20-10-2003, 14:02 PM
Minu kauaegsed kogemused roostetõrje alal on sellised.
Ei maksa panna paksu roostetõrje kihti olgu ta missugune tahes.
Palju tõhusam on pidev järelvalve ja õhuke kiht õli vajadusel.
Kui kiht muutub liialt paksuks tolmu ja õli liitumisel siis pesta see korralikult survepesuriga maha ja uuendada
Vene grafiitõli on väga heade voolavus/ronimis omadustega. Kohe nii hedega et ronib ka värvi vahele ja rikub seda.
Kõige rohkem olen kasutanud tavalist mootoriõli karpide ja uurete ka põhja pritsimiseks. Ja see on ka andnud ilmselt parima tulemuse. Peale põhja pritsimist tuleb sõita tolmust teed see annab õlikilele mehhaanilise vastupidavuse.
Vana õli tõepoolest ei soovita kasutada. Õli üks ülesannetest on siduda endas põlemisel tekkiva soolhappe osakesed mis tungivad mootorisse. Sealt ilmselt ka nõue vahetada õli vähemalt üks kord aastas olenemata väiksest läbisõidust.
peep
\"Kuressare Sõltumatute Uurimiste Instituut\"
Ei maksa panna paksu roostetõrje kihti olgu ta missugune tahes.
Palju tõhusam on pidev järelvalve ja õhuke kiht õli vajadusel.
Kui kiht muutub liialt paksuks tolmu ja õli liitumisel siis pesta see korralikult survepesuriga maha ja uuendada
Vene grafiitõli on väga heade voolavus/ronimis omadustega. Kohe nii hedega et ronib ka värvi vahele ja rikub seda.
Kõige rohkem olen kasutanud tavalist mootoriõli karpide ja uurete ka põhja pritsimiseks. Ja see on ka andnud ilmselt parima tulemuse. Peale põhja pritsimist tuleb sõita tolmust teed see annab õlikilele mehhaanilise vastupidavuse.
Vana õli tõepoolest ei soovita kasutada. Õli üks ülesannetest on siduda endas põlemisel tekkiva soolhappe osakesed mis tungivad mootorisse. Sealt ilmselt ka nõue vahetada õli vähemalt üks kord aastas olenemata väiksest läbisõidust.
peep
\"Kuressare Sõltumatute Uurimiste Instituut\"