Fotogalerii: kuidas superautod surevad
#21

Selleks ei pea isegi fanaatik olema, et aru saada, et tegu on sõna otseses mõttes jaburusega jätta selliseid masinaid nõnda vedelema. Masendav...

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#22

Ega kogu maailma ka ei anna päästa Smile

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#23

Kuulge tulge nüüd maa peale. Ka klassikalised superautod vajavad varuosi, tõenäoliselt on tegu romulaga. Näiteks sõitev De Tomaso Pantera maksab 600-800 tuhat krooni, Jaguar E-Type pool sellest, Porsched ei maksa üldse suurt midagi enam. Selliste hindadega autosid on Eesti tänavapilt paksult täis. Minge ja ostke kui nii kõvad fännid olete, mis te halate. Läbi roostetanud ja tõenäoliselt mehaaniliselt halvas seisus rappe üles ehitamine ei ole kohe kindlasti odavam.
Vasta
#24

Audi100C2 Kirjutas:Selleks ei pea isegi fanaatik olema, et aru saada, et tegu on sõna otseses mõttes jaburusega jätta selliseid masinaid nõnda vedelema. Masendav...

Kuidas kellelegi.

Minu jaoks on nt varajane Tartu tehase toodang (vedelevana ja roostetavana) palju suurem väärtus - Ferrarisid-Porschesid leidub maailmas masslademetes, aga mõni TA varajane mudel on ka vrakina maailmas täiesti AINUS. Näiteks aadressil http://kodu.pri.ee/ta/?cat=24&action=baas&ID=547 jäädvustatu (vt vanatüübilist nina). Oleks tehnikaajaloole suur kaotus, kui see maapõhja mädaneks või vanarauda läheks.

Täpselt samamoodi kirun ma end senini maapõhja, et lasin laisa ja otsustusvõimetu inimesena tegevusetult
aadressil http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=15055 kirjeldatud auto haruldase kere (Benz-Gaggenaule siinmaal 1930ndatel ehitatu) poolteist aastat tagasi rahumeeli prügimäele viia ega ei tassinud seda endale. Ka see auto (jäänus) kaalub minu silmis terve trobikond tüüpset ja masslademetes levinud Ferrarit-Maseratit üles.

Jällegi - see oli kohapeal Eestis ehitatud ja AINUEKSEMPLAR. Kahjuks oli, enam ei ole Sad

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#25

Jesper Kirjutas:Minge ja ostke kui nii kõvad fännid olete, mis te halate. Läbi roostetanud ja tõenäoliselt mehaaniliselt halvas seisus rappe üles ehitamine ei ole kohe kindlasti odavam.
Kindlasti mitte odavam vaid 2-3 korda kallim .
Soovitan vaadata saadet
Wrecks to Riches Discoverilt . Tavaliste autode (El Camino) USA s(tavaline) taastamine tühised 50.000 kuni ???dollarit.
Ja meil maksab taastatud Camino 150.000 krooni kõigest...
See saade viib igasuguse isu eksootilistele masinatele mõtlemise.
Vasta
#26

valdo Kirjutas:Minu jaoks on nt varajane Tartu tehase toodang (vedelevana ja roostetavana) palju suurem väärtus - Ferrarisid-Porschesid leidub maailmas masslademetes, aga mõni TA varajane mudel on ka vrakina maailmas täiesti AINUS. Näiteks aadressil http://kodu.pri.ee/ta/?cat=24&action=baas&ID=547 jäädvustatu (vt vanatüübilist nina). Oleks tehnikaajaloole suur kaotus, kui see maapõhja mädaneks või vanarauda läheks.

Ei saa vastu vaielda, et neid Ferrarisid jne. leidub hulgil, aga ma arvan, et mingi aeg saab ka nende masinate n-ö hiigelaeg otsa ja siis tuleb selliseid sõidukeid samamoodi tikutulega taga otsida nagu seda TA mudelitki.
Kuid siiski too pildil olev on ikka midagi väga haruldast juba ja vaevalt, et mõni hetkel masslademetes olev masin tüki aja jooksul nii haruldaseks muutub Wink

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#27

muuseas reeglina ei tõsta klassikaliste autode väärtust mitte nende vähene tootmisarv, vaid tehnilised lahendused, disain ning ajalugu, ma võin nimetada sadu autosid mis on hinnalisemad omasuguvendaest hoolimatta, et neid on toodetud tuhandeid aga vendi üksikuid.
Vasta
#28

Mina vaatan selliseid aparaate aga hoopis teise pilguga. Originaalsus on tore asi ja tõesti, enamust neist ei ole majanduslikult mõttekas taastada. Aga vaat ajastutruuks ja stiiliuhtaks ralliautoks neid ehitada pole üldse raske. Enamusest eksootidest, mis maamunal eales on ehitatud, on tehtud ka ringraja- või ralliautod. Jah, sellel puhul originaalsus maksab veelgi rohkem, kuid kasvõi Uunikut Talveralli laadsete ürituste jaoks sõidukõlbliku masina tegemine ei maksa suurt midagi. Selliseid üritusi on tegelikult maailmas palju.
Näiteks see pilt:
[Pilt: 025_supercar.jpg]

Andke mulle see kere, ok, 1000 EUR maksaks ka kinnisilmi. Olgu või "look a like" aga ehedamat ralliautot ei tea tahta. Kui, siis Stratost...
Kuna enamus siin ikkagi rohkem-vähem autosid ise ehitavad kodanikud, siis on ju meile selgemast selgem, et tehnikavahetus on tuhat korda lihtsam töö, kui fenomenaalsete keredisainide järgi tegemine. Keret liikuma panna on parasjagu "kukepea".
Vasta
#29

PlyVal64 Kirjutas:Mina vaatan selliseid aparaate aga hoopis teise pilguga. Originaalsus on tore asi ja tõesti, enamust neist ei ole majanduslikult mõttekas taastada. Aga vaat ajastutruuks ja stiilipuhtaks ralliautoks neid ehitada pole üldse raske.

Just sama mõtlesin ka mina kui neid pilte esmakordselt nägin.
Ja üldse, võibolla on mõni masin just omaniku enda jaoks ainulaadne ja ta hindab seda kõrgelt sõltumata sellest kui ainulaadne masin tegelikult on.
Aga ühest vastust ilmselt ei ole ja pigem sarnaneb see nokk kinni - saba lahti jutule, sest igaühel on oma arvamus.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne