Ford-T 100, juubeliüritused Pärnus
#1

FORD-T 100

[Pilt: auto_keskel.jpg]

EESTI VABARIIK
Klubi UNIC Pärnu Sektsioon kutsub Ford-T 100.a.sünnipäeva üritusele


Kõiki vanasõidukeid vanuses üle 40 aasta.

PÄRNUS toimuvate Hansapäevade raames
27-28.06.2008

ÜRITUSTE KAVA

27.06 15.00 Algab registreerimine ja avatakse laagriplats Pärnu Nooruse Maja aed Roheline 1B
19.00 - 21.00 Õhtusöök Nooruse Majas
21.00 Simman Nooruse Majas

28.06 8.30 Äratus
9.00 - 10.30 Hommikusöök Nooruse Maja aias
11.30 Paraadsõit kesklinna
12.00 Vanasõidukite paigutamine näituseks Rüütli platsil, Rüütli 40
13.50 - 15.30 Täpsussõit
14.00 - 16.00 Lõunasöök Kutseõppekeskus, Pargi 1
17.00 Autasustamine - Lõpetamine

29.06 8.00 Rahvusvaheline koertenäitus Nooruse Maja aias, Roheline 1B


AUTASUD:

1. Vanim sõitev sõiduk
2. Vanim osavõtja (sõiduki omanik)
3. Noorim osavõtja (sõiduki omanik)
4. Rahva lemmik sõiduk
5. Täpsussõidu kuus parimat
6. Stiilseim ekipaaz

Võimalusel ajastukohane riietus.

Vajalik eelregistreerimine aadressil: raivo@konse.ee
mob: +372 504 3614
fax: +372 447 5561

NB! Osalemisest teatada esimesel võimalusel ja tasuda osavõtumaks

Klubi UNIC Pärnu Sektsioon
a/a 10902001215005 SEB Ühispank
Selgitusse: Ford-T 100
Kõikidel osavõtvatel sõidukitel märkida: mark, väljalaskeaasta

Täiendav info: Jüri Vaikjärv +372 5341 8951 Raivo Hannus +372 504 3614 raivo@konse.ee Tiit Talts +372 5213692 Tiit.Talts@mail.ee

Osalemistasu:
Auto 100.- EEK (sisaldab 2 osavõtja 27.06.08 õhtusööki ja simmanit) (28.06 hommikusööki ja lõunasööki)
Mootorratas 50.- EEK (sisaldab 1 osavõtja 27.06.08 õhtusööki ja simmanit) (28.06 hommikusööki ja lõunasööki)
Kaassõitjad saavad osta söögid kohapeal. (hommikusöök 50.- EEK, lõunasöök 80.- EEK, õhtusöök 80.- EEK)
Laagriplatsil auto parkimine ja telkimine osalejatele ja kaassõitjatele tasuta 27.06-29.06.08 kella 8.00-ni



Täiendavad majutusvõimalused:
Nooruse Maja, Roheline1B 50.- EEK siseruumides põrandal (madrats+tekk+padi, ilma voodipesuta)

Konse Motell&Karavan Kämping, Suur-Jõe 44A, Pärnu e-mail: info@konse.ee www.konse.ee NB: majutuse broneerimisel asutuse lahtrisse märkida FORD-T 100


[Pilt: kaart.sized.jpg]

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#2

Viimane info siin: http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...topic&t=25

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#3

Viimastel päevadel on lisandunud mitmesugust huvitavat tehnikat.
Kuna kokkutuleku kava läheb varsti trükki, tuleks nendel, kes soovivad oma sõiduki pilti kavalehel näha, kiirustada!

Vt.:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...topic&t=25

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#4

18. juuni Autolehes, lk. 7 on minu arvates pisut eksitav teade:
"Tuleval laupäeval koguneb Pärnusse umbes poolsada eri marki vanasõidukit, et tähistada Ford T 100. sünnipäeva. Paraad algab kell 11.30."

Üritus toimub ikka järgmise nädala laupäeval, 28. juunil 2008!

Tänaseks on registreeritud juba üle 80 osaleva sõiduki.
Registreerumine jätkub.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#5

Tänaõhtul Pärnust läbisõidul jäid juba mitmed kaunid uunikumid silma.Rahvas juba koguneb.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#6

Lahe üritus oli.Tasus Tallinnast kohaletulemist(tänu Joonasele).Kaemist oli kuhjaga.Bussisõber nagu olen ,üle kõige siiski see IKARUS-LUX.USA 50 aastate laevad tekitasid minus Pavlovi refleksi.Ja tegelikult olid kõik seal esindatud isendid kaemist väärt.Tore ,et Eestimaal sääraseid asju hoolega hoitud on.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#7

Kahjuks hälbis foorumis toodud paraadiskeem (kavandet mööda Pikka tänavat) tegelikust paraadimarsruudist. Seetõttu jäin ilma sõidupiltideta, kuigi üsna varakult paraadi kaema (pilte tegema mööduvatest sõidukitest) end Pika tänava äärde sättisin.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Meeldiv üllatus oli suure silla peal, kui äkki uunikumid vastu tulema hakkasid. Kahjuks platsi peale autosid vaatama ei jõudnud.
Vasta
#9

Üritusel käidud ja ka osaletud. Suurimad tänud korraldajatele! Paljuski on neilt õppida nendel, kes tahavad sarnaseid üritusi teha, kuid kurdavad, et "tasuta lõunaid ei ole" ja seetõttu jäetakse asjad tegemata. Mina arvan, et see üritus oli osalejatele küll enam kui "tasuta lõuna".
Smile
Vasta
#10

Sai ka kaemas käidud ja mõned pildid klõpsitud.Igati tore üritus!Kahjuks tänapäeva tehnika altvedamisega jäid üsna paljud pildid tegemata(aparaadil sai aku tühjaks).http://live.hot.ee/gallery/show_gallery?id=569888

Lugupidamisega Lune
Vasta
#11

PETSS Kirjutas:Tasus Tallinnast kohaletulemist(tänu Joonasele).
Pole tänu väärt, selliseid asju teen vajadusel teinekord veel Smile

Nüüd üritusest minu vaatenurga alt. Sigavingelt korraldatud asi ja kui on sellised masinad kohale organiseeritud, siis... Siis ei saagi midagi muud kui sigavinget sealt välja tulla! Vaatamist oli küll ja veel ning oma peas mõtlesin ka, mis oleks võinud lemmik olla. Ei saanud hakkama, sest see lemmikute nimekiri hakkas sujuvalt muutuma osavõtjate nimekirjaks Smile

Järgnevalt kaks fotot, millega tahaksin tähelepanu pöörata huvitavatele detailidele.
Nagu sellesama foorumi ajaloonurgakesest on teada, vehkisid kapitalistlikud ameerika sead Packardi üks-ühele ZiS-i pealt maha, püüdes siiski vähemalt näiliselt kaotada jälgi algsest päritolust. Siiski avastasin, et vasaku esitule juures oli see jäetud tegemata, jälgede segamiseks oli kõigest klaasi sisse pressitud CCCP asemel POCCИЯ:
[Pilt: PackardSuper8OneSixty_3.jpg]

Ühe GAZ 21 esituleklaasid olid sellised, nagu on ära toodud alloleval pildil. Mina nägin selliseid luubiga klaase küll esmakordselt (või vähemalt pöörasin neile tähelepanu). Kui keegi oskab kommenteerida, siis oleksin tänulik.
[Pilt: IMG_5765.jpg]

Ülejäänud minu tehtud pilte saab vaadata siin. Esimesed sadakond pilti on tehtud põhimõttel "kvantiteet enne kvaliteeti" ehk pildile on püütud pea kõik paraaditajad. Sealt edasi olen valinud välja huvitavamad detailid, millele olen ligi saanud.

Minu isikliku arvamise kohaselt oli sellel üritusel täiusest puudu Eno TA, siis oleks olnud enam-vähem kõik esindatud. Hiljem selgus, et selle TA osalemine ei olnud objektiivsetel põhjustel kahjuks võimalik.

Muuseas, kas see välja hõigatud täpsussõit jäigi olemata või magasime meie selle lihtsalt maha
Vasta
#12

ZIS il ees aga tuled TCH päritolu.Kas originaalis oli ka nii?

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#13

PETSS Kirjutas:ZIS il ees aga tuled TCH päritolu.Kas originaalis oli ka nii?

Ärme hakkame palun rääkima, millisel autol mille tuled küljes olid. Mina tuvastasin seal ikka VÄGA PALJUDEL 1930-40ndate aastate Lääne isenditel nii ees kui taga härg-MAZi suuri esitulesid, 51/Pobi "suuri" tulesid, sotsmaade optilisi elemente, vanatüübilisi plekist võruga 51 tagatulesid, 51 "punnsilmi" (osa punase klaasiga tagatuleks tehtuna) jne jne...

Isegi uuematel autodel oli tihti märgatavalt valesid pisidetaile, nt Pobil GAZ-52 suunatulelüliti ja isepandud näidikud jms jms...

Ühe uunikumi originaali viimine on ju elevenditöö ja paar valedetaili lubab 80% originaalsust ikka Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#14

41Degree Kirjutas:Ühe GAZ 21 esituleklaasid olid sellised, nagu on ära toodud alloleval pildil. [pildil nn luupklaas]

1950ndate aastate lõpu ja 60ndate aastate alguspoole GAZ-tehase autodel (GAZ-51, GAZ-21) ning ka muudel isenditel (M-72, nn "sahaar" jt) olid tollal luupklaasid tavalised. Minagi olen endale muretsenud kaks komplekti - ühe oma 63.a. Volga tarbeks, teise 58.a. 51 tarbeks. Ja mõned tagavarakski, et tulevikus mõne "kivikangelase" tegude tõttu ei peaks juukseid katkuma hakkama Smile

Seega tegu täiesti autentse detailiga, erinevalt keskelt tihedaribilisest ameerika tüüpi hajutist (mis olid masslevinud 1970-80ndatel).

41Degree Kirjutas:Minu isikliku arvamise kohaselt oli sellel üritusel täiusest puudu Eno TA, siis oleks olnud enam-vähem kõik esindatud. Hiljem selgus, et selle TA osalemine ei olnud objektiivsetel põhjustel kahjuks võimalik.

Oh, kui bussidest rääkida, siis Eno TA polnud sugugi ainus, mis õnnest puudu. Tartlaste 1942.a. Saurer oleks võinud olla ja Peipsi veerest oleks võinud kohale vurada ka 1930ndate Opel Blitz'i buss nagu eelmisel aastal TAKi juubelile (mis sest, et "sahaari" sildadel ja 51 mootoriga ja replika-kerega). Ning kindlasti ka Tuve punavalge 651 nagu laulupeotule rongkäigulgi Smile Aga noh... buss kulutab seda kallist bensiini palju, nii et... mitteosalemine arusaadav.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#15

Suvel on ikka nii,et igale poole ei ei jõua.Ühel nädalavahetusel on mitu üritust.Mina võtsin osa Relsirallist.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#16

Pilte ürituses näeb SIIT või mugavama navigeerimise huvides ka SIIT
Vasta
#17

Kas kellelegi jäi see liikur veel fotoaparaadi ette? (tegemist peaks olema hr. Vaikjärve loominguga Fiat Topolino, Sapaka ja Nissani teemadel)

[Pilt: 569966.jpg?t=2]
Vasta
#18

Delfis ka üks albumhttp://pilt.delfi.ee/picture/3558189/

Lugupidamisega Lune
Vasta
#19

Mõned pildid: http://fotoalbum.ee/photos/unicman/sets/514777

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta
#20

Meenutamaks suvist üritust, leitud üks pildigalerii ka Pärnu linna ametlikult kodulehelt, nimekirjas klõpsake reale- 28.06.08 Vanade autode näitus. http://www.parnu.ee/index.php?id=409#9780
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne