fiat 850 coupe üritus
#1
seoses alanud puhkusega sai ettevõetud juba ammu plaanitud fiati remontimine, masinaks 850 sport coupe seeria II, mis korras peast näeb välja selline:
[Pilt: Fiat%20850%20Coupe`.jpg]
Vasta
#2
minu masin sai soetatud ca 2002a-l ja esmane reg eestis on 1988a, tegemist on II seeria masinaga mis oli tootmises ca 68-72a, mingi 4 aastat tagasi sai ta keemiaga väljast haljaks kraapitud ning krunditud, seejärel jäi ta garaazi seisma (vahepeal üsna märga), nüüd sai siis uuesti asi ette võetud ja töökotta aetud
http://www.album.ee/node/15339079/50109914
Vasta
#3
Tore pörnikas sul.
Mootor meenutab mu kunagise Fiat 133 oma, jahutuspropelleri paiknemise poolest siis.
Jöudu taastamisel!
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#4
mootor on 903ccm ja taga, abarth-i karpa ja torukollega, kui ma oma pildi majanduse korda saan siis riputan pilte ka.
Vasta
#5
Väga kihvt aparaat,soovin edu ehitamiselSmile
Vasta
#6
133l ka mootor taga, ja kui nüüd väga puusse ei pane siis enam-vähem sama kubatuurigagi oli.79 aasta oli kadunuke....

Rohkem enam siin ei lämise, luban...
Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#7
Kadedaks ajab, edu ehitamisel ja loodan et tuleb 100% originaal.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#8
Kena auto . Edu taastamisel!Wink
Vasta
#9
mootor koos kkastiga näeb välja selline :
http://www.album.ee/node/15339089/50109914
orig,. peaks tulema, kuna kogu kupatus olemas (s.h. ka orig ilukibid), puudu ainult see kroom linnuke eest ja huvitav veel see, et väljast kerel sisuliselt rooste puudub (s.h. ka karpidel ja tiivaääretel), peale haljaks tegemist ja kruntimist on mõingad täipid tekkinud, need hõõrusin juba käsitsi maha.Sama auto väikevend, ehk 850 sedan (tavamootor 843ccm) jäi nukralt garaazi oma järjekorda ootama :
http://www.album.ee/node/15339076/50109914
Vasta
#10
supp Kirjutas:mootor koos kkastiga näeb välja selline :
http://www.album.ee/node/15339089/50109914
orig,. peaks tulema, kuna kogu kupatus olemas (s.h. ka orig ilukibid), puudu ainult see kroom linnuke eest ja huvitav veel see, et väljast kerel sisuliselt rooste puudub (s.h. ka karpidel ja tiivaääretel), peale haljaks tegemist ja kruntimist on mõingad täipid tekkinud, need hõõrusin juba käsitsi maha.Sama auto väikevend, ehk 850 sedan (tavamootor 843ccm) jäi nukralt garaazi oma järjekorda ootama :
http://www.album.ee/node/15339076/50109914

supp kurat sa peidadad teised huvitavad asjad alati musta koti sisse ära .
Per rendere omaggio alle auto che hanno segnato la storia dei rally degli anni 70-80 e hanno contribuito con la loro spettacolarità a far crescere l'interesse verso questa grandissima disciplina motoristica!!
Vasta
#11
nii, nüüd on kaks nädalat rassitud ja homme plaan kruntida ja alustada pahteldamist, õnneks pealmine kereosa keevitust ei vaja ainult kapottialust sai veidi paigatud:
http://www.album.ee/node/15398210/50109914
põjaga muidugi probleemi pole, sest seda lihtsalt ei ole, masin ise on muidugi peale aastaid seismist veidi segaduses ega tea kuhu rattaidgi põõrata:
http://www.album.ee/node/15398223/50109914
aga noh eks tal läheb ka aega, redline algab 6500p/min:
http://www.album.ee/node/15398219/50109914
Vasta
#12
Loll küsimus aga kas jätad armatuuri värvimise ajaks sisse? Või katad kinni?
Vasta
#13
sisse jätan aga katan muidugi kinni, ei näe mingit põhjust selle eemaldamiseks, samamoodi jätan sisse ka laepolstri
Vasta
#14
supp Kirjutas:...puudu ainult see kroom linnuke eest ...

