25-08-2008, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2008, 22:51 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
muus osas eelkõnelejaga nõus, kuid happekrundi laskmisel polüesterpahtlile on minu kogemus, et krunt ei kuiva ära.
üldiselt:
- mulle on tundunud, et CRC roostemuundur teeb Buvanolile silmad ette. Ilmselt siis ortofosforhapet selles rohkem: kumbagi ei ole ma lahjendanud
- roostemuundurit tasub kasutada halja pinna konserveerimisel. Teine otstarve on tugevalt roostes (selline poorne) kohtadel: panna peale ning lasta paari päeva pärast traatkettaga üle. Et ronib sinna, kuhu mehaaniliselt ei pääse ja kuhu ka vedel happekrunt ei tungi. AGA mehaaniliselt tuleb roostemuunduri + rooste koostööl tekkinud "soolad" eemaldada: neile ei hakka eriti korralikult krunt (ka happekrunt) ning nende nn soolade sisse jääb ka õhku, mis on roostetamisprotsessiks vajalik
- happekrunt on vedel - seega tungib ta pihustamisel ka paremini kõikvõimalikesse "mikropragudesse"
- happekrundi kihti pole mõtet ajada kunstlikult (mitmekordsete ülevärvimistega) paksuks
- nagu hr Aarne eespool ka soovitas: täitekrunt tuleks kanda happekrundile enne happekrundi kuivamist. Ca 15 min jooksul. Nimelt on neil kruntidel erinevad kõvendid - ning kuna õhukest, kilejat happekrundikihti pole mõtet karestada, siis kuivanud pinda kruntides ei nakku krunt alloleva happekrundiga kõige paremini.
ülalolev jutt on küll antud teemas juba kirjas - aga olgem ausad: keegi ei vaevu 10lk teemat läbi lugema. Nimelt on palju asju just teemas sees (ja sealt ka mina teada saanud: nt see krundi kandmine märjale happekrundile) - mitte kahjuks esimeses postis...
terv,
Teet
üldiselt:
- mulle on tundunud, et CRC roostemuundur teeb Buvanolile silmad ette. Ilmselt siis ortofosforhapet selles rohkem: kumbagi ei ole ma lahjendanud
- roostemuundurit tasub kasutada halja pinna konserveerimisel. Teine otstarve on tugevalt roostes (selline poorne) kohtadel: panna peale ning lasta paari päeva pärast traatkettaga üle. Et ronib sinna, kuhu mehaaniliselt ei pääse ja kuhu ka vedel happekrunt ei tungi. AGA mehaaniliselt tuleb roostemuunduri + rooste koostööl tekkinud "soolad" eemaldada: neile ei hakka eriti korralikult krunt (ka happekrunt) ning nende nn soolade sisse jääb ka õhku, mis on roostetamisprotsessiks vajalik
- happekrunt on vedel - seega tungib ta pihustamisel ka paremini kõikvõimalikesse "mikropragudesse"
- happekrundi kihti pole mõtet ajada kunstlikult (mitmekordsete ülevärvimistega) paksuks
- nagu hr Aarne eespool ka soovitas: täitekrunt tuleks kanda happekrundile enne happekrundi kuivamist. Ca 15 min jooksul. Nimelt on neil kruntidel erinevad kõvendid - ning kuna õhukest, kilejat happekrundikihti pole mõtet karestada, siis kuivanud pinda kruntides ei nakku krunt alloleva happekrundiga kõige paremini.
ülalolev jutt on küll antud teemas juba kirjas - aga olgem ausad: keegi ei vaevu 10lk teemat läbi lugema. Nimelt on palju asju just teemas sees (ja sealt ka mina teada saanud: nt see krundi kandmine märjale happekrundile) - mitte kahjuks esimeses postis...
terv,
Teet
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"