15-07-2010, 21:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2010, 13:22 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Kas ainult tagumine võll ei vea? Kui mõlemad hakkasid tasapisi ära jääma, siis vast siduris asi. Võta ära käsipiduri kangiga luuk. Selle taga lamellsidur, mille reguleerimine nagu DT-20 peasiduril või E280 reverskastil. Tõstad kruvikeerajaga üles stoperdava nipstu, mis võimaldab mutrist sidurit tihedamaks keerata(hoovast olgu sidur vabastatud). Keera seni ümarmutrit kinni, kuni muhvi kangist paraja jõuga klõpsti käppadele laseb veel lükata. Otsi tihvti tagasilaskmiseks lähim augukoht. Võid ka lülituskangikangi asukohta sälgus täpsustada- ühenda lahti varras, lülita all võll sisse ja kruti varas nii pikaks et saab vabalt kokku panna. Kui töö ajal välja viskab, on arvatavasti laagrid kehvakesed. Mul kunagi jooksis käigukangi pidi vihmavesi k.kasti ja talvekülm lükkas alumise karbi ümarguseks- jõuvõtuvõllide normaalsest tööst enam juttugi.