Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 5

[Pilt: 16489129.jpg]

Kommunaali ZIL'il oli sahavalmidus. Kolmnurk ja silinder paistavad ninal.

Ise asi kas nendega keegi ka tänapäeval tööd teeb... kui just tanklaomanik ei oleToungue

Muide kuidas see zil'i sahk üldse kinnitus? ülalt silinder kinnitub keskele nagu pildilt näha.. kuhu siis kinnitusid alumised aisad ning kuidas tera põõrati?

Siin pildil väga huvitav sahk , pole varem kohanud sellist 6 rattalist
http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/63575913/

esi nurgajärgi ikkagi sapakas ilmselt 968...

(08-01-2010, 19:01 PM)smolin Kirjutas:  
(08-01-2010, 00:13 AM)IIIFFFAR Kirjutas:  
(07-01-2010, 23:10 PM)miniest Kirjutas:  Ja mis masin vöiks olla see, mis asub Kiirabi Raf bussi ning (halli) Þaparosetsi vahel?
[Pilt: 06304884118158.jpg]
Pilt, siis pärit Raudtee hullu kataloogist.
Pakun, et sinine sapakas.

Pakun, et Iþevski mosse kuskilt 80-ndate keskelt.
Tegelikult võib ju pakkuda mida tahes, liiga vähe on näha...



(07-01-2010, 19:43 PM)Kevin68 Kirjutas:  T-30

...

T-30A-80, kui täpne olla...

(08-01-2010, 21:17 PM)Huck Kirjutas:  ...
Kommunaali ZIL'il oli sahavalmidus. Kolmnurk ja silinder paistavad ninal.

Ise asi kas nendega keegi ka tänapäeval tööd teeb... kui just tanklaomanik ei oleToungue

Muide kuidas see zil'i sahk üldse kinnitus? ülalt silinder kinnitub keskele nagu pildilt näha.. kuhu siis kinnitusid alumised aisad ning kuidas tera põõrati?

Alumised aisad kinnitusid kuskile kõhu alla... Nähtavasti spets. kinnitused raami küljes, ei usu, et esitelje külge pandi. Tera ei pööratudki, kuna lumesahad(teehoolde omad) viskavad lund vaid ühele poole ja seda teest eemale. Tänapäevased traktorisahad on tõesti hüdraulikaga juhitavad, ZiL'l aga fikseeritud.

(08-01-2010, 21:55 PM)Siim105 Kirjutas:  Siin pildil väga huvitav sahk , pole varem kohanud sellist 6 rattalist
http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/63575913/

Zil-133GJa. Järva Teedel on ka üks (või rohkem) liivataja. Kunagi sõitsid lumesahkadega ka ringi.

(08-01-2010, 20:38 PM)Mister X Kirjutas:  Nüüd, mil lumekoristus on täies hoos; küsiks ühe ammu meelesmõlkuva probleemi: kas kusagil Eestimaa nurgas on veel alles kasutusel olevaid nõukogude päritolu liivapuistureid või lumesahku ZIL, GAZ või mõne teise vene veoki baasil? Pole selliseid enam ammu näinud...

Paides oli veel aasta-paar tagasi töös nii ZiL kui ka GAZ puisturid. GAZ'i baasil sahku - kas üldse oli?

Paides nädal tagasi lükkas zil liivapuisturiga lund. Kusjuures tavaline liiv oli kastis.

(09-01-2010, 14:50 PM)priitb Kirjutas:  Paides nädal tagasi lükkas zil liivapuisturiga lund. Kusjuures tavaline liiv oli kastis.
Tartus peaks Multicari liivapunker sahaga kah tööd tegema.

Veel eelmisel aastal oli Tallinnas sõidus Gaz 53 liivapuistur.

Vanandust et natuke teemast välja, kuid EPLis oli selline artikkel: http://www.epl.ee/artikkel/486185 . Ja juures on pilt Saksamaa teepuhastustöölistest. Kas mu silmad petavad, või on pildil tõesti ZIL?

(13-01-2010, 10:25 AM)muhfff Kirjutas:  Vanandust et natuke teemast välja, kuid EPLis oli selline artikkel: http://www.epl.ee/artikkel/486185 . Ja juures on pilt Saksamaa teepuhastustöölistest. Kas mu silmad petavad, või on pildil tõesti ZIL?

Ida-Saksas on palju Vene tehnikat siiani kasutusel, eriti Vene militaartehnikat.

Dad.

(13-01-2010, 10:25 AM)muhfff Kirjutas:  Vanandust et natuke teemast välja, kuid EPLis oli selline artikkel: http://www.epl.ee/artikkel/486185 . Ja juures on pilt Saksamaa teepuhastustöölistest. Kas mu silmad petavad, või on pildil tõesti ZIL?

Tundub tõesti olevat ZIL 131. Gützkow ja Greifswald on Ida-Saksamaal, seal võib tõesti olla säilinud vene masinaid. Ega sealmail lumekoristajat iga talv vaja lähe.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Kuskil peaks olema sellest Gaz-ist suviseid pilte ka, kui kedagi see lumi häirib:
[Pilt: veok.jpg]

Kohtla-Järvel juhtusin nägema ka sellist masinat nagu Fiat 131. Roolis oli keegi vanahärra. Selliseid masinaid üldiselt vist palju liikvel olla ei tohiks ning huvi pärast LKF lehelt uurides erinevaid kuupäevi auto suhtes, avastasin et vanahärra sõidab antud masinaga vist ainult suviti. Igal talvel kindlustus puudub, kuid suviti olemas. Kui antud masin veel minu silmi satub, proovin omanikuga juttu ka teha.
[Pilt: 72012624.jpg]
[Pilt: 65513064.jpg]
[Pilt: 14350907.jpg]
[Pilt: 20382541.jpg]

Samuti nägin siin üht Peugeot 505. Ka neid ei tohiks eriti liikvel olla.
[Pilt: 56420231.jpg]

2 x VW ; 2 x Honda ; 2 x BMW

(09-01-2010, 15:42 PM)Regardman Kirjutas:  
(09-01-2010, 14:50 PM)priitb Kirjutas:  Paides nädal tagasi lükkas zil liivapuisturiga lund. Kusjuures tavaline liiv oli kastis.
Tartus peaks Multicari liivapunker sahaga kah tööd tegema.

Tartus jah vähemalt üks Multicar liigub liivapuisturina. Alles paar päeva tagasi sõitis maja eest mööda üks selline. Masinapark peaks olema Sõbra keskuse taga raudtee ääres, kus alates Belarusidest kuni kaasaegseimad lumekoristajad seisavad. Vahest trehvan nägema, kuidas hommikul vara antud Multicari seal soendatakse, nii et terve hoov sinist tossu täis.

Meil oli N.L. kuulsas punaväes sellised sama töö peal, a minu meelest oli need Ura(a)lid. No kütuse puuduse käes me muidugi ei kannatanud, polnud sellist mõistetki ja need pillid isegi töötasid kaunis regulaarselt.
k

(13-01-2010, 10:42 AM)dad Kirjutas:  
(13-01-2010, 10:25 AM)muhfff Kirjutas:  Vanandust et natuke teemast välja, kuid EPLis oli selline artikkel: http://www.epl.ee/artikkel/486185 . Ja juures on pilt Saksamaa teepuhastustöölistest. Kas mu silmad petavad, või on pildil tõesti ZIL?

Ida-Saksas on palju Vene tehnikat siiani kasutusel, eriti Vene militaartehnikat.

Dad.

Nagu kuulda, siis miski aktiivne mutt vedas Jõelähtme ligidalt põllupealsel maalapil vedelavad "autoromud" utiliseerimisele. Sealt on mh pärit ka Järva-Jaani GAZ-3102.
No on ikka mõistus...

(27-01-2010, 23:50 PM)Regardman Kirjutas:  Nagu kuulda, siis miski aktiivne mutt vedas Jõelähtme ligidalt põllupealsel maalapil vedelavad "autoromud" utiliseerimisele. Sealt on mh pärit ka Järva-Jaani GAZ-3102.
No on ikka mõistus...

Ära aja pada ... et mitte veel halvemini öelda, kui inimene ei tea, siis võiks vähemalt vait olla.

Dad.

Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.

(28-01-2010, 08:33 AM)dad Kirjutas:  
(27-01-2010, 23:50 PM)Regardman Kirjutas:  Nagu kuulda, siis miski aktiivne mutt vedas Jõelähtme ligidalt põllupealsel maalapil vedelavad "autoromud" utiliseerimisele. Sealt on mh pärit ka Järva-Jaani GAZ-3102.
No on ikka mõistus...

Ära aja pada ... et mitte veel halvemini öelda, kui inimene ei tea, siis võiks vähemalt vait olla.

Dad.

Äkki siis valgustad meid? Eilse Pealtnägija põhjal võiks öelda, et Regardman rääkis õigust, naabrimutt ju tunnistas üleski oma teo.
Räägi siis lollile pööblile oma versioon juhtunust, muidu jäävadki telemeeste valesid uskuma.

(27-01-2010, 23:50 PM)Regardman Kirjutas:  Nagu kuulda, siis miski aktiivne mutt vedas Jõelähtme ligidalt põllupealsel maalapil vedelavad "autoromud" utiliseerimisele. Sealt on mh pärit ka Järva-Jaani GAZ-3102.
No on ikka mõistus...

Tavainimesele, kes kohta ega sündmust ei tea, võiks juurde lisada, et too mutike just võõra inimese vara maha müüs (ja "järgmiste omanike" kaudu rauda müüdi). Kõikse parem selle loo juures on see, et ta põhjendas end sellega, et "need autod on keskkonnale kahjulikud." Väga huvitav lugu igatahes.

Minu arvamus-eramaa ja eraomand olgu püha ja puutumatu.

Tegemist naturaalse vargusega, väga võigas oli ka Kuusakoski lipsumehe suhtumine asjasse. Samas Pealtnägijast nähtu põhjal võib nende asjade väärtuseks vanametalli hinda pakkuda küll - ei jäänud seal ühtegi huvitavat või väärtuslikku masinat silma.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi

"Pealtnägija" 27.01 LINK
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne