11-05-2010, 21:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2010, 21:42 PM ja muutjaks oli valts.)
Nonii "sakslase" spetsid, ma kah nüüd teie hulgas.
Täna sai Tartust ära toodud kaua plaanis olnud traktor. Ehitas selle 2-3 aastat tagasi üks sugulane kes tõeline vanakooli tehnikamees. Alustas täielikust RS-i jäägist, sisuliselt olid alles vaid raam ja rattad.
Paigaldatud Fordi 1,6 diisel, nullist tehtud esilaadur, tööorganid kiirkinnitatavad. Kesktala on lühemaks tehtud juba varasemas elus.
Uus ja võimas hüdraulika, kõik peaks toimima.Kõik lõtkud on igalt poolt välja aetud, kangid liiguvad nagu uuel traktoril.
Paraku viis raske haigus mehelt tervise projekt lõpuni viia, masin küll põhimõtteliselt töötab kuid vajab mõningate asjade lõpetamist.
Alustuseks tuleb maha võtta ja kontrollida viia pihustid ja pump.....ega ma sellest diisliasjast eriti suurt midagi ei tea aga eks ta olegi siis õppimise koht.
Paar pilti ka, eks muljeid pajatan edaspidi, kui asja käima ja liikuma saan.
Üks asi mida kohe küsida tahan on see, et kas sellel masinal on juba originaalis peal mingi 220V käivitussüsteem või on see kellegi hilisem aretis.
Paremal pool, gaasipedaali all on mingi julm mähis ja vasakul pool tagumise poritiiva siseküjel mitmete lülititega karp kust jookseb välja ka tavaline 220V pistik. Kummaline.
Nõuanded-soovitused teretulnud.
Kasutama hakkan seda niisama majapidamistraktorina. Suuremas elamises ikka vaja ju aeg-ajalt midagi ehitada, raskemaid esemeid liigutada jne. Talvel lumelükkamisest väga sobiv, seni on õue käsitsi puhtakslükkamine võtnud mitmeid tunde väärtuslikku aega.
Tagumine toimiv rippsüsteem on ka olemas, peab sinnagi midagi kasulikku külge pookima.
Täna sai Tartust ära toodud kaua plaanis olnud traktor. Ehitas selle 2-3 aastat tagasi üks sugulane kes tõeline vanakooli tehnikamees. Alustas täielikust RS-i jäägist, sisuliselt olid alles vaid raam ja rattad.
Paigaldatud Fordi 1,6 diisel, nullist tehtud esilaadur, tööorganid kiirkinnitatavad. Kesktala on lühemaks tehtud juba varasemas elus.
Uus ja võimas hüdraulika, kõik peaks toimima.Kõik lõtkud on igalt poolt välja aetud, kangid liiguvad nagu uuel traktoril.
Paraku viis raske haigus mehelt tervise projekt lõpuni viia, masin küll põhimõtteliselt töötab kuid vajab mõningate asjade lõpetamist.
Alustuseks tuleb maha võtta ja kontrollida viia pihustid ja pump.....ega ma sellest diisliasjast eriti suurt midagi ei tea aga eks ta olegi siis õppimise koht.
Paar pilti ka, eks muljeid pajatan edaspidi, kui asja käima ja liikuma saan.
Üks asi mida kohe küsida tahan on see, et kas sellel masinal on juba originaalis peal mingi 220V käivitussüsteem või on see kellegi hilisem aretis.
Paremal pool, gaasipedaali all on mingi julm mähis ja vasakul pool tagumise poritiiva siseküjel mitmete lülititega karp kust jookseb välja ka tavaline 220V pistik. Kummaline.
Nõuanded-soovitused teretulnud.
Kasutama hakkan seda niisama majapidamistraktorina. Suuremas elamises ikka vaja ju aeg-ajalt midagi ehitada, raskemaid esemeid liigutada jne. Talvel lumelükkamisest väga sobiv, seni on õue käsitsi puhtakslükkamine võtnud mitmeid tunde väärtuslikku aega.
Tagumine toimiv rippsüsteem on ka olemas, peab sinnagi midagi kasulikku külge pookima.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon