22-03-2015, 21:46 PM
(18-03-2015, 22:56 PM)valts Kirjutas: Tänud, sain julgust juurde ja käisin surkisin seal veidi ning sain tihendi kätte. Kuna polnud siiski täpset ettekujutust kuidas need asjad seal on siis lammutasin veidi liiga palju ja sisemine, peenem võll liikus ka oma kohalt ära ning tuli vasaku poole pesast /puksist välja. Peab nüüd veidi pusserdama seal et asjad jälle õigesti kokku saaks.Hüdrosüsteemi ikka hüdroõli eriti kui talvel ka kasutada.Esitõstukit diiselõliga -10 juures liigutada karjub koledalt enne kui normaalselt liikuma hakkab .peale diiselõli väljavahetust hüdroõli vastu hakkas hoopis parem. Ja mitte unustada õlipaaki korralikult puhastada seal on alati sodi kolhoosiajast . Käigukastis endal ka diiselõli aga pigem ei soovita kui tihendid vanad, vedelam õli peob läbi ja ega tal kägukastiõli määrdeomadusi ka pole .Tad -17 vastu plaanis vahetada ,külgülekannetesse ka tad -17 või mingit muu käigukasti õli .Jõuvõtuvõlli hoovad tulid välja tihendivahetusel ilusasti ,teist tuli natuke sundida aga väikese koputamisega tuli ka .
Hüdrosüsteemis olen seni kasutanud M10g2 diiselmootori õli, kas see käigukastis liiga vedelaks ei jää?
Soovitati ka kaasaegsemat GL 5-te sinna kasti panna.
Endal raskema tehnika õlidega kogemus puudub.
Mul muidugi originaalsest sakslasest järgi üsna vähe, hüdrosüsteem on kõik täiesti uus, nš-32 pumbaga ja jõupuuduse üle ei kaeba ka mootor . Siiani olen traktorit küll vaid suvel soojaga kasutanud aga praegune remont lubab arvata, et edaspidi saab ka talvel käivitada, seetõttu tahaks normaalsed vedelikud sisse panna.