K-750M elekter
#1

Niisiis küsimus: Kas K-750M töötab ikka 6v aku pealt? Ja kui võimalik, siis kas saaks soovitada siit milline neist akudest oma asendi poolest emmilisele parim oleks? Link: http://www.automaailm.ee/index.php?lang=...uct_id=404
Emmilise kohta sain isalt nii palju teada, et tal plaanis too korda teha ning laseb mul siis taustauuringut teha. Puudu ainult veel aku(mille raha olemas, aga ma ei tea milline sobib) ning probleem on ka laadimisega. Isa( kes on juhtumisi elektrik) arvas, et ta ühendas juhtmed valesti kui viimati motikas liikus, sest tal polnud vajalikke skeeme

Tõstsin enda postituse siia, mugavam ja siis oskavad kõik aidata. Et siis oleks vaja elektriskeemi kui võimalik!
Vasta
#2

Mingi kvaliteediga skeemi lisasin attachina, ehk on abiks.
Aku suhtes küsi poest 6V, ca 11-14Ah akut - osad müüjad (nt Tartus Aardla tn akuparadiisis) teavad täpselt, millist emmilisele soovitada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Vanade külgkorvide paradiis: http://kylkad.blogspot.com
Vasta
#3

Mina olen ostnud aku Tondilt enne raudteeülesõitu. Jälgi ka ostetava aku mõõtusid et ta raami vahele ikka ära ka mahuks.
Vasta
#4

Suured tänud abi eest! Akut lähen ka vast mõne aja pärast ostma, praegu pole aega ega raha. Skeem on väga hea, printisin välja ning aitab vägagi hästi!Smile
Vasta
#5

võimalikult palju ampreid võiks olla. Siis saad kindel olla et käima ajab korralikult. Muidu kipuvad talvel nõrgaks jääma Wink

Iz 56, K-750, K-750
Vasta
#6

Niisiis järjekordne abipalve minu poolt asjatundjatele! Kas keegi oskab öelda kumb pütt esimesena sädet lööb, kas vasakpoolne või parempoolne?
Ette tänades,
Kaido.
Vasta
#7

ralliace16 Kirjutas:Niisiis järjekordne abipalve minu poolt asjatundjatele! Kas keegi oskab öelda kumb pütt esimesena sädet lööb, kas vasakpoolne või parempoolne?

Olenevalt sellest, millises nukkvõlli asendis Sa riistapuud käivitama hakkad ja kummas pütis seetõttu survetakt koos sellesamuse surakaga varem ette tuleb Wink Wink Wink

Ehk siis kahepütalise silindrite tööjärjekorda 1-2-1-2-1... saab kirja panna ka 2-1-2-1-2-1-2-1... st ongi olemas vaid üksainumas tööjärjekord. Neljapütalisel nt 1-2-4-3 nt on sama mis 2-4-3-1, kuid ei ole sama, mis 1-3-4-2.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Tervistused! Niisiis mulle jälle probleem emmiga... Käima läheb ilusti ning sõidab ka, kuid ainuke jama see, et ta ei lae akut. Genekat testisime aku pealt, käib ringi küll, niiet peaks töötama, 1 varugenekas ka käis, teine varu mitte. Releesid on mul 2 tükki, kuid mõlemad vist enda arust katki, sest akut nad ei lae ning üks läks töötamast veel mõnusa suitsupilvega. Siit siis ka küsimus, et kui releele vool sisse anda, kas see jublakas peab liikuma seal(nimetust ei oska öelda, aga need 2 plaati mis seal peal on)? Pirni ka pole, et testida kas laeb akut, aga pmst esituli peaks ju valgemaks muutuma kui gaasi anda ja genekas laeb?
Vasta
#9

Uuri natukene elektriasjandust. Siin foorumis on palju vastuseid. Kui sul on klemmidega relee siis seal üks täidab pingeregulaatori rolli ja teine laadimist, kui ma ei eksi. Aastaid ei ole ma selle releega enam kokku puutunud. Soovitan klemmid korralikult ära puhastada ja kontrollida kas juhtmed on õigesti ühendatud.
Vasta
#10

Keegi oli seal ju juhtumisi elektrik,kui ma valesti ei lugenud.
Vasta
#11

Ranno Kirjutas:Uuri natukene elektriasjandust. Siin foorumis on palju vastuseid. Kui sul on klemmidega relee siis seal üks täidab pingeregulaatori rolli ja teine laadimist, kui ma ei eksi. Aastaid ei ole ma selle releega enam kokku puutunud. Soovitan klemmid korralikult ära puhastada ja kontrollida kas juhtmed on õigesti ühendatud.
Juba uuritud kõik ilusti, testisin ja puhastasin ka neid tükk aega. Tulemuseks, et mõlemad ei tööta ning otsin mõne korraliku asemele.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne