10-05-2010, 21:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2010, 22:36 PM ja muutjaks oli tiit.)
(10-05-2010, 09:38 AM)pen.skar Kirjutas: Sakslane on ammu väljatöötatud masin, pole pirtsakas.Mootorisse sama õli, mida kasutad MTZ`l. Nigrooli vast keegi käigukasti ei valanud- kiireltsibavad hammasrattad paksus õlis võtavad mootorilt mitu hobujõudu ära. Käigukasti ja hüdrosse üks õli, sest h.pump veidi kulununa hakkab k.kasti õli lekitama ja seda tuleb vahest tagasi tõsta. Kasutan oma RS`l paarkümmend aastat nii mootoris, käigukastis kui hüdros sama marki õli- vähem totsikuid segamini minemas.Täpselt nii, ka minul on käigukastis hüdropaagis ja külgülekannetes üks õli. Kasutan Texaco toodangut http://dev.seoeffect.net/texaco.ee/et/to...emium.html
See õli pole mootorisse ette nähtud, aga on ka selliseid mida võid traktorisse igalepoole kallata. Näieks: http://dev.seoeffect.net/texaco.ee/et/to...0w-30.html
või
http://www.bp.com/liveassets/bp_internet...an_uth.pdf
Kui plaanis ka talvel kasutada siis vene mootoriõli mina hüdrosse küll ei paneks. Läheb ikka väga pikalt enne kui niipalju vedelaks saab et riistad liikuma hakkavad