esimene auto
#1

Nonii,olen enda mõtlemistega ummikusse jooksnud,on plaanis soetada esimene auto ja lühiajaliseks,kuna varsti tuleb sõjaväkke minna,mida soovitavad asjatundjad.
Vasta
#2

palju sul raha on?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

selle foorumi kontekstis on see hea auto, sest pärast mahamüües sad sama raha tagasi Smile
Vasta
#3

Mina soovitaksin Volkswagen Golf II või IIIe.Oleneb palju raha sul on.Golf on töökindel, ökonoomne ja varuosad ning hooldus ei ole kulukad.GTD või TD mootorid oleksid minu seisukohast parimad, aga kui diiselmootori "minek" ei rahulda, siis liigub meie turgudel ka küllaldaselt bensiinimootoriga Golfe.
Vasta
#4

Kui suveks vähesõitnud kupeed tahad, siis soovitan seda. Smile http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vasta
#5

Jah ja kui juba nii, siis miks mitte mõni Koenigsegg. CCXR näiteks.
Vasta
#6

Enda esimene auto oli Nissan Sunny. Soovitan väga, sest oli hea, odav ja kestis isegi minu all... Kuigi sidur hakkas lõpus libisema, no mul esrehve ikka läks kah.
Vasta
#7

See sõltub mõnel määral Sinu inimtüübist ja ajalistest võimalustest Wink Kui auto on lihtsalt punktist A punkti B kulgemiseks, siis soovitaks mingit vanemat sakslast (kui leiad, siis korralik(!) "rullika" bemm, vanemad Opelid (korras kerega), Golfid, nagu öeldud). Kui aga omal on huvi natuke nokitseda ning auto võiks eristuda hallist massist ning tõmmata natuke tähelepanu, siis ma julgeks soovitada Mosset (412/2140 või suisa 408). Ehitus on täiesti lollikindel ja enam-vähem loogiline, jupid on odavad... Samuti võid kaaluda Sigulli. Maitse asi Wink

Samuti on võrdlemisi oluliseks kriteeriumiks Sinu finantsvõimalused Smile Aga ühte asja ma võin veel öelda: katsu auto osta igal juhul nii, et kontole jääks veel vähemalt 25% ostusummast. See summa kulub väiksema hoolduse peale ära sama kiiresti kui sulab see praegune lumi Wink

Head otsustamist!

EDIT: loogikaviga parandatud.
Vasta
#8

"Rullikabemm" on praktilisest seisukohast mõttetu, korralikku on Eestist võimatu leida ja E36 on praktiliselt samas hinnas. Ma ostsin hiljuti 316, mis vajas ainult roolilati, esiklaasi ja tagaamortide vahetust, 15 tuhande krooni eest. Muidugi tegin ta kohe pilbasteks, rahutu hing nagu ma olen Smile, aga sellest oleks kerge vaevaga tavalise igapäevaliikuri teha saanud.

Ma isiklikult ostaks Honda Civicu, ja igal juhul käiks kaarega mööda igasugu "projektidest". Mosse vms klassiku võib siis osta, kui igapäevaliikur juba olemas on.
Vasta
#9

Toyota. Corolla. Aastast 95 ja üles. Vastupidav ja töökindel. Hondad kipuvad ikka taga tiivakaarte juurest liialt roostetama(nagu Opeli kõik vanemad mudelid).
Vasta
#10

omasin esimese autona corollat, sedaan, aasta 93 (1992-1997 mudel). tõsine ekopill, teele ei jätnud, katki ei läinud. aeglane ja uimane oli, aga vastas mu kogemustele Smile kindel soovitus.
Vasta
#11

taavi Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

selle foorumi kontekstis on see hea auto, sest pärast mahamüües sad sama raha tagasi Smile
seda muidugi eeldusel, et selle masina päritolumaa valuuta kurss tulevikus lähiminevikule sarnanevat langustendantsi ei oma Wink
(majandusprognoosid jätaks õige foorumist välja - eks see ole igamehe enda uurida-arvata!)

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#12

mustmees2 Kirjutas:Nonii,olen enda mõtlemistega ummikusse jooksnud,on plaanis soetada esimene auto ja lühiajaliseks,kuna varsti tuleb sõjaväkke minna,mida soovitavad asjatundjad.
Esimese auto jaoks sul tõenäoliselt raha ei jätku.Kiirelt googeldades sain ikka väga hullu tulemuse:
http://www.ausbcomp.com/~bbott/cars/carhist.htm
Tõenäoliselt ei ole ta müügis ka ...aga kuna vargakindlat autot veel loodud ei ole siis...edu!
Vasta
#13

Kui võtta esimeseks autoks Benzi 1886 loodud Doktorwagenit, siis originaali sa osta ei sa, küll aga on sul võimalik soetada endale koopia selllest ... hind oli vist 80keuri kui mu mälu mind ei peta.

Dad.
Vasta
#14

VW Scirocco näiteks, sama soodne ja kergesti hooldatav kui Golf aga kaugeltki mitte sama igav (vastavalt rahakotile siis kas aastakäigust kuni 1992 või alates 2008). Smile

Aga jah, rahakott paneb asjad paika. Ära punktist A punkti B kulgemise masinat küll osta, seda saad elu jooksul küll ja küll teha.
Vasta
#15

bom Kirjutas:Ära punktist A punkti B kulgemise masinat küll osta, seda saad elu jooksul küll ja küll teha.

Kõik ju suhteline. Mõistagi tahaksime ju igasugu huvitavaid asju ja masinaid, sama teistelegi soovime ja soovitame.
Ülalmainitud õpetust järgides või aga teemaalgataja veel sõjaväeni jäänud aeg vabalt kusagil punktide A ja B vahel metsas kuluda. Igasugune sõiduk peaks ikka ennekõike suutma ühest punktist teise liigelda, siis on ta päriselt sõiduk / liiklusvahend. See kui huvitav ta sääljuures on teisejärguline. Paradoksina julgen väita, et mida vähem huvitav, seda kindlamini ta kohale viib.Wink
Onud Daimler ja Benz, Cugnot ja paljud teisedki nägid oma sehkendamiste eesmärgina ikka liiklemist, mitte oma aja põnevat sisustamist.

loll on loll olla.
Vasta
#16

taavi Kirjutas:palju sul raha on?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

selle foorumi kontekstis on see hea auto, sest pärast mahamüües sad sama raha tagasi Smile

ei mitte, eesti on väga väike ja vaene riik, sellise pärli müümine on siin banaanivabariigis ikka tõeline pähkel, ülalpidamine eeldab ka parajat fanatismi

Mina soovitaks esimeseks autuks ikka midagi lihtsat ja odavat,
mis liiga kiire poleks, aga samas ka jalgu ei jääks, müük ka eriti keeruline pole

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Vasta
#17

IIIFFFAR Kirjutas:Paradoksina julgen väita, et mida vähem huvitav, seda kindlamini ta kohale viib.Wink

See ei ole paradoks ju, vaid Toyota Corolla definitsioonBig Grin
Ma ei saa aru kas hakkab mõni riigikogu liige sõjaväkke minema et 100 tonniseid autosid pakutakse ja küsib siin nõuRolleyes
Kui ise sama valiku ees oleks siis tõesti mingi golf2 või japs. Arvestama pead ju ka sellega et esialgu jääb ta 2 kuuks niisama seisma ja pärastki saad nädalvahetustel oma liikurit kasutada. Aga no see soovitus neile kel palk u 1 riigikoguja esinduskulu kandis.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#18

Tegelane5 Kirjutas:Kui ise sama valiku ees oleks siis tõesti mingi golf2 või japs.

Golf vist suht muretu. Minu isa soetas läinud suvel 1,8L motoga Golfi. 1992 a. vl. miski tirts alla 180kkm. sõitnud, Saksas uuest saati ühe pere käes olnud, dokudes oli enne keegi vanem kodanik siis põlvkonna jagu noorem. Hooldusraamat näitas (2003aastani vist)keskmist kulgu u. 10kkm. aastas, sisse vaadates salongi olukord nägi väga samasugune välja. Ühesõnaga imeilus eksemplaar juhtus vasta.

Pull liikur, edasi astub täitsa edukalt, mootori 66kw käivad väikesest kerest igati üle. Vanamehe õrna talla all küttekulu ka miski 6 liitri kandis. Ei muresid, ei kulusid.

loll on loll olla.
Vasta
#19

Golf 1 1,5 diisel oma 35 kW Smile kulges ka üllatavalt krapsakalt edasi. Pole ime et 82 kW golf 1 GTi täielik püss oli.
Golf2 liiga plank minumeelest, seetõttu ise kulgen a80 nega. Kahju et Audi 80 ndatel mingit nö A3 ei tootnud Sad

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#20

Golf ei ole just muretu aga see-eest odavate varuosadega ja mõistlike tehniliste lahendustega.Seda siis esimesest kolmanda põlvkonnani.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne