20-06-2015, 19:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2015, 19:20 PM ja muutjaks oli HMP.)
(25-05-2015, 13:51 PM)13piisab Kirjutas: eiei - lakk ei sobi konkreetse 50a vana põrnika külge. Pulbervärv eeldaks ju vist kasti täielikku osandamist - protsessi käigus kuumutatakse detail 150..200 kraadini. Ning sellega saaks ka kõik pinnad kaetud.
kastikorpusele ei meeldinud hape - proovisin roostemuundurit ja see hakkas kohe intensiivselt kihisema. Jätsin hapet sisaldavad komponendid (muundur ja happekrunt) heaga kastist eemale. Katsin halja pinna epokrundiga ning see sai peale kattevärvi. Elame-näeme.
Tegid õige valiku epokrunt+kattevärvi kasuks. Pulbervärv ei ole mõeldud auto juures kasutamiseks, sest on rabe ja kivi lööb tüki välja. Pulbervärviga on odav ja kiire katta metallist konstruktsioone, millele mehaanilised löögid on minimaalsed.
Üks võimalusi oleks olnud ka kasutada raskeveoki raami värvi koos spetsiaalse paksendajaga.
Autoplekksepa- ja keevitustööd, värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/