Klassikalised Britaania autod!
#1

palju fotod:
http://www.hot**/index.php?option=com_content&task=view&id=873&Itemid=26
Vasta
#2

[Pilt: 3631.jpg]

Mis see onBig Grin? ilgelt saranane mosse 403 mele

Pole midagi targemat teha
Vasta
#3

Teeme nüüd nii, et oma hot** portaali siin enam ei reklaami! Usun, et huvilised on juba teadlikud selle portaali väga huvitavast sisust.
Vasta
#4

Killer666 Kirjutas:Mis see onBig Grin? ilgelt saranane mosse 403 mele

See on, nagu pealkirigi väidab, inglise auto Standard Pennart.
Ja, loomulikult, on see Standard nõukogude geniaalsete autoinseneride shedöövri pealt MAHA TEHTUD.

Sest ise nad ju ei osanud seal läänes mitte midagi...Ammugi need inglased oma isoleeritud saare peal, neil oli veel 100 aastat tagasi mandrigi peal käimine problemaatiline, rääkimata autode väljamõtlemisest....

Muideks, see oli üsna tavaline, et Nõukogude Liidust osteti/smugeldati kuidagimoodi meie autotööstuse lipulaevu välja ja ülinahaalselt kopeeriti maha. Sõbralik rahvaste pere ei teinud ju sellest suurermat numbrit, kui meie töökatest inseneridest-autoprojekteerijatest pisut eeskuju võeti....Cool

Näiteid ei pea vast kaugelt otsima:

- alustades juba Ford AA-st, mis tehti Gaz AA pealt maha,

- siis saksa imperialistinärude poolt väidetavalt ise tehtud Opel Kadett, (mille prototüübiks oli teatavasti taas kodumaine Mosse 400/401),

- 60 - 70ndate BMW mootorid, mis ilmselgelt olid vene mootorigeeniuste taieste pealt kopeeritud, nad ei viitsinud isegi klapikaant teiseks teha, et mosse päritolu kasvõi varjatagi...

- lugematud ameerikamaa nö. "originalmasinad" - igasugu kraislerid ja pontiakid, mis nad seal kõik on, aga siiski kahtlaselt meenutavad meie Volga Gaz 21e...

- Fiat 124st rääkimata, mis loomulikult oli Togliatti Autotehase toodangu vaid hale koopia. Võrrelge kasvõi tootmisarve ja - aastatid. Seda viatikäkki ei tahtnud pärast paariaastast kasutamist enam keegi - meie inimesed nautisid, aga, Lada 2101 poolt pakutavaid mugavusi ligi pool sajandit. Ju ta siis ikka pidi hea masin olema, loogiline ju.

- jne, jne.

Ainuke masin üldse, vist, mida nad (kapitalistinärud) pole suutnud järgi teha on Niva, aga küll nad, krdid, sellega ka kunagi hakkama saavad.
Ülejäänud meie rahva poolt toodetud "pillid" on kõik muule maailmale suureks eeskujuks olnud.

Seega, kui hakkate taastama vanasõidukit, LOOMULIKULT, ärge hakake tegelema mingi läänes toodetud koopianäruga, millel pole hiljem, kui suur-suur töö tehtud, ei mingit rahalist, ega ka tarbimisväärtust, vaid võtke aluseks ikka nõukogude autotööstuse ükskõik mis teos ja taastage seda. Juppe on laialt käes, sest nüüd hoolitseb selle eest Suur Venemaa (et ikka kõigile soovijaile jätkuks), oskused on pea kõigil olemas ja kvaliteet on ka nö. üle prahi.


Sest need on need, mis jäävad, nagu ütleb Niki.
Vasta
#5

Teemast läheb see muidugi juba täiesti välja, aga mis seal ikka, s.p.
Nimelt olen juba ammu tahtnud siit küsida, et kuna teadaolevalt vene mees oma peaga mitte midagi välja ei suuda möelda, siis kelle/mille pealt on maha copytud auto ilusa nimega Vöit ehk siis pobeda?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#6

Kui ma ei eksi siis Margus- Hans Kuuse kirjutas autolehe ajaloorubriigis Pobeda loomisest.
Oli olnud nii, et Pobeda polnud otseselt mitte ühegi masina pealt maha kopeeritud, järgiti vaid tollel ajal USAs moes olnud disaini. Pobeda oli esimene auto maailmas mis sai endale nn. ümbrikkere. Kuna Pobi tootmine ei läinud pärast sõda just kuigi ladusalt, sest kvaliteet oli ropp ning puudusi leidus pea igal pool, pandi tootmine mõneks ajaks seisma. Lipgart ise saadeti Siberisse "uusi ideid koguma." Seepärast on M- 20 ka minetanud oma esimese masstootmises olnud ümbrikkerega auto tiitli.

Aga mis ma siin ikka patran, eks Valdo rääkigu Lipgartidest ja Pobidest täpsemalt.



Vasta
#7

badass Kirjutas:Teemast läheb see muidugi juba täiesti välja, aga mis seal ikka, s.p.
Nimelt olen juba ammu tahtnud siit küsida, et kuna teadaolevalt vene mees oma peaga mitte midagi välja ei suuda möelda, siis kelle/mille pealt on maha copytud auto ilusa nimega Vöit ehk siis pobeda?

http://www.zone.ee/pobeda/ annab vast piisavalt vastuseid.
Vasta
#8

badass Kirjutas:Teemast läheb see muidugi juba täiesti välja, aga mis seal ikka, s.p.
Nimelt olen juba ammu tahtnud siit küsida, et kuna teadaolevalt vene mees oma peaga mitte midagi välja ei suuda möelda, siis kelle/mille pealt on maha copytud auto ilusa nimega Vöit ehk siis pobeda?
Vanema esivõrega ei ole sarnasusi leidnud, aga`55 kuni `58 pobi meenutab kõigerohkem`47-`48 aasta Chevrolet`i, esiosad on vägagi sarnased, samuti armatuur, küljejoon on chevy`l siiski 30`ndatelikum.
Vasta
#9

http://www.zone.ee/pobeda/

Ei leidnud ma sealt küll ühtegi vastust küsimusele, et mille pealt too maha viksitud on.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#10

ma mõtlesin seda Valdo juttu:
http://www.zone.ee/pobeda/?id=ajalugu
Tsitaat:Tegelikult olid uue sõiduauto — "emka" järeltulija — arendustööd käinud vaikselt ka sõja-aastail, kuigi toona oli põhirõhk olnud sõjavajadustel. GAZi tehase disainerid Brodski ning Venjamin Samoilov olid visandanud rida eskiise, kuidas võiks hakata välja nägema tulevane sõiduauto. Mitmetes detailides oldi uue auto visandamisel kinni vanas "emkas", kuid enamikus kiigati "lombi taha", uurides sealsete juhtivate sõiduautomarkide Chevrolet', Buick'i, Studebacker'i ja Fordi juures kasutuselevõetud disainiuuendusi ja -trende, et neid uue auto loomisel ära kasutada. Uue auto "tehnikapoole" eest hoolitsemise oli suures osas võtnud enda peale peakonstruktor Liphart ise.

Konkreetsema kuju võttis uue sõiduauto loomine 3. veebruaril 1943, kui GAZi tehase peakonstruktor Andrei Liphart tutvustas juba tehtud tööd N. Liidu parimate autokonstruktorite üldkoosolekul, kuulutades avalikult uue auto projekteerimisest. Toona anti kavandatavale autole ka koondnimetus — GAZ 20 — mis hiljem muutuski üheks ta ametlikest tüüpitähistest. Pooleteise aastaga jõuti üksikutest visanditest ja kipsmudelitest esimese katseeksemplarini — 6. novembril 1944 istus GAZi tehase peakonstruktor Aleksei Liphardt esimese valminud katseeksemplari rooli.
Vasta
#11

stihl Kirjutas:Muideks, see oli üsna tavaline, et Nõukogude Liidust osteti/smugeldati kuidagimoodi meie autotööstuse lipulaevu välja ja ülinahaalselt kopeeriti maha. Sõbralik rahvaste pere ei teinud ju sellest suurermat numbrit, kui meie töökatest inseneridest-autoprojekteerijatest pisut eeskuju võeti....Cool

Ja tänapäeval, kus seda üliriiki enam millegipärast ei eksisteeri, ei jää neil vastikutel kaptalistidel muud üle, kui Hiina autotoodangut kopeerida.

p,
vähemasti 2 sellise klooni omanik, ühel on sakslased veel millegipärast pagasniku maha lõiganud...
Vasta
#12

Mina pole ennem teadnudki, et ka Honda on klassikaline Britaania auto!
Vasta
#13

koguja Kirjutas:Mina pole ennem teadnudki, et ka Honda on klassikaline Britaania auto!

inimene 6pib kogu eluBig Grin

Pole midagi targemat teha
Vasta
#14

Sul on selle õppimise suhtes paganama õigus, sest just praegu sain teada, et umbes 1947 aasta paiku hakkasid britid Pobedasid eksportima ja müüsid neid Inglismaal Standard Vanguardi nime all. See tegevus jätkus veel ka aastal 1949. Kas ka tänapäeval, kahjuks ei tea.
Vasta
#15

Midagi huvitavat ka Pobeda kohta.

http://www.youtube.com/watch?v=kMMzK_marIc&NR=1

http://youtube.com/watch?v=pdjDuQCeL_g



Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne