#21

Hakkasin täna peaülekande (käigukasti) õli vahetama. Välja lastes sain silma järgi nii 7l. Mõtlesin, et no ju aja jooksul on ülejäänud kuskilt välja jooksnud kuigi korpus puhas ja jooksukohtasid pole või siis lihtsalt pole rohkem õli käepärast olnud. Masin pole 90ndate algusest eriti kasutust leidnud, ju see viimane õlide vahetus ka sinna kanti võis jääda.
Hakkan mina siis õli sisse valama ja üle 7,5L ma sinna sisse ei saanud. Hakkas kontroll avast välja jooksma. Erinevad kirjandused väidavad õli norm koguseks 10-13L. Vana õli vaevalt, et nii palju sai alla jääda kuna seisis lahtiste punnidega oma tund aega. Kas piisab sellest kogusest või pean vägisi sinna normi sisse suruma?
Ka ei suutnud ma norm kogust lõppülekannetesse sisse valada. Läks kummagisse liiter, kirjanduste andmetel 1,5-3l. 1,5l oleks nõus kuna 0,5l võis vana õli alla jääda küll sest traktori kliirents keskmises kõrguses ja päris tühjaks selles olekus ilma lahti võtmata päris ei saa.

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta
#22

Üle kontrollava maksimumi pole mõtet küll pressida. Toimeta vähe aega ja siis kontrolli uuesti, vajadusel lisa.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#23

Olles ise selle käigukastiga jamanud, siis ka kõvasti alla kontrollpunni veab kasti esiotsas suur hammasratas seda õli üles ja isegi tühikäigul käib seal jube õlimöll ja terve ruum on õliudu täis. [/align]Täitmisavast täida, kuni gravitatsioon lubab ja ongi hea. Külgülekande suhtes tõsta ratas tungiga üles ja aja ringi, siis näed august, et liitrist on sinna ka küllalt.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne