Moskvichi käigukast ?
#1

Tänapäeva tehnika ajakirjades on teinekord olnud juttu mosse otsekastist ? Mõni mees olla selle kodus valmis teind, mõni ostnud spetsialisti käest ? Kas on kellegi siin foorumis selle teemaga mingit kokkupuudet olnud või on praegugi ?

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#2

Otsekasti all pead silmas otsehambumisega kasti ehk dog-boxi?
Vasta
#3

Mossedele on ka valmistatud otselülitusega käigukasti kaasi. Kaas valatud sedasi, et kang läheb talle peale nagu Volga 24-l ja lülitab otse kaanelt käike, hoovastikujama muutub sel juhul täiesti üleliigseks...
Siinsest teemast läheb see ilmselt mööda
Vasta
#4

Pidasin silmas jah seda otsehambumisega kasti.

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#5

Volga kasti on pandud küll mossele peale. See mõttetu vaev. Sünkronisaatorid ja plastmass hoovastikul ära vahetada, ei ole mosse kastil häda midagi. Mosse kasti remontida, siis on valevõlli vaja,et plokkhammsratas koos rulllaagritega ilusti tagasi saaks. Ilma selle valevõllita kokku ei pane. Puupulgast saab selle ka teha.See on nii palju lühem, et plokkhammasratas põhja kukuks, kui originaali välja lööd.
Vasta
#6

Ma vaatan,et juba mitu aastat pole keegi saanud aega pilte sellest otsekasti süsteemist pandud ja eks ma siis tegin ära:

[Pilt: 23109101206d50_o.jpg]

[Pilt: 23109105d29cbe_o.jpg]

[Pilt: 23109107ece494_o.jpg]

[Pilt: 231091037c9cfb_o.jpg]

[Pilt: 23109109ca3695_o.jpg]

Kes hästi simi punnitab,näeb kaane põhjas ka kvaliteedimärki.
T.
Vasta
#7

(04-01-2014, 01:19 AM)Põrgukoer Kirjutas:  ... Mosse kasti remontida, siis on valevõlli vaja,et plokkhammsratas koos rulllaagritega ilusti tagasi saaks. Ilma selle valevõllita kokku ei pane. Puupulgast saab selle ka teha.See on nii palju lühem, et plokkhammasratas põhja kukuks, kui originaali välja lööd.

Olen mosse kaste lahti võtnud ja kokku lapanud ning midagi keerulist seal polnud. Saab ka ilma valevõllita, kuid plokk-hammasratta ja korpuse vahelisi pronks-seibe on kehv tagasi panna. Küll aga on kasti tagasi pannes hea, kui leidub võllijupp, millega saab sidurikoja poolse otsa taas tsentrisse panna. Siis läheb kast kiiresti paika. Sama kehtib ka Pobi ja vana volga kastide allapaneku kohta.

Mis ei tapa, teeb vigaseks!
Vasta
#8

Kas Talupoja piltidel ei ole mitte M-410 käigukasti lülitamine?
Mul selline kast koos sama kaanega
http://nagi.ee/photos/pildidplatsil/1352...et/240872/

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#9

Peaks olema küll selline asi ka 410-l. Kindel pole aga vähemalt olen külajutu tasemel kuulnud. Olen kuulnud,et selline kaan olla ka kolmekäigulise kasti jaoks....ehk siis järsku 410 -le. Targemad võiks minu väiteid kas kinnitada või ümber lükata.
Vasta
#10

Üldiselt oli selline otse lülitusega süsteem kasutusel ka lõunamaadesse mõeldud ekspordi autodel, millel rool paremal pool. Ning lisaks ka diisel mootoriga mossedel, olen pannud tähele on seda otse lülitamist tihti kasutatud.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne