Autot tahaks osta... mida arvate?
#1

nii...lugu selline,et leidsin,et viimane aeg oleks endale isiklik auto hankida....aga nagu ikka õpilaste värk,et raha laialt loopida pole,siis seab hind omad piirid. Siiski tahaks midagi väheke erilisemat ja originaalset....et päris tavalisest sierra-rondist või 3x bemmist ka huvitatud pole.....ja kuna autodega mässamine ja nende kallal nokitsemine on mulle alati meeldinud, siis mõtlesin mingi vanemale isendile, et perspektiiviga asi projektiks teha. Praeguseks on silma hakanud kaks autot:
Ford escort MK1 -72
ja enne ka siin mesiniku poolt pakutud ning jutuks olnud
Fiat 127 cabriolet -79
viimasele tuleks samapalju hinnale veel juurde,et ark-is ära regada.
Kuna ma praktikas ikka suht algaja olen,siis päris nullist oleks vähe raske alustada....et selline liikuv poolprojekt olekski vast alustamiseks parim variant
Et mis te nendest arvate....kumma valiksite....mis jamasid kummalgi esialgu võiks tulla.....kuidas juppide saadavusega on.....päris originaaliks taastada pole plaanis(see käib eelkõige just fordi kohta)....tahaks lihtsalt teha stiilseks ja mugavaks...ntx interjööris keskkonsool ehitada, uued istmed jne. Esialgu on mõte asi normaalselt liikuma saada ja teha nii palju kui annab ilma masinat üleni laiali lammutamata....ja mingil hetkel kui raha ja võimalusi rohkem on asuks mootori vahetamise, täis värvimise jne asjade kallale....ideid iseenesest jagub igasuguseid mõlemale...
Kui kellelgi on veel midagi muud sobivat ja sinna hinnaklassi jäävat,siis kõik pakkumised on teretulnud, samuti ka siis igasugused soovitused ja kommentaaridSmile
Vasta
#2

Otsi omale mõni põrnika-romu. Tõsiselt!
Sellega on vähemalt selline lugu, et 3000 eeku investeerid aga auto hind tõuseb kaks korda sama palju.
Üks ehe näide: mu hea sõber ostis omale umbes samadel põhjustel 6kiloga põrra. Investeeris sinna u.10kilo juurde (ajapikku) ja nüüd on talle pakutud juba 40kilo....
Ja ikka ei müü!Big Grin
Vasta
#3

m-khm!

Tsitaat:viimasele tuleks samapalju hinnale veel juurde,et ark-is ära regada

...et siis tagantjärele ümberehituse \"legaliseerimine\" ilmselt raskem-kulukam. Kindlasti peaksid arvestama kulutusega ümberehituse kontrollimise eest (tuhandetes ikke!). Riigilõivude kohapealt ei oska aidata.
kui plaanis igapäevakasutuseks, oleks ju hea omada katust... Ega see masinale ise kasva. (loe: Fiati puhul märkimisväärne $$$)

...ja kui esimene masin, soovitaks südamerahus mõne enamlevinud (vene) masina peal \"näpud õliseks saada\" (loe: odav pidada juppide kohapealt)
viimane soovitus siis eelkõige, kuna pead ka sellist tavapärast protseduuri (5k-hinnaklassi masinatel) nagu \"täisvärvimist\" märkimisväärseks kulutuseks. Ise tehes maksab asi ju alates 1k; samas nii odava masina enda jaoks \"üleslöömisel\" pead kindlasti ka keevitustööga tegelema. KUI aga endal selliseid võimalusi pole, pead nende masinate müügihinnad (minimaalselt) kahega korrutama. Ning nendest kulutustest pole pääsu - usu mind! Samas mõne vene masina, mis esialgu ilma läbi ajaks, vast leiaks.

üldiselt kaalu siis oma tengelpunga ja võimalusi; arvesta ka, et lääne masinate mootori originaal-tihendid (rõngad, saaled - täismäng) maksavad näiteks suurusjärgus alates 10k. Taas vene masina tugev pluss!

mõte ei olnud sind hirmutada, kuid paljud noored kipuvad oma viimased veeringud masinale kulutama, arvestamata, et ega pärast raha vaid bensule kulu...
näide elust enesest: kursavend oma 924ga - masin pidevalt seisab (kas remondis, värvimises või pole lihtsalt bensuraha). Poleks ta mingit (mõttetut, odavat) \"Porschet\" hankinud, võiks tal näiteks vääga korralik 320, kadett või Golf olla; mis ka kütust poole vähem tarbiks. Pealegi - kuna ta rohkem rullnoka-tüüp, oleks mainitud masinad sellest \"Porgest\" ka võimsamad/kiiremad/suuremad. Ning kes ütleb, et \"rullnokk\" ei või ilus ja omapärane olla???

teet,
ütleb ikka: \"käige mu sõnade, mitte tegude järgi!...\"

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 13piisab
m-khm!
üldiselt kaalu siis oma tengelpunga ja võimalusi; arvesta ka, et lääne masinate mootori originaal-tihendid (rõngad, saaled - täismäng) maksavad näiteks suurusjärgus alates 10k. Taas vene masina tugev pluss!

teet,
ütleb ikka: \"käige mu sõnade, mitte tegude järgi!...\"

Smile vanade lääne autode jupid on tõesti kallid (meenutan ka wax\'i capri teemat). samas tabas mind ennast tõsine üllatus, kui austinile kõik vajalikud mootori tihendid, saaled ja kolvid ainult 4 K eest sain (tutikad). need jupid olid odavad, sest mini\'ga identsed ... aga kui hakkasin uurima mootoripatja, siis Sad > maxavad 1300.- juhipoolne ja 1600 kõrvalistuja poolne. poolteljed 1800.- tk siksi mootoripadi, mille ma oma katkise mootoripadja vahele aretan, maksab aga 60.- Cool ahjaa, ja austini vedrustus :o ma ei hakka mõtlemagi esialgu. põlvast sain õnneks kaks tervet elementi kaa, kuid ma kujutan ette, et kui neid ei oleks, siis vajaksin $$$

EDIT: aga neist sinu pakutud variantidest võtaksin mina escorti Smile see fiat ei sobi igapäevasteks sõitudeks. vaatame tõele näkku: ega sa vist escort\'iga kah ei hakka iga päev sõitma, kuid igas mõttes on too parem valik:
1) tal suurem ajalooline väärtus
2) ta on ikka \"auto moodi\"
3) ... mm, mulle meeldib rohkem Smile

aga kui sa tahad vene asju taastada/ehitada, siis mina võtaks gaz 24 või mosse 401 (saaremaal seisab üx pikal tänaval tagahoovis > selle sebix omale kui projektiotsinguil oleks)

EDIT2: ja igapäevasõitudeks võtaksin kas VAZ 2101 või siis mosse 2140 Wink

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#5

hmm....ega vist tõesti vene autoga on tunduvalt lihtsam majandada....aga tegelikult on mul plaan selline,et mul pole kahju sinna sisse investeerida....lihtsalt esialgu ei saa eriti korraga mingi üle 10k maksta.....aga edaspidi tahaks teha nii palju kui võimalik.
Mulle ise kaa see ford meeldib autona rohkem. Ehitamisest rääkides,siis keevitus ei tohiks probleem olla....aga kuidas tal juppidega on, asendamine teiste omadega....originaale eestist vist naljalt ei leia, väljaspoolt ma vaatasin üht-teist ikka saab....
Vasta
#6

uusi juppe saadki välismaalt ainult => $$$
aga lahendus on see, et ostad veel mõne sama liiki isendi ja siis konfiskeerid juppe tollelt. odavate juppide saamiseks vanadele autodele on selline adapteerimise systeem ainus mõistlik lahendus. kui just ise nii kõva vend pole, et jupi kokku väänad. siin foorumis keegi möllab juba ühe escortiga, sa poleks esimene ...
aga üldiselt nii vanade autode puhul on väga kasulik skeem, et 2\'st või enamast autost pannakse kokku üx ja ilus. sul on pool ilus juba olemas, kui selle lehekuulutuse asja ära ostad ning siis jääb üle ainult veel mõningaid ronte kokku ajada. kui aga on raha, siis tellid jupid välismaalt (eriti kui sa juba kohti tead)
minu lõplik sõna: kui escort meeldib, siis omista see CoolWink aeg aitab sind igasugu mägedest üle (või siis roostetab viimasegi käest)

u.
(täna jutukas)

Facebook @accelerista
Instagram @accelerista
www.accelerista.com
Vasta
#7

Vene auto on tõesti odav alternatiiv. Kui veel õnnestub saada mõni pensionäri auto, siis võid sõita nagu uue autoga. Näiteks tuttavale hiljuti pakuti 77 aasta 03-e. Auto sõitnud ainult suvel, originaal 100%, läbisõit 42 000 km, rooste puudub. Hinnaks küsiti 8000 eek, mis tundub kallis esmapilgul, kuid arvestades, et auto kohta võib öelda, et tegu sisuliselt uue autoga, siis pole hullu. Sellise auto kõrval pea rahuga veel teist projekti omal.
Ise ostsin 37 000 sõitnud siksi aastast 79 ja tõesti võib öelda, et tegu praktiliselt uue autoga. Peale peaaegu aastast (igapäevast) sõitmist ei tea enam, mis asi see auto parandamine on.

Üldiselt mina siiski eelistaksin Ladat mossele. Esimine ikka mugavam, vaiksem, nati vastupidavam ja sees ka ruumi rohkem.
Vasta
#8

Üldiselt Fordile on osi saada, väga palju nad maksma ka ei peaks. Üldiselt olid vanad Escordid liikvel sama tehnikaga 1968 kuni 1980.

Aga vaata börsi, seal on üks teine MKI ka vahel müüa, millele enam-v\'hem kõik olulised asjad tehtud. Kui ma ei eksi, siis \"Masinist\" siit foorumist peaks selle liikuri kohta lähemat infot teadma.

Asp
Vasta
#9

nii palju juppe,kui oli vaja uute vastu välja vahetada sain peaaegu kõik kätte,need mis puudu toodi soomest kasutatuna,seal neid küllalt liikumas ja doonoriteks vedeleb neid eestimaa peal ka päris mitmeid.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#10

hmm...mul see ford ikka kraabib vaikselt hinge jah...ja soomest juppide toomine oleks ka väga lihtne kuna üks tuttav soomlane endine rallisõitja,kes ise ka autodega tegeleb, seal pidevalt käib. Aga üldiselt tänan informatsiooni ja nõuannete eest....eks vaatab kuidas ja mida saabSmile
Vasta
#11

Kui sa selle Escorti ostad, siis tuleb see kindlasti originaalis hoida! Ise jätsin selle just seepärast ostmata, et kahju oleks hakanud selle komplektsust ja originaalsust rüvetama Smile
Vasta
#12

nendest kahest siis ikka ford... aga originaalsust soovitaks ka säilitada võimalikult palju. Kui ma endale projekti ostma hakkasin, siis vaatasin korra ka selle poole...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne