22-05-2008, 11:16 AM
palju fotod:
http://www.hot**/index.php?option=com_content&task=view&id=873&Itemid=26
http://www.hot**/index.php?option=com_content&task=view&id=873&Itemid=26
Killer666 Kirjutas:Mis see on? ilgelt saranane mosse 403 mele
badass Kirjutas:Teemast läheb see muidugi juba täiesti välja, aga mis seal ikka, s.p.
Nimelt olen juba ammu tahtnud siit küsida, et kuna teadaolevalt vene mees oma peaga mitte midagi välja ei suuda möelda, siis kelle/mille pealt on maha copytud auto ilusa nimega Vöit ehk siis pobeda?
badass Kirjutas:Teemast läheb see muidugi juba täiesti välja, aga mis seal ikka, s.p.Vanema esivõrega ei ole sarnasusi leidnud, aga`55 kuni `58 pobi meenutab kõigerohkem`47-`48 aasta Chevrolet`i, esiosad on vägagi sarnased, samuti armatuur, küljejoon on chevy`l siiski 30`ndatelikum.
Nimelt olen juba ammu tahtnud siit küsida, et kuna teadaolevalt vene mees oma peaga mitte midagi välja ei suuda möelda, siis kelle/mille pealt on maha copytud auto ilusa nimega Vöit ehk siis pobeda?
Tsitaat:Tegelikult olid uue sõiduauto — "emka" järeltulija — arendustööd käinud vaikselt ka sõja-aastail, kuigi toona oli põhirõhk olnud sõjavajadustel. GAZi tehase disainerid Brodski ning Venjamin Samoilov olid visandanud rida eskiise, kuidas võiks hakata välja nägema tulevane sõiduauto. Mitmetes detailides oldi uue auto visandamisel kinni vanas "emkas", kuid enamikus kiigati "lombi taha", uurides sealsete juhtivate sõiduautomarkide Chevrolet', Buick'i, Studebacker'i ja Fordi juures kasutuselevõetud disainiuuendusi ja -trende, et neid uue auto loomisel ära kasutada. Uue auto "tehnikapoole" eest hoolitsemise oli suures osas võtnud enda peale peakonstruktor Liphart ise.
Konkreetsema kuju võttis uue sõiduauto loomine 3. veebruaril 1943, kui GAZi tehase peakonstruktor Andrei Liphart tutvustas juba tehtud tööd N. Liidu parimate autokonstruktorite üldkoosolekul, kuulutades avalikult uue auto projekteerimisest. Toona anti kavandatavale autole ka koondnimetus — GAZ 20 — mis hiljem muutuski üheks ta ametlikest tüüpitähistest. Pooleteise aastaga jõuti üksikutest visanditest ja kipsmudelitest esimese katseeksemplarini — 6. novembril 1944 istus GAZi tehase peakonstruktor Aleksei Liphardt esimese valminud katseeksemplari rooli.
stihl Kirjutas:Muideks, see oli üsna tavaline, et Nõukogude Liidust osteti/smugeldati kuidagimoodi meie autotööstuse lipulaevu välja ja ülinahaalselt kopeeriti maha. Sõbralik rahvaste pere ei teinud ju sellest suurermat numbrit, kui meie töökatest inseneridest-autoprojekteerijatest pisut eeskuju võeti....
koguja Kirjutas:Mina pole ennem teadnudki, et ka Honda on klassikaline Britaania auto!