minitraktor mtz 05 - väga hädaline

1. Kas on nii, et kui tal see väljasuremise tuju tuleb, siis ta ka välja sureb ega aita vabakäigu lülitamine ja/või gaasiga mängimine?

2. Kas väljasuremise käigus summutist tuld ka lööb?


(10-10-2013, 10:01 AM)Suprudko Kirjutas:  Sügisesed põllusonkimised käsil, ning taas pöördun teie poole abi saamiseks. No ei taha masin koostööd teha.
Sümptomid: nii 15 minutit töötab normaalselt, siis hakkab puterdama ja peagi sureb välja. Küünal võrdlemisi tahmane. Peale mõningat seismist laseb uuesti u 15 minutit tööd teha. Alguses oli nii ainult täisgaasiga, nüüd juba ka tühikäigul.
Tehtud: puhastatud karburaator, uus küünal on peal, kontaktid puhtaks, klapivahed sätitud 0,25.
Midagi ei muutunud.
Märkasin, et kontaktide vahel on sädelemist. Kas võib veaks olla, et kondensaator on otsad andnud?
Vasta

Gaasi maha võtmine kohati tundub aitavat, aga siis uuesti tuure üles saada on hirmus mängimine.
Summutist tuld ei löö. Pigem teinekord käivitamisel lööb tagasi.
Vasta

Minu eksemplaril on üldiselt sama jama, vaid need 2 punkti oskasin lisada. Muidu sama --- natuke seisab ja laseb end siis käivitada, nagu poleks midagi juhtunud.
Sel ajal, kui ei käivitu, on säde olemas ja üsna sinine, kuigi ma muidugi ei tea, kas õigel hetkel. Küünal on tahmane ja kuiv, aga viimane võib sellest tulla, et kuumas mootoris aurustub bensiin korralikult ära.
Vasta

Minu traktor on nüüd kaks päeva ilma ühegi jamata töötanud. Miks? Sest küünal on nüüd Bosch W10AC. Midagi peale küünlavahetuse ma ei teinud. Käib täispööretel edukalt, tühikäik on ühtlane -- ja ei mingit väljasuremist.
Ma kuumalt mootorilt ei viitsinud küünalt maha keerama hakata, et tema värvi vaadata, aga ehk on enne järgmist käivitamist meeles, siis annan teada.
Vasta

OT
oma mtz kogemused sellel aastal - käib kuniks kütet jagub.
paak on tõstetud ning seega bensiinil vaba tee karbussini...voolikule on vahele seatud (diisli)filter, millest näeb kütuse kogust voolikus(kuniks seda on, pole põhjust muretsemiseks).
kõik käivitusega seotud anomaaliad kadusid karpa puhastamise ja uute tihenditega - ujukikamber, kraan, erinevad vasest ja al. seibid ning karpa ja mootori vahel olev tihend. Lisaks on minul alati kaasas üks küünal...juhuks kui ikkagi jääb seisma, vahetan küünla ning sõidan edasi (vanem tehnika omab iseloomuSmile.
ahjaa käima tõmbamiseks on masinal ette sobitatud rihmaratas. originaalne tõmmitsaga lahendus andis saba 20 a. tagasi ning puudust sellest ei tunne...jalaga huinjaa visati juba varem minemaSmile
aegade jooksul on erinevaid tõdesid katsetatud...seni on kõikide probleemide allikaks olnud sodi küttesüsteemis ning elu ära elanud küünlad.

teistel on olnud probleeme magneeto kulumisega - lõtkud ning sellest tulenevad lühised ja sädeme vahelduv puudumine ning lahenduseks uue magneeto soetamine. on olnud ujukite uppumist - lahenduseks karpa vahetus.
Mida lihtsam tehnika, seda lihtsam viga!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne