22-03-2015, 21:55 PM
Peaks vist oma traktori teema tegema, muidu pean siin niisama monolooge....
Igal juhul ei õnnestunudki seda jõuvõtuvõllide lülitusvõlli õigesti oma kohale saada, Karterisse piiludes oli seal midagi päris sassis ja ei jäänudki muud üle kui võtsin karteripõhja maha. See käis lihtsalt.
Selgus et üks lülituskahvel oli täiesti omalt kohalt lahkunud. Peale pesu ladusin jupid jälle õigesti kokku ja jõuvõtuvõllid said osaliselt ka uued simmerid.
Karteripõhjast leidsin ka kaks mõra, mäletamistmööda sealt küll midagi ei lekkinud aga keevitan need siiski vist igaks-juhuks ära kui on tegemist normaalselt keevitatava materjaliga.
Kui karteripõhi juba maas oli, vaatasin korra ka seda tekstoliidist õlitushammasratast ja avastasin, et see loperdab seal kuidagi kahtlaselt. Pikillõtk umbes 1,5-2 mm ja võlli peal loksub ka kergelt.Võll ise selle koha pealt kõvasti laineline.
Tundub, et treiali juurde minek...
Igal juhul ei õnnestunudki seda jõuvõtuvõllide lülitusvõlli õigesti oma kohale saada, Karterisse piiludes oli seal midagi päris sassis ja ei jäänudki muud üle kui võtsin karteripõhja maha. See käis lihtsalt.
Selgus et üks lülituskahvel oli täiesti omalt kohalt lahkunud. Peale pesu ladusin jupid jälle õigesti kokku ja jõuvõtuvõllid said osaliselt ka uued simmerid.
Karteripõhjast leidsin ka kaks mõra, mäletamistmööda sealt küll midagi ei lekkinud aga keevitan need siiski vist igaks-juhuks ära kui on tegemist normaalselt keevitatava materjaliga.
Kui karteripõhi juba maas oli, vaatasin korra ka seda tekstoliidist õlitushammasratast ja avastasin, et see loperdab seal kuidagi kahtlaselt. Pikillõtk umbes 1,5-2 mm ja võlli peal loksub ka kergelt.Võll ise selle koha pealt kõvasti laineline.
Tundub, et treiali juurde minek...
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon