08-06-2009, 18:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2009, 11:07 AM ja muutjaks oli vessa.)
ega polegi midagi ... paljudel lähevad väntvõllid peale remonti pooleks, paljudel jäävad elulõpuni paela otsa - aga jah mingi imelise andega ka nüüd tegu pole. Bellarussi remontisid vanasti aga kõik mehed kolhoosis)) ... JA veel paljud nn. remontijad ei suuda isegi selliselt diiselmootorit normaalselt remontida kui varuosad poest kõik saadaval on - katsu sa siis veel sobitamise ja selekteerimisega midagi teha...
Aga kellel tahtmine suur, see kindlasti proovigu ja kui taipu ka natuke on, siis küll ka õnnestub.
Mis sellesse jõuvõtuvõlli asja puutub, siis enamustel sakslastel paremalpool rooli on üks kang puudu - vot sellel tagurpidi tõstetava rooliga variandil on see olemas... sealt tuleb ka see käigukasti erinevus mida eespool kirjeldati... Seda kangi lülitades traktori sillale enam jõumomenti edasi ei kanta (traktor seisab kohapeal) samal ajal saab aga jõuvõtuvõlli kiirust erinevate käikudega muuta ja sellega tööd teha - sai vist piisavalt keeruliselt õeldud))
Aga kellel tahtmine suur, see kindlasti proovigu ja kui taipu ka natuke on, siis küll ka õnnestub.
Mis sellesse jõuvõtuvõlli asja puutub, siis enamustel sakslastel paremalpool rooli on üks kang puudu - vot sellel tagurpidi tõstetava rooliga variandil on see olemas... sealt tuleb ka see käigukasti erinevus mida eespool kirjeldati... Seda kangi lülitades traktori sillale enam jõumomenti edasi ei kanta (traktor seisab kohapeal) samal ajal saab aga jõuvõtuvõlli kiirust erinevate käikudega muuta ja sellega tööd teha - sai vist piisavalt keeruliselt õeldud))