Lohvi parandus
#1

Tere!

Oskasin oma IZi lohvi katki sõita. Muidu nagu ei olekski midagi viga, aga ventiili koha pealt on katki. Kas ventiilikohta vahetada saab, näiteks lõikan vana tüki välja ja liimin uue asemele? Kasutaks seda kui ajutist lahendust.

Ja ajutise lahenduse kasutamist kaalun sellepärast, et uue lohvi saamine võib aega võtta.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

kas seda vanema tüübilist vahetatavat ventiili ei anna panna.

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#3

Mul ei ole niisugust asja. Muidu vanematel sääreka õhukummidel oli küll mutriga ventiil küljes.
Vasta
#4

rallitaja Kirjutas:Kas ventiilikohta vahetada saab, näiteks lõikan vana tüki välja ja liimin uue asemele? Kasutaks seda kui ajutist lahendust.
Ma vahetasin kunagi jalgratta sisekummil sama meetodiga ventiili ära. Ei jäänud pidama. Kohe tühjaks ei jooksnud aga üle paari päeva seal küll õhk sees ei püsinud. Õhu väljumise kohaks ei pruukinud muidugi see ventiili lapp olla vaid ükskõik milline ülejäänud kolmest parandatud august. Kui lohv on muidu terve siis õigeid töövõtteid kasutades võib ju isegi pidama jääda, aga igaks juhuks ei soovita sellist varianti. Peale selle mis oleks asja mõte? Justkui poodides sisekumme saada ei oleks.
Vasta
#5

Poodides on saada küll, aga kodukohas ma niisugust poodi ei tea. Saaks niikauaks asenduse, kuni uue sisekummi saab.
Vasta
#6

Senikaua kuni lohv korralikult täis on võib ta seal püsida aga väiksemgi tühjenemine viib ta sealt kus kurat.
Vasta
#7

Millest selline arvamus?
Vasta
#8

mina soovitan plats puhtaks ja uus ventiil kuskilt teise küljest võtta ja külge liimida olen oma iz-il nii teinud ja ka enduuroka esi lohvi korda saanud ei kurda
aga MB! pane midagi rasket peale kui liimi jätad kuivama ma algul ei pannud ja ei jäänud ka pidama!Big Grin soovitan liimimist mul käib kenasti ja ei ole tühjenemist märgata!Toungue

Riga>Minsk M105>IZ Planeta3>Honda FT500>LYNX GL(saan)>Suzuki GS500Smile
Vasta
#9

NB! Ja kui ikka pidama ei jää, soovitan sinise isoleeriga paar tiiru peale tõmmata!
Vasta
#10

Mine kuskile rehviremonditöökotta ja lase uus ventiililapp panna ja asi mutt.Kui sa lähemal oleksid siis teeksin selle ise korda.
Vasta
#11

Ma loodan nädala lõpuks uue lohvi saada, üks abivalmis inimene lubas aidata selles osas.

Käin igaks juhuks homme veel paari sõbra juurest ka läbi, äkki neil mõni vana sisekumm alles. Saab vähemalt oma "tanki" liikuma.
Vasta
#12

Sellise asja parandamiseks on spetsiaalne vulkaniseerija -- millel on ava keskel, sellega saab mingi muu rehvi küljest lõigatud kummiventiili vana augu külge vulkaniseerida.
Vasta
#13

Minu arust on vulkaniseerimiseks toorkummi ka vaja... Vähemalt toorkummist lappidega on auke kinni vulkaniseeritud.

Igaljuhul praegune jama on praegu pressi all ja kuivab. Eks pumpan ta homme õhtul täis va vaatan, kas annab läbi. Kui annab - tühja kah, uue ostan niikuinii.
Vasta
#14

Liimisin katkise jalgrattaõhukummi küljest lõigatud uue ventiili külge. Asi käis nii:

Vana ventiili murgumiskohta ei lõiganud; lihvisin tasaseks
Lihvisin liivapaberiga uue ventiili küljes oleva kummilapi karedaks
Katsin mõlemad pinnad liimiga, ise näpuga kontaktpindasd ei puutunud
Panin asja spetsiaalselt selel jaoks ehitatud pressi alla.

Kui liim oli kuivanud, lasin kummitüki ääred veelkord liimiseks ja lasin kuivada. Tulemus jäi päris hea. Pumpasin kummi kella viie paiku täis ja praegu veel tühjenemismärke näidanud ei ole. Algul lasi ventiilisüdamik läbi, kuid peale sisu vahetamist jäi pidama.

Kui nädalalõpuks uus sisekumm kohale jõuab, saab jälle IZ-i originaal rehvilabidaid kasutada. Smile Need sellised parajad köksid tunduvad, aga kui muud ei ole, on päris asjalikud. Parem ikka, kui kruvikeerajatega õhukummi lõhkuma minna.
Vasta
#15

Kummiparenduseks sobib väga hästi Rema Tip Top kummiparanduskomplekt. Ise olen kõiksuguseid lohve sellega parandanud. Näevad teised välja nagu lepatriinud aga õhku ei lase kusagilt läbi.
Vasta
#16

Mul tegelikult tänu kasutajale Nobody ammu uus sisekumm olemas. Wink

Plaanis on tulevikule mõeldes hankida omale vulkaniseerija - liimid ja muu säärane värk ei ole ikkagi see, millega purunenud sisekummi parandada. Kui teha, siis korralikult - seda juba sellepärast, et liim võib väga sobimatul ajal lihtsalt järgi anda ja tsiklitel enamasti varuratast kaasas ei ole (v.a. külgkorvimehed).
Vasta
#17

No kuule mees!Tänapäevased liimid ja lapid on ikka väga head!Pole enam ammu midagi vulkinud.Kõik lapid kaasaarvatud ventiililapid ,mis olen liiminud on siiani pidama jäänud,enne on mujalt katki läinud,aga mitte lapitud koht.
Vasta
#18

Siis võib viga vabalt minus olla. Ega ma eriti hästi liimidega lappida ei oska, kuid enda vulkaniseeritud õhukumm peab siiamaani.

Liimimise juures toon aga niisuguse näite enda tööst: parandasin väikese venna jalgratta õhukummi. Sai paigad, liim ostetud. Kui töö valmis, lasin tal õhtust järgmise õhtuni kuivada, millal ratta alla panin. Peale nädalast sõitu susises jälle sama koha pealt. Ja nii ma uue ostsingi. Mudugi võisin ma teha mingi sellise vea, millest ma ise midagi ei tea, aga mis kogu aeg juhtub sisse tulema.
Vasta
#19

Kaks nädalat või isegi rohkem parandasite lohvi ja ikka pidid uue hankima.
Mul oli kunagi õpipoiss,kes ütles enda kohta aegajalt"nii loll on ikka loll olla".

:I M Back
Vasta
#20

Lohvi parandasin kähku ära, ajutiseks lahenduseks kuni uue saamine - uue ostmine oli niikuinii kavas. Ja uue lohvi sain juba paar päeva peale seda, kui vana ära parandasin.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne