Fotogalerii: kuidas superautod surevad
#1

Ühest teisest tehnikafoorumist leidsin selle lingi. Pildid räägivad iseenda eest, kommentaarid on liigsed.

[Pilt: tn.jpg]

[Pilt: 004_supercar.jpg]

[Pilt: 028_supercar.jpg]
Vasta
#2

Veider, väga veider. Nende autode väärtus ju piisavalt suur selleks, et neid mitte vedelema jätta...
Vasta
#3

Juhtub ka meil...
http://paber.ekspress.ee/viewdoc/C0C1206...B7005E1D75
[Pilt: l2_614.jpg]
Vasta
#4

Need fishki pildid on virutatud sellest foorumist:
http://www.supercarforums.co.uk/chatforu...c.php?t=30

Seletus paljude masinate välimusele peitub tõdemuses, et teatud piirist alates pole nende remont enam rahaliselt mõistlik. Tükid ja töö maksab nii palju, et lihtsam on auto seisma jätta või varuosadeks müüa.

Unistada ju sellise masina taastamist võib, aga see ei ole enam kommiraha, millega siis arvestama peab. Meie sissetulekute juures on see enam-vähem eluaegne töö, kui just Viking Lotos miljonäriks ei saa.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#5

Soovitan vaadata viimasena antud linki. Tõesti väärt kraam, väärt all mõistan kurba kraami antud kontekstis Sad

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta
#6

Ma arvan, et siin on tegemist suures osas sama nähtusega, millest siin foorumis varemgi räägitud. Ehk siis omanike ahnus, lollus, kadedus vms. Ma ei usu elu sees, et maamuna peal ei leidu rahaliste võimalustega kollektsionääre või fanatte, kes oleks neist autodest huvitatud. Omanikud kas ei ole osanud õigel ajal müüa, arvates lolli peaga, et kes see seda sara ikka ostab. Või siis on tegemist "hindamatu mälestusega isast". Ja nii nad siis lagunevad Sad
Vasta
#7

Lugu ühest venekeelsest foorumist (sorry, vene keeles):

Tsitaat:История из жизни:

лет 7 назад с друзьями ехали на юге Эстонии к корешу на хутор, заплутали..... подъехали к первому попавшемуся хутору. А там бабка хлеву со скотиной мучается. Смотрю, а в углу Хорьх стоит кабриолет.... они в нем картошку хранили. Спросили у бабки, что за машина....рассказала, что в 44 году, когда немцы отступали..... управляющий бросил машину, а ее отец забрал - пару лет ездил. потом отец умер, машину поставили в сарай.... так она и стоит. Мы давай бабку пытать: за сколько продаст..... она за 1000 баксов была согласна отдать. Сразу нашли покупателя в финке за 5000...... Лоханулись, когда тот финн машину забрал..... то оказалось, что она практически на ходу была и пробег у нее всего 3000км.

Lühikokkuvõte: 7 aastat tagasi kutid ekslesid Lõuna-Eestis ja leidsin ühest talust vana Horhe (on ikka nii ?), mis tonni taalaga ära ostsid ja kohe ka Soome viiega edasi parseldasid. Talurahvas aga hoidis autos kartulaid.
Vasta
#8

http://vasi.net/2008/01/23/podborka-ubit...hin-2.html

vol2
Vasta
#9

Vist kuskil Auto-Moto foorumis vist juba läbi käinud see link http://www.intuh.net/barnfinds/
Ja kui ma öigesti aru saan, on need masinad müügis http://www.sportscarmarket.com/articles/archives/1110
Nutt tuleb kohe peale, kui ma neid masinaid nägin sellelt foorumi lingilt, mis Aspelund andisSad

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#10

oxygen Kirjutas:omanike ahnus, lollus, kadedus vms. Ma ei usu elu sees, et maamuna peal ei leidu rahaliste võimalustega kollektsionääre või fanatte, kes oleks neist autodest huvitatud. Omanikud kas ei ole osanud õigel ajal müüa, arvates lolli peaga, et kes see seda sara ikka ostab. Või siis on tegemist "hindamatu mälestusega isast". Ja nii nad siis lagunevad Sad
Pigem ma arvan et omanikul pole sooja ega külma, kas tema vana auto seisab niisama kusagil aianurgas või on maha müüdud. See raha mis ta asjaajamise ja kõige selle jama eest saab, pole tema jaoks seda väärt. Mõned inimesed teavad oma hinda ja kasutavad aega mõistlikumalt, ning ei võta vaevaks hakata vastu võtma jobude telefonikõnesid ning kuulama halaimist a'la siin on üks mõlk ja seal rooste. Need (enamus) kes taolisi autosid projektiks ihaldavad, tahavad praktiliselt tasuta saada kohe sõidukorras ja valmis autot Toungue
Eks on ka siin foorumis kirutud autode emexisseviijaid. Viid ära ja saad kohe papi omale peo peale, mitte ei pea hakkama kuulama huviliste soigumisi, kellest niikuinii ostjat pole Smile
Vasta
#11

Mingi osa neist ilusatest ent lõhutud/katkistest masinatest tundub olevat ka autovaraste vms kriminogeense seltskonna kätetöö tulemus. Auto pihta pandud, mingi hulk vajalikke vidinaid ära kruvitud ning masin teiste samasuguste saatusekaaslaste juurde seisma jäetud.
Vasta
#12

wax Kirjutas:Mõned inimesed teavad oma hinda ja kasutavad aega mõistlikumalt, ning ei võta vaevaks hakata vastu võtma jobude telefonikõnesid ning kuulama halaimist a'la siin on üks mõlk ja seal rooste.

No sellised inimesed delegeerivad müügiga tegelemise kellelegi teisele. Aga jah, eks otsus müüa tuleb ise teha ja kui mingit motivatsiooni selleks pole, siis pole...
Vasta
#13

Minu meelest on ilu/väärtus vaataja silmades.

Minu jaoks nt on üht mädanevat/lagunevat/vedelevat Ferrarit või Lamboghinit palju kergem vaadata, kui mõnda sama haruldast või haruldasematki kodumaist toodangut. Samas - need viimased on tegelikult juba JÄÄDAVALT kadunud erinevalt vanadest superautodest. Küsiks sellega seoses:

- Kus on Tartu tehase TA-1A buss või vrakk huvilistele vaadata?
- Kus ma saan käega katsuda Tartus ehitatud puitsõrestikuga GZA-651 kasvõi vraki või jäänustena?
- Kus ma saan näpuga katsuda 1930ndatel Viljandis, von Ungern-Sternbergi tehases valmistatud kerega bussi?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#14

Samas ega nende autode juures enam edasise seismisega eriti hullemaks ei lähe. Nagu meilgi ju oli/on üks kinnisvara investor kelle idee oli et vanalinnas tuleb omada mitte remoda.Cool
Teine asi on see et kui lihtne ja odav oleks sellise auto taastamine?
Kolmas kui keegi sinu tuttav tahaks osta 40 -60 tuhande eest suveautot, mida saaks ka sihipäraselt kasutada. Mida sa soovitaksid Porsche 928 või 924?
Rääkimata itaalia eksoodist.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#15

Pole just Superautod, aga siiski Belgia romuaed

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#16

Tegelane5 Kirjutas:Kolmas kui keegi sinu tuttav tahaks osta 40 -60 tuhande eest suveautot, mida saaks ka sihipäraselt kasutada. Mida sa soovitaksid Porsche 928 või 924?
Rääkimata itaalia eksoodist.

Ehk seletad lahti , mis sa selle all mõtled?

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#17

Samas paljud autod ei olnud seal ju lihtsalt seisma jäetud. Võtame näiteks Saddami autokollektsiooni ja tema poegade liikurid. Ei saa öelda , et Saddami kollektsioon ei sisaldanud haruldasi sõidukeid. Siin on süüdlane ikkagi rohkem sõdur/päästja ja tema tsiviliseeritus. Kuid eks sõdade puhul ole ikka nii , et kes hävitatava kauba väärtuslikkust eelnevalt hinda.
Mis siin ikka nutta , tegu ju vaid ratastel plekk-kuutidega ,mõni ilusam ,mõni haruldasem ja kallim. Kahju muidugi , et tükike kunsti/kultuuri/arhidektuuri hävines. Suht mõeldamatu olnuks ju enne rünnakuid hakata väärtuslikku kraami riigist välja tassima ning kes oleks hakanud uueks omanikuks ja mis põhjendusel?

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#18

Ma mõtlesin seda et kes soovib ikka ära(roppus)d aparaati mille karpside timmijatki jne annab otsida. Vaevalt küll et kas kunagi korda saabki ja kui saab siis rinkale ikka ei lähe Sad

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#19

41Degree Kirjutas:[Pilt: 004_supercar.jpg]

Ja lihtsalt nii seisabki?!? Ei jõua ära imestada...pole ju otseselt romu ega miskit.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#20

Audi100C2 Kirjutas:Ja lihtsalt nii seisabki?!? Ei jõua ära imestada...pole ju otseselt romu ega miskit.
Einoh... tuleb nii vägisi välja. Ma arvan, et neid pilte vaadates kiskus nii mõnelgi vanatehnika ja/või sportautode fanaatikul silmanurga märjaks ja võttis vanduma. Olgu mis nad on, kas on mõtet korda teha või mitte, aga niisama vedelema jätta ja veel Sellised autod... See on lihtsalt alandav nende autode suhtes. Aga mis teha, tehkem kõik, et meie autodega nii ei juhtuks, ja elu läheb ikka edasi!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne