04-02-2008, 16:00 PM
kui sul juba pump laiali, siis lase kaas ja vähemalt üks hammasrataste pool üle freesida (auto on ikkagi vana);
mina omal ajal seda teed ei läinud vaid ladusin reduktsioonklapi vedru alla seibe, et survet tõsta; freesimistööd ette ei lasknud võtta sest see oli ainus liikur mul tol ajal; sõita oli pidevalt vaja;
idee poolest võiks asi välja näha nii, et mõõdad kõigepealt ära kasutatava
tihendi paksuse (ilma selleta ei taha asi eriti pidama jääda); sellest tulenevalt saad arvutada palju lukksepp peab rattaid maha freesima; telglõtku ratastel jääda ei tohi, sest siis jookseb õli kogu aeg edasi-tagasi; kõige hullem asi selle juures ongi see, et pumba korpus on mingi Al sulam ja rattad ju terasest, mis erinevalt kulvad; reeglina rataste hambad kuluvad aeglasemalt kui otsad ja kaas; hiljem võid lasta veel pinnad üle poleerida
nii on saavutatud näiteks 06-l tühikäigul õlisurveks 3,5-4 bari, kuid siis oli ka kütusekulu 12l/100km; pumba käitamiseks kulus üksjagu energiat
mootor töötas samas ülivaikselt
mina arvan, et alles siis mine saalede vahetuse juurde;
kolksu vast veel mootoris ei ole
mina omal ajal seda teed ei läinud vaid ladusin reduktsioonklapi vedru alla seibe, et survet tõsta; freesimistööd ette ei lasknud võtta sest see oli ainus liikur mul tol ajal; sõita oli pidevalt vaja;
idee poolest võiks asi välja näha nii, et mõõdad kõigepealt ära kasutatava
tihendi paksuse (ilma selleta ei taha asi eriti pidama jääda); sellest tulenevalt saad arvutada palju lukksepp peab rattaid maha freesima; telglõtku ratastel jääda ei tohi, sest siis jookseb õli kogu aeg edasi-tagasi; kõige hullem asi selle juures ongi see, et pumba korpus on mingi Al sulam ja rattad ju terasest, mis erinevalt kulvad; reeglina rataste hambad kuluvad aeglasemalt kui otsad ja kaas; hiljem võid lasta veel pinnad üle poleerida
nii on saavutatud näiteks 06-l tühikäigul õlisurveks 3,5-4 bari, kuid siis oli ka kütusekulu 12l/100km; pumba käitamiseks kulus üksjagu energiat
mootor töötas samas ülivaikselt
mina arvan, et alles siis mine saalede vahetuse juurde;
kolksu vast veel mootoris ei ole
vanakooli austaja