27-06-2015, 10:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2015, 10:31 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
manuses on kaks pilti, mis mul juhtus rattakoopa kattevärvi eel suruõhug (ca 10bar) pinda puhastades.
millest probleem tekkis ja kuidas edaspidi sarnast jama vältida?
taust:
- pleki väändumine ei ole teemaks / põhjuseks
- kihid on: muundur + ketaslõikuri terasharjalihv + epo + (ilmselt) märg-märjale täitekrunt + kerehermeetik (pintseldatav, selline jäigaks kuivavat sorti)
- kihtide kogupaksus oli ca 0,5mm
millest probleem tekkis ja kuidas edaspidi sarnast jama vältida?
taust:
- pleki väändumine ei ole teemaks / põhjuseks
- kihid on: muundur + ketaslõikuri terasharjalihv + epo + (ilmselt) märg-märjale täitekrunt + kerehermeetik (pintseldatav, selline jäigaks kuivavat sorti)
- kihtide kogupaksus oli ca 0,5mm
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"