kere-remondi lühikonspekt
(14-01-2015, 13:13 PM)DevilDeVille Kirjutas: Korrosioonikaitsepüssidele käib otsa voolik, mille otsas on omakorda pronksist või valgevasest junn, millel siis pikiteljel üks jämedam sisenemisava ja radiaalselt peenemad avad ümberringi. Piltlikult siis sisendava on tähtmootori tiivikuvõll ja radiaalsed avad silindrid. Pasandab ümberringi nii, et vähe ei ole. Ise ostsin vist Devorist aga kui tööriistad käes seisavad, ei tohiks asja isevalmistamine ka suuremasi probleem olla.



Mõnda pilti püssist endast? No kui nüüd proovikski ise teha... Või mis hind neil kaupluses on?

Karbi viimastele keevitustele tahaks mingigi värvi seestpoolt peale saada. Nädala pärast võiks sama püssiga õli otsa lasta...

Või Tallinnas äkki kellelgi vedeleb selline tööriist? Laenaks üheks õhtuks ja kui värvipüss, siis muidugi õli ma sellega tuiskama ei hakkaks. Rolleyes
Vasta
(29-06-2017, 17:31 PM)Erik Kirjutas:
(14-01-2015, 13:13 PM)DevilDeVille Kirjutas: Korrosioonikaitsepüssidele käib otsa voolik, mille otsas on omakorda pronksist või valgevasest junn, millel siis pikiteljel üks jämedam sisenemisava ja radiaalselt peenemad avad ümberringi. Piltlikult siis sisendava on tähtmootori tiivikuvõll ja radiaalsed avad silindrid. Pasandab ümberringi nii, et vähe ei ole. Ise ostsin

http://static3.nagi.ee/i/p/1000/47/25011...aa_l.jpg/1

Vbl.võiks osta oopis sprei pullosi mõni tk.neil ka samad otsad ja need vähe peenemad,saab kergemini igale poole ligi  Wink
Vasta
Äkki keegi jagab soovitusi enne kui katsetaks pinnavärvile pinnavärviga värviparandusi teha? Kahtlused tekivad hajutamise osas. Tahaks näiteks ukse teha aga mõtlesin et võiks siis naaberukse ja veidi tiiva pealt hajutada...

1200p matiks, laiemalt kui hajutus alla
peale värvimist hajutuskohad uuesti 1500p (tegelikult ka parandatud koht, sest nagunii jäi ju apelsiin)
poleerimine ja võiks jääda okei?

ps. imesi ei oota aga selgelt erineva tooniga üksik keredetail ei meeldi ka.
Vasta
Pinnavärviga hajutuse tegemine on põhimõttelislt surnult sündinud ettevõtmine,neid hajutusi maha ei poleeri või peab olema ilge vedamine et silma ei riiva.
Vasta
Pinnakaga nii suurt hajutust pole mõtet teha, on väga raske. Kuskil piilari peal veel. 1200 paber hajutuse serva alla ka pisut ränk.
Vasta
Tänud innustamast. Cool Võtab siis suuremalt ette. Aitäh!
Vasta
Tere! Käsil on üks vaz 2106 värvitöö. Mureks uksed, mille mõlgid on siit- sealt nn plekksepa poolt spotteriga välja kakutud. Enda poolt sai vibraga kerge pinnarooste siit sealt ukse välisplekilt eemaldatud, ning teiseltpoolt väikese liivapritsiga lasin valtsiümbrused ja muu puhtaks- ukse välispleki kaitseks sai ukse sisse 2 kihti tavalist pappkasti pappi pandud pritsimise ajaks, et plekki välja ei venitaks. Edasi lauspahtlid ja krundid nagu ikka, mis sai 40cm klotsiga sirgeks lihvitud (P80 kuni P320 tahma sai kasutatud jne.). Uksed said muidu suht sirged aga tee või tina- ikka näen nurga all uksepleki põõna kohad silikonipesuga kastetud uksel ära, mis jooksevad ülevalt alla. esiustel on 2 põõna ja tagaustel 1 põõn, mis on keskel. On hullemaidki juppe siregeks pahteldatud aga aru ma ei saa, miks nurga all need plekipõõnade/tugevnduste virvendused näha on? sellist jama pole veel olnud. Äkki oskab mõni midagi aitamiseks öelda?
Vasta
(23-02-2018, 21:56 PM)jupiter22 Kirjutas: On hullemaidki juppe siregeks pahteldatud aga aru ma ei saa, miks nurga all need plekipõõnade/tugevnduste virvendused näha on? sellist jama pole veel olnud. Äkki oskab mõni midagi aitamiseks öelda?

Ei ole siin kosta muud kui,hoiad hinge kinni klotsile mitte mingit survet ei avalda ja muudkui silud ja krundid jne.Nägin ka nende ustega kurja vaeva ja vist ka väga ei saandki välja,kui nii enmv.õnneks näeb neid def.aint liikumise pealt.Ma muidugi ei eemaldanud kõike mis enne mind oli sinna peale määritud ja ka mingite uste sisse oli topitud mingeid puuliiste ja ma need ka sinna jätsin.Muidugi algselt ei olnud ka ette nähtud,et töömaht nii suureks kujuneks.
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id..._id=395001
Kompleksusest niikui polegi ülesvõtet
http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id..._id=395001
Vasta
Ah, lõin nendele ustele käega. Lasin pinnaka ja laki suure mustriga peale. lennuki pealt vaadates käib küll.
Vasta
(27-11-2016, 02:29 AM)Marko Kirjutas: Õige sõna on hüGroskoopsus.

Hügroskoopsus on ainete, näit. happed, soolad, ka pidurivedelik, omadus siduda (imada) vett (ka õhuniiskust)
 Klaasplasti veekahjustuste kirjeldamiseks kasutatakse sõna 'osmoos'. Klaaskiud ise vett ei ima, lihtsalt klaasplasti vormimiseks kasutatav vaik on suht paks ja plasti sisse jääb ikka õhku. Kui nüüd gelcoat vett ei pea (ja ajapikku see juhtub) tungib vett klaasplasti sisse nendesse tühikutesse. Ja siis tuleb temperatuurimuutus, vesi külmub ja/või paisub ning tühikud ja gelcoati lekkimine muutuvad suuremaks, tsükkel tsükli järgi.
 Hea peremees võtab seepärast paadi aegsasti enne külmasid veest välja ja laseb ära kuivada, või hoiab lausa soojas ruumis. Autokeredetailidele kehtib sama. Klaasplasti 'haiguse' kindlaks tundemärgiks on sellised 'paised' plasti pinnal, gelcoat on punni lükatud.
Siit näiteks võib pilte vaadata http://www.pbo.co.uk/expert-advice/diy-osmosis-repair-26475
Vasta
(25-12-2016, 20:00 PM)v6sa Kirjutas:
(25-12-2016, 19:49 PM)alfredo Kirjutas: ...
Uks oli muidu ise jumala korralik, ei roostet, ei midagi jne. Milleks siis vahetada, kui samast veel asja saaks? tuksub mul siiamaani peas, mõnikord.

Ei olnud ju korralik, kui volt sees. Oli vigane. Ja jääbki selliseks, ka paksu pahtlikorra all.

See on muidugi õige, et me elame sedapalju hästi, et igasuguse jamaga tegelda ei viitsi. Teravate voltide väljavõtmine disainitud paneelidest on kuuldavasti aga kaunikesti šitt töö, kus nõudliku kliendi meele järele mitteolemise tõenäosus on üsna kõrge. Eks sellest ka ebameeldivuslisa hinnapakkumises...

v6sa oskab ikka heasti ära rääkida lahti seletada,mida krdit sa küll sööd... Toungue
Vasta
Kas keegi oskab öelda millise firma toodetud   epokrunt on hea .Või pole neil vahet . Ise olen kasutanud hagmansi   kahekomponentset .   Kas sellest on  mõne teise firma toodang parem? On kellelgi mingeid  kogemusi ?
Vasta
Keegi oskab anda soovitusi kuidas koopaäär taas ilusaks saada? Korraliku korrosioonitõrjet ja pahtlit on pakutud...on kellegil paremaid mõtteid?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
(31-03-2018, 00:54 AM)HendrikR Kirjutas: on kellegil paremaid mõtteid?

Panun tõlget!
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(31-03-2018, 01:00 AM)Marko Kirjutas:
(31-03-2018, 00:54 AM)HendrikR Kirjutas: on kellegil paremaid mõtteid?

Panun tõlget!

Et kas kellelgil on muud varianti pakkuda, kuidas selle koopaääre korda saaks
"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta
(31-03-2018, 01:16 AM)HendrikR Kirjutas:
(31-03-2018, 01:00 AM)Marko Kirjutas:
(31-03-2018, 00:54 AM)HendrikR Kirjutas: on kellegil paremaid mõtteid?

Panun tõlget!

Et kas kellelgil on muud varianti pakkuda, kuidas selle koopaääre korda saaks

Roheline kleeps peale, uus tiib romulast, palvetamine... rohkem küll ei tule ühtegi varianti meelde.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
Esmalt puhasta täielikult ära, värv ja rooste maha, ning siis küsi uuesti.
Vasta
Näha ju, et rooste on läbiv. Paranduse korral keevitustöödest ei pääse.Korrosioonitõrjevahendid hakkavad läbi pahtli väljapoole imenduma ja värv koorub lõpuks maha.
P.S. Selles kontekstis on sõna ,,korralikku,, kahe k-ga. Parimat!
Vasta
Ajutiselt üheks suveks ilusaks tegemiseks tõmba pahtel peale ja värvipoest küsi auto järgi toonitud sprei. Tegelt on K-Rauta riiulipeal ka täpselt õige toon kohe võtta.
Vasta
(01-04-2018, 10:08 AM)Mart Laanelepp Kirjutas: Ajutiselt üheks suveks ilusaks tegemiseks tõmba pahtel peale ja värvipoest küsi auto järgi toonitud sprei.

Kahekomponentne kiirkivistuv liim. Julgen arvata, et jääb kauemaks pidama kui pahtel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne