09-09-2010, 20:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2010, 22:11 PM ja muutjaks oli denis23.)
Aga miks on vaja solvuda Clarcsoni peale?
Eks vene autod tegelikult ongi sellised - halvasti ehitatud, uimaste mootoritega, olematu komfordi ja juhtimisega ning totra välimusega. Erandiks on väga vähesed - nagu Pobi või vana Volga. Hilisem NLiidu autotodang on aga täiesti vastab nende sõnadele.
Juhul kui nendega mingid mälestused ei ole seotud - kutsuvad need täpselt samasugused emotsioonid nagu Clarcsonil.
Miks on vaja solvuda selle peale, mis on tõde. Muide, enamus venelasi ei tea, kes on Clarcson, aga nendest kes teavad, valdav enamus peab teda mõtetuks pedeks ja klouniks, ning ilmselt, see on teine osa objektiivsest reaalsusest.
Eks vene autod tegelikult ongi sellised - halvasti ehitatud, uimaste mootoritega, olematu komfordi ja juhtimisega ning totra välimusega. Erandiks on väga vähesed - nagu Pobi või vana Volga. Hilisem NLiidu autotodang on aga täiesti vastab nende sõnadele.
Juhul kui nendega mingid mälestused ei ole seotud - kutsuvad need täpselt samasugused emotsioonid nagu Clarcsonil.
Miks on vaja solvuda selle peale, mis on tõde. Muide, enamus venelasi ei tea, kes on Clarcson, aga nendest kes teavad, valdav enamus peab teda mõtetuks pedeks ja klouniks, ning ilmselt, see on teine osa objektiivsest reaalsusest.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.