Mis linnuke?
Kas selline:

[Pilt: badges_winged.jpg]


Pean siin plaani varsti oma Fiatile mingit suuremat varuosatellimust teha.
Kui rikkaks saan...
Vasta
#15
ei, ikka selline UAZ-i märki meenutav nagu esimesel pildil keskel on.Muusesas juppidest niipalju, et kuna ise tegelen ka juppide müügiga siis juhuslikult avastasin, et firma kus töötan toob maale toodangut mille valikust leidsin on fiatile hunniku asju: igasugu pukse, patju, plastik paake(piduriõli jne jaoks), pedaalikumme, isegi varuratta kinnitus rihma jne, ning nende jubinate hind jääb 10-50.- krooni vahele, lisaks sai sealt ka poolassi alumiinuim leevendid mida olen aastaid otsinud ja mõtlesin juba ebayst osta ca 50-70 euri tk, aga seal jaehind 200.- krooni tk, ulme, ainult paar kuud peab ootama.
Vasta
#16
Selle 850 mootor sarnaneb 127me mootoriga kh. Klapikambrikaas, jagaja alune ja mootoriplokk tunduvad vähemalt pildil ühesugused.
Fiat 127 0.9l
Vasta
#17
sama asi vist jah, aga keegi teadis rääkida, et pidi teistpidi ringikäima (ei tea, pole proovinud).
Üks väike seik meenus veel masina omandamisega seoses: Nimelt sai sajandi alul seda ühes maakohas tuttvaga vaatamas käidud, aga ei olnud mul hetkel ei raha ega entusiasmi.paraku ostis selle tuttav ja tema juurde see vedelema jäigi, ja mul tekkis huvi ja tahtmine, aga tema ei müünud, ca aastaaega sai talle närvi käidud, et ära müüks.Lõpuks ühel reedeõhtul ta helistas, et vaja kohe müüa(huvitav aeg), ostsin ära ja tegin laup. kohe rõõmust kõvad tropid. Pühap. ärkasin aige pea ja tühja rahakotiga ning ainus tegevus oli vana KB lugeda - ja mis ma näen seal müüa Seat 850, tegin kohe kõne, õeldi, et asub nõmmel ja hind 2k. Purjetasin pohmas peaga sinna ja maksin lõpphinnast (1,7K) ette 500.- ära (mul oli raha kokku 700.-).Nii saingi paaripäevaga poole 850-ne mudeliperekonna omanikuks ehk puudu on veel buss (paari raibet on ka vaadatud) ja spider.
Vasta
#18
nii nüüd krunditud ja algab pahteldus:
[img][Pilt: imgp0071ge1.th.jpg][/img]
[img][Pilt: imgp0066pp7.th.jpg][/img]
[img][Pilt: imgp0064ui0.th.jpg][/img]
[img][Pilt: imgp0067zw6.th.jpg][/img]
ka velg sai liivaga pritsitud ja krunditud, loll lugu on see, et otsisin fiati velgi ja all olevad lasin pritsida ning nendest üks tundus veidi erinev, eeldasin, et see on Seati oma (sedaan on mul seat) aga paraku selgus, et see on ainus orig kilbile sobiv (ülejäänudel keskosa liiga väike ja kilp ei kinnitu), õnneks sobib vaz03 velg ja panen need kuna fiati orikat on vist mõttetu otsida, kilbid ise sellised:
[img][Pilt: imgp0072ot0.th.jpg][/img]
ja selle all olevad valukad on ka sellisele fiatile orig pandud, aga kuna kilbid olemas ei tahaks valukaid panna
Vasta
#19
See torukollektor on päris huvitav... Meeletult pikad primaartorud ja siis all kõik 4 üheks kokku?
Vasta
#20
nüüd on jälle nädal mõõdunud pahtlit nühkides ja tööpõld on lai:
[Pilt: picture044es3.th.jpg]
[Pilt: picture042hj2.th.jpg]
[Pilt: picture041py1.th.jpg]
masinal on mingil hallilajal, ilmselt enne meie maale jõudmist; vahetatud karbid, tagumised poritiivaääred ja esitulede ümbrus.Mõnes mõttes seletab see ka kerel rooste puuduse, kuid osad keevitused on tehtud kehvalt.Midagi on väga viltu parema suure esituledega - nurk on valesti kokku pandud ja lisaks visuaalsele erinevusele on ka kapoti augu üks külg 1 cm lühem kui teine, seega tuleb hakata lõikama:
parem (vale) nurk:
[Pilt: picture039zj2.th.jpg]
vasak (õige) nurk:
[Pilt: picture040zr8.th.jpg]
Et asi väga nüridaks ei läheks sai näpitud ka ilusaid lisasid, nagu reg nr:
[Pilt: picture038em0.th.jpg]
ja ilmselt autole sobiv vanakooli Elta stereo magnetoola:
[Pilt: picture037sg7.th.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne