07-10-2019, 07:26 AM
Oleneb detaili materjalist. Mõni hakkab kiiremini oksüdeeruma mõni aeglasemalt. Aga hakkavad nad kõik. Peale liivapritsi on otstarbekas puhastada detail harjaga,et kätte saada materjali külge jäänud liiv. Siis näiteks sinu mainitud EPO(2K) krunt ja sealt edasi juba värv(2K). Kui kasutad vahepeal roostemuundurit,siis neile peale kruntimine on toodetel erinev. Üldiselt on nad kõik sellised,et puhastad silikoni eemaldiga ära ja krundid peale. Mingit erilist pesu pole vaja. Aga see tavaliselt pakendil ka kirjas on. Kui lased aga peale happekrundi,siis vaata,et sa sinna enam EPO-t peale ei laseks. Siis võib jamaks minna. Mina isiklikult kasutan EPO-t. Jah kuivab küll kauem kui happekrunt kuid tänapäevane EPO sisaldab ka korrosiooni vastaseid aineid ning jätab ikka väga korraliku kõva kihi detailile peale. Erinevalt happekrundist mida üldiselt peaks laskma vaid kerge kihina peale. Aga maitsed ja valikud ongi erinevad. Absoluutst tõde pole olemas
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)