava masin on seda parem. Volgaga katsume siis vastupidavuse peale suruda. Väikeste putukate ja bemaritega sammu seal vast ei pea. Rohkem show värk see Volgaga minek. 
Elektrooniline süüde on peal tõesti. 
Huvitaks veel volga sildade nõrgad koha. Ja soovitusi kuidas perse kikki saada, vedrud ära vajunud. Lihtsat moodust, näiteks kas vedrude silla peale tõstmine oleks mõeldav?
Esimene võistlus 19. mai Türil.
Vasta
#4

(05-04-2018, 21:13 PM)mihkelmajori Kirjutas:  Tänapäeval mingeid erilisi tugevdusi teha ei tohi jah. Pmst sildadest ette ja taha poole tugevdusi olla ei tohi. Ainult salongi osas pmst enda kaitseks. Sõtma lähen sellega romuringidele ehk siis võistlus käib ringide arvu peale. Rammimine nii oluline pole. Mida kiirem ja vastupidava masin on seda parem. Volgaga katsume siis vastupidavuse peale suruda. Väikeste putukate ja bemaritega sammu seal vast ei pea. Rohkem show värk see Volgaga minek. 
1)Elektrooniline süüde on peal tõesti. 
2)Huvitaks veel volga sildade nõrgad koha. 3)Ja soovitusi kuidas perse kikki saada, vedrud ära vajunud. Lihtsat moodust, näiteks kas vedrude silla peale tõstmine oleks mõeldav?
Esimene võistlus 19. mai Türil.

1) Kui elektrooniline süüde peal siis kui töötab siis töötab aga vana lihtne kontaktidega värk etem. P.... minevaid detaile vähem. Samas süütepool tõsta tuppa. Väga viletsa koha peal. Saab haiget. Ja tagavara jagaja ja süütepool kaasa. 
2) Sildadel eespool on nõrk koht kõik mis seondub õõtshoova vintpuksidega (või lihtsalt puksidega) Kes on näinud teab. Asenda need toru ja poltidega. Kui tehniline komisjon lubab. Poldid loomulikult Jämedad. Tagasild on üldiselt tugev , kannatab kõike,kuid vanusega on  ettetulnud probleeme ,et lehtvedrude esimesed otsad irduvad kerest. Salongi poolt plaat sisse ja natuke tugevust juurde. teine nõrk koht on tagavedru tagumine silma osa. See kipub tümitamise peale üles poole painduma ja siis murduma. Üks variantidest on lisada lisavedruleht , see silmadega juurde. Silmakoht lisavedrul toetab põhivedru silma. 
3) Lisavedrulehe teema (mida võib ka alasil vähe kumeramaks praavitama on juba abiks. võid ka vedrupaki silla peale tõsta aga ma prooviks pikendada neid  "kiigesid" mis vedru tagaosast käivad vastu keret.
******************
Veel mõned tähelepanekud kui viitsd
- Kaota õlifilter ära ja selle asemele plaat. Kaota ka ära õlijahuti kraanid. Toru poest saad piisava koguse ja keermesammuga juppe.
- Mootoripatjadest poldid läbi ehk jäigaks.
- Käigukastipadjast samuti poldid läbi ja jäigaks.
- Radika tood salongi. Soovitan GAZ51 või 52 radikat ja kahte el vurri sinna juurde. Jahutatava vee kogus lihtsalt suurem ja ei pea muretsema keemispunkt peatse saabumise  pärast.
- Bensiinipaak eemalda. Toob asja liiga madalaks ja asenda pleki või needitud vineeriga. Vähemalt 6mm (vineer)
-Kindlasti lisa paar lisamassjuhet . Miks? Kui volgal kas või üks massidest (kolmest) puudub läheb ta vaevalisemalt käima. Loomulikult kui Sa pole hankinud endale reduktorstarterit.
- Kogu elekter viska metsa ja kõik vii releevabalt uute juhtmetega. 
Hetkel kõik mis meeldetuli.
NB.
Kui Sa keerad maha piisavalt korralikult alates ustepolstritest ja lõpetades armatuuri ja rooliga siis saad need ka Volgaklubis ja okidokis  rahaks teha ,et oma ettevõtmist odavamaks muuta või ka tantsutüdrukuid palgata. Smile

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#5

Volga on tõenäoliselt üks kõige halvemaid autosid romuringil võistlemiseks. Raske, aeglane ja üldse mitte nii tugev kui inimesed arvavad. Tehniline pool on ikka üsna õrn.

Suvel valgas oli üks ja ei elanud kuigi kaua.

Oleme nüüd jossuga käinud 3 aastat valgas sõitmas väikeste jaapani punnidega. Kõik korrad oleme ainsatena radika ja kõik muu oma kohale jätnud ja midagi puruks pole suutnud sõita. Mitu korda oleme sõitnud 60-70 osaleja seast sõitnud kas poodiumile või väga lähedale ja põhiliselt on need head kohad jäänud saamata viimases raundis mingite muude probleemide pärast. sidur, mootoripadi, vana gaasiseadme katkine jahutuslõdvik. Kõige mõistlikum on igal juhul väike ja väle punn millega suurte poiste vahelt läbi noolida. Muidugi kui lihtsalt lollitada tahad siis on savi, aga selle jaoks sobiks ka mingi suva e34 või scorpa palju paremini kuna neil on jõudu ka et midagi teha.

PS: Mitte ühtegi tugevdust ei tohi enam romuringi autodele teha. K.a enda kaitseks
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne