18-03-2015, 22:56 PM
Tänud, sain julgust juurde ja käisin surkisin seal veidi ning sain tihendi kätte. Kuna polnud siiski täpset ettekujutust kuidas need asjad seal on siis lammutasin veidi liiga palju ja sisemine, peenem võll liikus ka oma kohalt ära ning tuli vasaku poole pesast /puksist välja. Peab nüüd veidi pusserdama seal et asjad jälle õigesti kokku saaks.
Hüdrosüsteemis olen seni kasutanud M10g2 diiselmootori õli, kas see käigukastis liiga vedelaks ei jää?
Soovitati ka kaasaegsemat GL 5-te sinna kasti panna.
Endal raskema tehnika õlidega kogemus puudub.
Mul muidugi originaalsest sakslasest järgi üsna vähe, hüdrosüsteem on kõik täiesti uus, nš-32 pumbaga ja jõupuuduse üle ei kaeba ka mootor . Siiani olen traktorit küll vaid suvel soojaga kasutanud aga praegune remont lubab arvata, et edaspidi saab ka talvel käivitada, seetõttu tahaks normaalsed vedelikud sisse panna.
Hüdrosüsteemis olen seni kasutanud M10g2 diiselmootori õli, kas see käigukastis liiga vedelaks ei jää?
Soovitati ka kaasaegsemat GL 5-te sinna kasti panna.
Endal raskema tehnika õlidega kogemus puudub.
Mul muidugi originaalsest sakslasest järgi üsna vähe, hüdrosüsteem on kõik täiesti uus, nš-32 pumbaga ja jõupuuduse üle ei kaeba ka mootor . Siiani olen traktorit küll vaid suvel soojaga kasutanud aga praegune remont lubab arvata, et edaspidi saab ka talvel käivitada, seetõttu tahaks normaalsed vedelikud sisse panna.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon